Gå til innhold

Falt for besteveninnes sønn - SE&HØR


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, der traff du virkelig spikeren på hodet gitt...

Ja, hva er egentlig grunnen til at folk legger seg bort i hva andre holder på med, som ikke er til skade for noen?

Anonymous poster hash: 5ecd4...abc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er da ikke noe galt med det, vel.

Anonymous poster hash: 5ecd4...abc

Mann og jente er stikkordene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat som at de mest homofobe er homofile selv, så er de som reagerer mest på dette bare misunnelige på at de ikke er de som har seg med en 17-åring.

Anonymous poster hash: 5ecd4...abc

eh... Nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New_Girl

Ja, hva er egentlig grunnen til at folk legger seg bort i hva andre holder på med, som ikke er til skade for noen?

Anonymous poster hash: 5ecd4...abc

Akkurat nå var grunnen at noen lagde en tråd om det og ba om meninger. Så da ga jeg min.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Jeg blir så glad når jeg leser slike innlegg. Da har jeg kanskje ingenting å frykte av sjikane og latterliggjøring om jeg "offentliggjør" mitt forhold til en mann som er 30 år yngre enn meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann og jente er stikkordene.

Hva? Nå om dagen er man jente til man er 45 har jeg lest.

Anonymous poster hash: 5ecd4...abc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir så glad når jeg leser slike innlegg. Da har jeg kanskje ingenting å frykte av sjikane og latterliggjøring om jeg "offentliggjør" mitt forhold til en mann som er 30 år yngre enn meg?

Nei, det er jo bare flott for dere om så skulle vært tilfelle!

Anonymous poster hash: 5ecd4...abc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå var grunnen at noen lagde en tråd om det og ba om meninger. Så da ga jeg min.

Ok, hva er grunnen til at folk synes det er så ille at to kjønnsmodne mennesker over den seksuelle lavalder, som vel er 15 år i Danmark, er sammen?

Anonymous poster hash: 5ecd4...abc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva? Nå om dagen er man jente til man er 45 har jeg lest.

Anonymous poster hash: 5ecd4...abc

Minst

Jeg har forresten en kollega på ca 35 som ikke vil høre snakk om at han er mann. Nei, han er gutt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New_Girl

Ok, hva er grunnen til at folk synes det er så ille at to kjønnsmodne mennesker over den seksuelle lavalder, som vel er 15 år i Danmark, er sammen?

Anonymous poster hash: 5ecd4...abc

Jeg har skrevet en av grunnene til at jeg syns det er ille. Hva andre mener må du nesten spørre de om.

Endret av New_Girl
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, hva er grunnen til at folk synes det er så ille at to kjønnsmodne mennesker over den seksuelle lavalder, som vel er 15 år i Danmark, er sammen?

Anonymous poster hash: 5ecd4...abc

Fordi den ene parten nærmest er et barn og den andre er et godt voksent menneske. La barna få være barn og leke sammen, så kan de voksene menneskene leke med hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi den ene parten nærmest er et barn og den andre er et godt voksent menneske. La barna få være barn og leke sammen, så kan de voksene menneskene leke med hverandre.

Eller la nå en 17-åring og en 31-åring få leke sammen om de begge vil det.

Anonymous poster hash: 5ecd4...abc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi

Ok, hva er grunnen til at folk synes det er så ille at to kjønnsmodne mennesker over den seksuelle lavalder, som vel er 15 år i Danmark, er sammen?

Anonymous poster hash: 5ecd4...abc

Hva er grunnen til at du synes at det er ok at et voksent menneske er sammen med en tenåring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og hva med charter-Hildes erobringer da?



Anonymous poster hash: acb14...e40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller la nå en 17-åring og en 31-åring få leke sammen om de begge vil det.

Anonymous poster hash: 5ecd4...abc

Jeg syns ikke de bør leke sammen - i hvert fall ikke en lek som ikke sømmer seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New_Girl

Og hva med charter-Hildes erobringer da?

Anonymous poster hash: acb14...e40

Hva hun foretar seg aner jeg virkelig ingenting om.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Badebuksa

Han kommer over fasen snart, og da blir han kvalm av seg selv og dama. Synes egentlig det er utnytting, han er en unge..

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kommer over fasen snart, og da blir han kvalm av seg selv og dama. Synes egentlig det er utnytting, han er en unge..

Ja...og så sitter hun der med skjegget i postkassa, og lurer på hvilken gutt hun skal forelske seg igjen. Kanskje hun går for enda en yngre en. Leste at hun sa at mannen hennes hadde valgt en 15 år yngre dame...virker på meg som hun skulle vise at hun kunne hun og- men synes det blir bare litt rart.

Anonymous poster hash: 196f9...0fe

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner godt at moren hans prøver det hun kan for å hindre at de er sammen. Den voksne damen har gått inn i et forhold med en uerfaren guttunge. Hun med sine 31 år har mye mer erfaring og opplevelser bak seg enn en gutt på 17 år har. De har et forhold der de ikke er likeverdige, og det tror jeg at hun vet innerst inne siden hun ikke vil omtale gutten som barnas nye stefar, og at han bare er hennes kjæreste.

Endret av Hjarte
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er grunnen til at du synes at det er ok at et voksent menneske er sammen med en tenåring?

Fordi begge vil det, og fordi han er nesten 3 år over lavalderen. Hva er problemet, egentlig.

Anonymous poster hash: 5ecd4...abc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...