Gå til innhold

"Naken's den"- for drager, griser og alvevenner.

Naken

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Frøken "sveve på en rosa sky" er innom en liten tur i dag. Nå må dere ikke få helt sjokk! :o :ler:

Jeg har nå begynt på noe som heter "motivasjonskurs", som jeg skal gå på i to og ei halv uke, før jeg begynner på voksenopplæringa og skal ta allmenfag. Jeg hadde ikke mye lyst til å gå på dette kurset,- synes det virka så teit, men det viste seg at det var helt ok. Også er det masse kule jenter der! Vi er 11 stykker i gruppa og vi er allerede blitt en sammensveiset gjeng, etter bare to dager. :-)

Mellom meg og alvemannen min går det også fint! Vi er offisielt kjærester nå! :hjerter: Emely har også fått vite det, og hun tar det kjempefint! :) Bare ler når vi susser, og skryter av at mamma har fått ny kjærest i barnehagen. :ler:

Nå må jeg begynne å vaske snart, for jeg skal antagelig leie ut leiligheten min i helga.. Det var mamma som visste om noen arbeidere som trengte en plass for helga,- og det er jo lettjente penger da.. (og jeg er BLAKK :-? ) Får ca. 2000 kr. og det hadde kommet godt med!

Livet mitt er strålende for tiden! Jeg har det virkelig godt! :-D ...Det eneste som er et minus er at jeg har begynt å røyke igjen.. IDIOTEN meg!!!! :klaske: :-x ,- etter å ha slutta i over fem år er jeg i gang igjen!! Og jeg som var sikker på å ALDRI begynne å røyke igjen..

Vel, jeg skal i alle fall slutte,- ..bare at det er så vanskelig akkurat nå.. (og jeg vet jo at det blir bare verre og verre jo lenger jeg holder på :roll: )

Men alt i alt er jeg ei lykkelig alvejente for tida!! :D

:klem: til alle alvevennene mine som jeg har sviktet totalt den siste månden. :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med kjæreste! :dagensrose:

Stå på! Skulle gjerne hatt deg i Oslo i helgen, men sånn ble det altså ikke. :( Men neste gang du er oppover håper jeg at også jeg kan få møtt deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kos at du har fått deg "offisiell" kjæreste og at kurset er bra! :D Det er deg vel unt.

Synes det er kjempekos at du har en rosa sky å kose deg på.

I morgen er jeg i Oslo. Skal snart til toget, så jeg ville bare titte innom med en stooor bukett :dagensrose: og masse gode :klem:

Ha en fin helg med alvemannen! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har Frøken KalloRilla bestemt seg for å legge igjen en helgehilsen i dagbøkene til fjærn og nær.

Ha en fortreffelig helg og bruk den som best du kan ;) Det skal i hvertfall jeg

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at de falt i smak! :-)

Så var det gøy i helga?

Mulig du har skrevet om det hos deg,- jeg skal sjekke jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, takk for gaven!

Forresten, du skulle sett Lythande en tid før da jeg plukket opp tilsvarende på H&M og sa "slike har jeg hjemme!" :ler: Men de er fiiine. :D Og, jeg digger hansker, hatter, parasoller og slikt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, takk for gaven!

Forresten, du skulle sett Lythande en tid før da jeg plukket opp tilsvarende på H&M og sa "slike har jeg hjemme!" :ler: Men de er fiiine. :D Og, jeg digger hansker, hatter, parasoller og slikt. :)

Det var da jeg tenkte; "Pokker også - bomma vi med gaven???" Men neida hun ble kjempe glad selvom hun hadde et par fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klart jeg ble glad! :D Jeg begynner å få litt hansker nå. Begynner å glede meg til det blir kjølig høst med frostrøyk fra munnen... Høsten er en fantastisk tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Annonse

Heisann! Nå har jeg endelig fått sneket meg inn på en maskin. Noe dritt å ikke ha tilgang! :-x

For tiden går jeg stort sett rundt og er nærmest kvalmende lykkelig! :ler:

Siden sist har jeg flytta sammmen med alvemannen min. Veldig fort,- har bare kjent ham i to mndr. :oops: , men det kjennes helt riktig ut, for oss, så da driter vi i hva andre måtte mene, :sjarmor: og gjør det VI har det best med.

Emely synes det er helt topp at han bor hos oss, og Tingeling velger gjerne hans fang fremfor mitt, for tida. (nesten så jeg blir litt fornærma! :veldigsur: :ler: )

I tillegg er det hans to gutter, på 2,5 og 3,5 år, som er her onsdager og annenhver helg. De er kjempegode gutter. Men det kan være ganske så hektisk til tider, når vi pluttselig har tre barn under 4,5 år!!

Vi har det sååå fint sammen,- vi er så like på så mye. Jeg føler jeg kan ta ut alle sidene ved meg selv med ham,- både de mest seriøse og de mest vannvittige. (De har jeg en del av ja :ler: ). Jeg kan sitte å ha totalt latterkrampe av ingenting, på de mest upassende plasser, og han synes fremdeles at jeg er ei kul jente. (noe som er nærmest utrolig :ler2: ). Det er så godt å ha det sånn! :-D

Ellers er jeg litt i limbo når det gjelder jobb/skole. Begynte skole i regi av trygdekontoret, men har slutta og vil heller jobbe og ta fag på siden. Vil ha litt mer økonomi enn det overgangsstønaden gir meg, og liker ikke å føle at jeg lever på andre.

Lurer litt på om jeg vil begynne i barnevernsprosjektet jeg jobbet i før, igjen..

Uansett,- savner dere og håper på å få internettilgang igjen snart.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...