Gjest Fighter Skrevet 10. juni 2004 #81 Del Skrevet 10. juni 2004 "I am the dancing queen, only seventeen..." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 10. juni 2004 Forfatter #82 Del Skrevet 10. juni 2004 leia: Kult! Har aldri smakt Mjød IRL jeg. (hysj, ikke la dette lekke ut!!) Optimist: Enda en danseoppvisning? Heldige meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 10. juni 2004 #83 Del Skrevet 10. juni 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 10. juni 2004 Forfatter #84 Del Skrevet 10. juni 2004 Er da ingenting å være sjenert over, så god som du er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 10. juni 2004 #85 Del Skrevet 10. juni 2004 Takk, takk! :bukke: Går det bra med dragen, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 10. juni 2004 #86 Del Skrevet 10. juni 2004 God natt til deg og dragen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 10. juni 2004 Forfatter #87 Del Skrevet 10. juni 2004 God natt til alle mine gjester. :klem2: Nå tar jeg kvelden. Det er nok av skinnfeller og ta av, hvis noen vil tilbringe natta i hula. Det er bare å rigge seg til i en krok dere finner passende! (Dessverre har jeg ikke sånn luksus som Saeria's inn, med senger og sånn, men det er ikke så verst å sove her heller, hvis man bare dandrer fellene godt). Ellers er det bare å si ifra om dere trenger noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 10. juni 2004 #88 Del Skrevet 10. juni 2004 God natt!! Skal prøve å være stille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 10. juni 2004 Forfatter #89 Del Skrevet 10. juni 2004 Takk, takk! :bukke: Går det bra med dragen, da? Jada, dragen har krøllet seg opp i det faste hjørnet ved døra, (der det lukter litt svovel, vet du), og er nok snart i drømmeland. (Men han våkner nok fort om det skulle komme fremmede på døren i løpet av natta, så her kan man sove trygt!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 10. juni 2004 #90 Del Skrevet 10. juni 2004 *kravler seg sammen med halen til Dragen under hodet* Natta!*gjeeesp* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest agurk Skrevet 11. juni 2004 #91 Del Skrevet 11. juni 2004 Timien kommer tuslende inn tidlig på morgenkvisten for å klø litt på dragen. Ikke så mange andre som er våken enda. Ser ut som det ble mye mjød her i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 11. juni 2004 #92 Del Skrevet 11. juni 2004 Heisann, Naken. Ja nå har jeg vært på opplæring, og skal igjen i morgen. Ikke fred å få for en stakkar. Jeg skal ærlig talt innrømme at jeg ikke er vant til å stå opp klokken 06.00 akkurat, så nå skal jeg bare titte innom noen dagbøker før jeg tar meg en liten lur. :oops: Er grisetrøtt. Kom ikke hjem før klokka 22.30 i går kveld. Det var to hunder som ble hentet av pappaen og mammaen sin. De var så glade atte. :D Kan jeg få sove hos dragen? *Tigge. Be.* *koser med dragen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 11. juni 2004 #93 Del Skrevet 11. juni 2004 *slenterer innom og smiler til alle kjente, setter seg hos dragen og klør den bak øret. Blir sittende så lenge at jeg glir ned på gulvet ved siden av og sove* ZZZZZZZZZZZZZZZZ (det har vært en tøff, men givende dag i dag) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 12. juni 2004 #94 Del Skrevet 12. juni 2004 Heisann, vennen. Måtte bare innom en tur for å hilse på, kose med dragen og ønske deg og dine to søte små en riktig god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. juni 2004 #95 Del Skrevet 12. juni 2004 Overalt hvor jeg går kommer Saeria før meg. I'm a brainless follower, ikke etter jesus, men Saeria. Rene kulten jo. Naken: Ha en fin helg du og fine dragen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 12. juni 2004 #96 Del Skrevet 12. juni 2004 Hei Naken! Ønsker deg en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 12. juni 2004 Forfatter #97 Del Skrevet 12. juni 2004 Hei alle gjester!! Nå har jeg vært borte en stund... Godt å se at dere har holdt dragen med selvskap! :-) I går var jeg i 75 års dag til min "eks svigerbestefar". Det var hela i taket, trekkspillmusikk og ørten allsanger som ingen kunne teksten på,- PARTY!! Men selv om det vel ikke er det aller heftigste man gjør,- å gå 75 års dag,- så var det helt ok. Det var ikke noen pinlig stemning eller noe, selv om jeg og mannen akkurat er gått fra hverandre. Etterpå snakket jeg lenge med eksen,- det var veldig fint, for vi føler begge at vi snakker veldig lett og bra sammen,- tror vi passer mye bedre sammen som venner, enn som kjærester. Det er så godt å oppleve at jeg kan tenke sånn på det,- for jeg hadde aldri trodd at jeg skulle klare å komme dit, (I alle fall ikke så fort). Jeg tar det som et tegn på at det som er skjedd er riktig. (Nå innbiller jeg meg ikke at jeg aldri kommer til ha tyngre dager, det gjør jeg sikkert, men innerst inne vil jeg vite at dette er rett). :-) Kl. 23.30 gikk jeg ut,- alene. Jeg er litt fornøyd med at jeg tørr,- det var en skikkelig terskel for meg første gangen,- men jeg gjorde det,og det gikk helt fint! Satt ikke alene mange minuttene. Etter det bestemte jeg at jeg ikke vil sitte hjemme alene hjemme og råtne, hvis jeg har lyst å ut, bare fordi jeg ikke får meg noen. Skal jeg ha det gøy må jeg løfte min litt for tunge rumpe fra sofaen Jeg er føler meg i det hele tatt lys til sinns for tida! :-D (og det er deilig, for det har vært en smule "overskyet" her i det siste). Det går så bra med meg og eksen og jeg har fått kontakt med "gamleeksen" igjen. Husker ikke hva jeg har skrevet om dette her,.... (tror jeg skrev om det..), men det var i alle fall utrolig bra å treffe ham igjen! Han er en fantastisk gutt! (..eller det er mulig han kvalifiserer til mann, siden han er 28 år og tar 170 kg i benk ). Jeg har alltid hatt en spesiell plass i hjertet mitt til ham, og det viser seg at det har vært gjengjelt. Ikke det at vi vil bli sammen igjen, men det kan nok bli et unikt vennskap mellom oss,- som han uttrykte det: "Vi er liksom grunnmurene i hverandre". Jeg ser jo at dette kan utvikle seg til bli en "affære", men jeg vil passe meg for det, for jeg er redd det kan ødelegge vennskapet. Jeg begynner i det hele tatt å se på de positive sidene ved singellivet. Det er ikke bare utrygt, ensomt og kjipt. Det er spennende, sosialt og gøy også! "Allways look on the bright side of life" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 12. juni 2004 #98 Del Skrevet 12. juni 2004 Så godt at alt har ordnet seg for deg. Det fortjener du, vennen. Jeg ble veldig glad på dine vegne nå. Du får ha en fortsatt fin kveld. Jeg og mannen skal spise hjemmelaget pizza, nå. Kjempekos fra lille meg, som nettopp har gått inn i det 3. mesterskapet med mannen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 12. juni 2004 Forfatter #99 Del Skrevet 12. juni 2004 Takk! Du er nå alltid god du Håper pizzaen smaker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 12. juni 2004 #100 Del Skrevet 12. juni 2004 Fint at du har det bra, Naken! Du er modig som toerr gaa ut alene... Det turte jeg foer, men naa liker jeg det ikke lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå