Gå til innhold

malicious' fikk 2 blå raskere enn tenkt!

malicious

Anbefalte innlegg

God ferie!!

Hurra for 6 uker!!

utrolig spent hvordan det blir å dra på ferie selv om 3 uker!!

Takk! Det går nok bra. Skal du til utlandet? Anbefaler deg å ta med litt norsk mat du liker. Knekkebrød og skinkeost er min redning :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hurra for 6 uker :hoppe:

Håper du får kost deg litt på ferie til tross for kvalmen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Det går nok bra. Skal du til utlandet? Anbefaler deg å ta med litt norsk mat du liker. Knekkebrød og skinkeost er min redning :)

Ja, vi skal en uke til Gran Canaria. Der kan det jo hende at jeg finner norsk mat. Men synes det var en god idè å ta med knekkebrød. Skal huske på det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har tenkt litt på tidlig UL fordi jeg er litt hønemor / vil vite at alt er i orden. Tenkte å ta i uke 9-10 muligens. Er vel anbefalt litt senere enn uke 7, osv? Har noen av dere Oslo - Akershus- leserne tips til hvor jeg kan få UL? Masse privat, men går gjerne etter anbefalinger. Jeg antar de ikke gir offentlig tidlig UL uten særlig grunn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde bestilt meg time på Majorstuaklinikken, men jeg fikk jo ikke brukt timen min :sjenert: Googlet meg frem til at folk var fornøyd der ihvertfall ;)

Endret av Nautika
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med spiren! :rodmer:

Vi var på Volvat og tok UL i uke 7, så en liten bamsemums med bankende hjerte :hjerte:

Men man kan se mye mer hvis man tar UL litt senere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bestevenninnene min som bor i Oslo har gått til den Nautika snakker om. Hun virker veldig fornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en venninne som har gått til Oslo city legesenter. Hun har vært fornøyd der. Jeg tenkte jeg skulle bestille der jeg også, men så fikk jeg kjapp time hos gynekologen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med spiren! :rodmer:

Vi var på Volvat og tok UL i uke 7, så en liten bamsemums med bankende hjerte :hjerte:

Men man kan se mye mer hvis man tar UL litt senere :)

Takk for det! :)

Volvat har jeg hørt mye bra om!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra, kvalmen har sakte mn sikkert blitt nesten helt borte. Nå koser jeg meg med mat igjen.. :D håper det holder seg sånn! Siste dag på ferie, vi reiser hjem i morgen. :( har padlet i kajakk i dag - første gang. Sykt kult!

Mannen og jeg hadde litt kos tidligere i dag. Kvier meg sånn, det er første gang siden uke 4 eller noe, da jeg begynte å blø.. Så denne gangen tok vi det litt roligere. Selvsagt ble det litt på papiret i dag også :( slimhinnene mine er så skjøre! Det var bare bittelitt, men det knekker meg litt, må jeg innrømme..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at kvalmen er borte :D Kajakk kunne jeg tenkt meg å prøve en gang også! Leide dere?

Du kan nok ta det helt med ro, for såre slimhinner er vanlig under graviditet. Men skjønner at det ikke er noe moro :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at kvalmen er borte :D Kajakk kunne jeg tenkt meg å prøve en gang også! Leide dere?

Du kan nok ta det helt med ro, for såre slimhinner er vanlig under graviditet. Men skjønner at det ikke er noe moro :klem:

Ja, vi leide halv dag. Kostet oss 120 kroner for en dobbel kajakk. Ganske billig her nede :) flaks at vi ikke veltet, hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...