malicious Skrevet 6. juli 2014 Forfatter #321 Del Skrevet 6. juli 2014 God ferie!! Hurra for 6 uker!! utrolig spent hvordan det blir å dra på ferie selv om 3 uker!! Takk! Det går nok bra. Skal du til utlandet? Anbefaler deg å ta med litt norsk mat du liker. Knekkebrød og skinkeost er min redning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 7. juli 2014 #322 Del Skrevet 7. juli 2014 Hurra for 6 uker Håper du får kost deg litt på ferie til tross for kvalmen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 8. juli 2014 #323 Del Skrevet 8. juli 2014 Takk! Det går nok bra. Skal du til utlandet? Anbefaler deg å ta med litt norsk mat du liker. Knekkebrød og skinkeost er min redning Ja, vi skal en uke til Gran Canaria. Der kan det jo hende at jeg finner norsk mat. Men synes det var en god idè å ta med knekkebrød. Skal huske på det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 10. juli 2014 Forfatter #324 Del Skrevet 10. juli 2014 7 uker i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 10. juli 2014 #325 Del Skrevet 10. juli 2014 Jippi for 7 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 10. juli 2014 #326 Del Skrevet 10. juli 2014 Hurra! 7 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 10. juli 2014 #327 Del Skrevet 10. juli 2014 Wohoo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 10. juli 2014 #328 Del Skrevet 10. juli 2014 hurra for 7 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 10. juli 2014 #329 Del Skrevet 10. juli 2014 Hipp hurra for 7 uker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 10. juli 2014 #330 Del Skrevet 10. juli 2014 Hurra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 10. juli 2014 Forfatter #331 Del Skrevet 10. juli 2014 Jeg har tenkt litt på tidlig UL fordi jeg er litt hønemor / vil vite at alt er i orden. Tenkte å ta i uke 9-10 muligens. Er vel anbefalt litt senere enn uke 7, osv? Har noen av dere Oslo - Akershus- leserne tips til hvor jeg kan få UL? Masse privat, men går gjerne etter anbefalinger. Jeg antar de ikke gir offentlig tidlig UL uten særlig grunn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 11. juli 2014 #332 Del Skrevet 11. juli 2014 (endret) Jeg hadde bestilt meg time på Majorstuaklinikken, men jeg fikk jo ikke brukt timen min Googlet meg frem til at folk var fornøyd der ihvertfall Endret 11. juli 2014 av Nautika Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 12. juli 2014 #333 Del Skrevet 12. juli 2014 Gratulerer med spiren! Vi var på Volvat og tok UL i uke 7, så en liten bamsemums med bankende hjerte Men man kan se mye mer hvis man tar UL litt senere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saltsild Skrevet 13. juli 2014 #334 Del Skrevet 13. juli 2014 Bestevenninnene min som bor i Oslo har gått til den Nautika snakker om. Hun virker veldig fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Essie_ Skrevet 13. juli 2014 #335 Del Skrevet 13. juli 2014 Jeg har en venninne som har gått til Oslo city legesenter. Hun har vært fornøyd der. Jeg tenkte jeg skulle bestille der jeg også, men så fikk jeg kjapp time hos gynekologen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 13. juli 2014 Forfatter #336 Del Skrevet 13. juli 2014 Gratulerer med spiren! Vi var på Volvat og tok UL i uke 7, så en liten bamsemums med bankende hjerte Men man kan se mye mer hvis man tar UL litt senere Takk for det! Volvat har jeg hørt mye bra om! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 14. juli 2014 Forfatter #337 Del Skrevet 14. juli 2014 Hurra, kvalmen har sakte mn sikkert blitt nesten helt borte. Nå koser jeg meg med mat igjen.. :D håper det holder seg sånn! Siste dag på ferie, vi reiser hjem i morgen. har padlet i kajakk i dag - første gang. Sykt kult! Mannen og jeg hadde litt kos tidligere i dag. Kvier meg sånn, det er første gang siden uke 4 eller noe, da jeg begynte å blø.. Så denne gangen tok vi det litt roligere. Selvsagt ble det litt på papiret i dag også slimhinnene mine er så skjøre! Det var bare bittelitt, men det knekker meg litt, må jeg innrømme.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 14. juli 2014 #338 Del Skrevet 14. juli 2014 Så flott at kvalmen er borte :D Kajakk kunne jeg tenkt meg å prøve en gang også! Leide dere? Du kan nok ta det helt med ro, for såre slimhinner er vanlig under graviditet. Men skjønner at det ikke er noe moro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 15. juli 2014 Forfatter #339 Del Skrevet 15. juli 2014 Så flott at kvalmen er borte :D Kajakk kunne jeg tenkt meg å prøve en gang også! Leide dere? Du kan nok ta det helt med ro, for såre slimhinner er vanlig under graviditet. Men skjønner at det ikke er noe moro Ja, vi leide halv dag. Kostet oss 120 kroner for en dobbel kajakk. Ganske billig her nede flaks at vi ikke veltet, hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 15. juli 2014 #340 Del Skrevet 15. juli 2014 Er du på ferie nå? Klarer ikke helt å følge med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå