Gå til innhold

"Naken's den"- for drager, griser og alvevenner.

Naken

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, hei. Da er jeg en liten tur innom for å si at det var utrolig hyggelig å treffe deg i Oslo i dag. Du er kjempekoselig irl. Håper det ikke er så lenge til vi kan treffes igjen. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle sammen!!

Har ikke tid til å skrive mye i dag heller.., men måtte bare innom og si hei til dere nå! Det er så lenge siden!

Som dere kanskje fikk med dere, så traff jeg Lythande, (som jeg nå også vet hvordan uttales :ler: ), på torsdag. Det var superkoselig! :) Tida fløy bare den! Kjempejente den Lythande! :wink::klem:

Hadde vært så morro å treffe dere alle på alvetreffet og Gotham nights, som dere skal ha nå snart, men det ser ut som at det kan bli vanskelig å få til.. :-(

Uansett,- det er mulig Luna og Saeria får en ørliten hilsen, også fra meg, når de treffer Lythande.. Say no more.... :wink:

Ellers i livet mitt MÅ jeg bare få nevnt en BIG happening.

Jeg er blitt sammen med en fantastisk gutt! :hjerter: (eller han er vel egentlig mann da, siden han er 32, men... :ler: ).

Han, og det som har skjedd rundt dette, har nok vært en stooor grunn til at jeg ikke har vært på kg, nesten i det hele tatt, de siste ukene. (Har heller ikke sett tv, eller andre "vanlige" ting). Han har tatt opp litt tid, kan man godt si.., men det har vært en utrolig spennende, intens, litt nifs, men ikke minst fantastisk tid! :-D

Alt har gått så sinnsykt fort!, men det føles såå riktig. :hjerte: Navnet hans er Ingwë Felagund.

...ja, på alvisk, altså :ler2: , jeg mener nemlig at han er alv, siden han har grønne øyne, er høy og slank, og er gammel, (32 :ler: ). Selv vet han nærmest ikke hva en alv er :klaske::ler: ,- så jeg har mye å lære ham!!!

Vi begynte med "Ringenes herre" filmen, på andre daten, allerede. "Den skal tidlig krøkes....", vet dere :wink:

Mitt alvenavn er forresten Finduilas Sîrfalas, (og mitt hobbitnavn er Sweetpea Bumbleroot of Haysend.)

Takk for linken Lythande! :bukke:

Hva slags alvenavn har dere andre???

Må få satt meg å kost litt med Tingeling nå, hun er despo etter kos, og går å småbiter i beina mine og masenøffer..

Natta og ses om ikke så alt for lenge, kjære alvevenner! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hobbitnavnet mitt er; Tigerlily Bunce of Brockenborings og alvenavnet mitt er; Tári Felagund.

Så gøy at dere er blitt sammen - gratulerer så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Gratulerer så masse med kjæreste. Det er deg vel unt, vennen! :D :klem:

Mitt alvenavn er Idril Felagund, og mitt hobbittnavn er Daisy Bunce of Brockenborings. Skal ærlig talt inrømme at Idril er favoritten. Det er faktisk et navn jeg kunne tenkt meg å kalle en evt. datter. :D Spørs om mannen hadde gått med på det da. :ler:

Jaja. Nå har ikke vi satt noe kryss av for barnelaging. Bare tørrtrening. :sjarmor::Hehe:

Kos deg med kjæresten din, og gi Tingeling en masse kos fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skjønner jeg kanskje litt bedre din nysgjerrighet når det gjaldt mitt forrige nick Saeria.

Da visste jeg ikke om alvenavnet mitt, men du har fått forklaring i boka di! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...