Gå til innhold

Falt for besteveninnes sønn - SE&HØR


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

At ungene trives i hans selskap tviler jeg ikke på. De har jo fått en lekekamerat!

Så hva om han leker med dem? Det er jo bare positivt!

Anonymous poster hash: 5ecd4...abc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest New_Girl

Så hva om han leker med dem? Det er jo bare positivt!

Anonymous poster hash: 5ecd4...abc

Du skjønte sikkert hva jeg mente. Hvis han gifter seg med denne kvinnen så burde han vel ha en større rolle i livet deres enn en "lekekamerat".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skjønte sikkert hva jeg mente. Hvis han gifter seg med denne kvinnen så burde han vel ha en større rolle i livet deres enn en "lekekamerat".

Det får han da vel etter hvert som han blir eldre!

Anonymous poster hash: 5ecd4...abc

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ciegus

Hadde kjønnene vært motsatt hadde det aldri blitt skrevet om i Se og Hør...

Det tragiske i denne saken er at de allerede planlegger bryllup. Hvorfor så hastverk? La nå gutten vokse litt. Og hadde kjærligheten vært så stor så kunne de vel ventet med å innlede et seriøst forhold til han ble 18...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde kjønnene vært motsatt hadde det aldri blitt skrevet om i Se og Hør...

Det tragiske i denne saken er at de allerede planlegger bryllup. Hvorfor så hastverk? La nå gutten vokse litt. Og hadde kjærligheten vært så stor så kunne de vel ventet med å innlede et seriøst forhold til han ble 18...

Bryllupet var for å hindre moren hans i å ødelegge for dem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryllupet var for å hindre moren hans i å ødelegge for dem.

Svigermødre er en uting, altså!

Anonymous poster hash: 5ecd4...abc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Svigermødre er en uting, altså!

Anonymous poster hash: 5ecd4...abc

Noen svigermødre kan være virkelig bortinatta ja.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen svigermødre kan være virkelig bortinatta ja.

Tipper denne forhenværende venninna og kommende svigermora blir blant de verre, ja!

Anonymous poster hash: 5ecd4...abc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at det er veldig ille at moren hans har fått han vurdert av en psykolog. Da sender jo hun signaler til sin sønn at det må være noe veldig galt med han. Og bare det gjør meg rystet og ikke minst sint på moren hans. Han er 17 år, 18 om 4 mnd og da har faktisk ikke moren hans noe hun skulle ha sagt. Dette handler om to mennesker som er blitt glade i hverandre og vil tilbringe livet sammen.

Og jeg vil ikke kalle han et barn en gang. Han er straks 18 år og da er han, i følge loven, voksen og kan gjøre som han selv vil. Blir det noe annerledes om han er sammen med henne nå som 17-åring enn som 18-åring om 3-4 mnd?

Og jeg tror definitivt at hvis det hadde vært en mann i 30-årene som hadde blitt sammen med en jente på 17 år, så hadde nesten ingen løftet en finger eller leet på øyelokkene sine....

Om det bare er en fase han går igjennom eller om dette er noe han virkelig ønsker, vil bare tiden vise. Og hadde dette vært min sønn, så hadde jeg faktisk akseptert det istedet for å sende sønnen min til en psykolog for å få han sjekket. Man er ikke koko selv om man blir sammen med en som er eldre enn seg selv....

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi

Det er i seg selv et overgrep om så er tilfelle. Men heldigvis er han 18 snart, da.

Anonymous poster hash: 5ecd4...abc

Det er tydelig at du ikke vet hva overgrep er!

Foreldre skal beskytte og veilede barna sine. At du ikke skjønner det sier mye om deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tydelig at du ikke vet hva overgrep er!

Foreldre skal beskytte og veilede barna sine. At du ikke skjønner det sier mye om deg!

Så det er å beskytte ham at hun sendte ham til psykolog, og at hun motarbeider forholdet han er i? At du sier det er å beskytte og veilede ham sier mye om deg!

Anonymous poster hash: 5ecd4...abc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er nok på samme sted mentalt



Anonymous poster hash: e6bc4...801
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De er nok på samme sted mentalt

Anonymous poster hash: e6bc4...801

Ja, tipper han 17-åringen er godt voksen mentalt for alderen!

Anonymous poster hash: 5ecd4...abc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dette var så innmari "real love" som det fremstår, så kunne hun i det minste ventet til han var 18, da.

Ett år for henne i 30-årene utgjør kanskje ikke så stor forskjell, men for en person i tenårene kan ett år ha utrolig mye å si for personlig utvikling. Just sayin'.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Corto Maltese

Jeg vet det ikke er politisk korrekt og jeg vil få hylekoret etter meg, men jeg synes det er søtt jeg :)

Anonymous poster hash: d0f40...3f3

Vist det var en 31 år gammel mann og en 17 år gammel jente ville du da kalt det søtt ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare meg som syntes det er jævlig ekkelt?

Du syntes det, men ikke nå lenger? Så bra!

Anonymous poster hash: 5ecd4...abc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vist det var en 31 år gammel mann og en 17 år gammel jente ville du da kalt det søtt ?

Det hadde da vært hyggelig, det vel! Om de begge ville det selv!

Anonymous poster hash: 5ecd4...abc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er merkelig når tenåringer er i forhold med folk som er eldre enn de selv. Et par års aldersforskjell er jo OK, men ellers synes jeg man kan vente til man er ferdig med VGS før man går inn i et forhold med noen som er mye eldre eller yngre enn seg selv.

Anonymous poster hash: cf41d...e1b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...