malicious Skrevet 29. juni 2014 Forfatter #301 Del Skrevet 29. juni 2014 Bilde nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 29. juni 2014 #302 Del Skrevet 29. juni 2014 Ikke nor bilde enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 29. juni 2014 Forfatter #303 Del Skrevet 29. juni 2014 (endret) Funker tydeligvis ikke fra iPhone mer. Får prøve fra maskin etterpå Endret 29. juni 2014 av malicious Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 29. juni 2014 Forfatter #304 Del Skrevet 29. juni 2014 Ah, der ditt dumme bilde! Dagens test - resultat etter 1 min. Selv spotting, så tror jeg alt er OK. For now. Føler det kanskje annerledes om 5 minutter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 29. juni 2014 #305 Del Skrevet 29. juni 2014 Det er jo vanlig å spotte litt i et svangerskap. Testen ser hvertfall fin ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 29. juni 2014 #306 Del Skrevet 29. juni 2014 PRØV å ikke stresse! Du har jo selv sagt at du har lettblødende slimhinner til vanlig, så at det ikke skal blø nå når du er gravid hadde jo nesten vært litt rart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 29. juni 2014 Forfatter #307 Del Skrevet 29. juni 2014 PRØV å ikke stresse! Du har jo selv sagt at du har lettblødende slimhinner til vanlig, så at det ikke skal blø nå når du er gravid hadde jo nesten vært litt rart Haha jaaaaaa. Jeg vet! Men.. Det er alltid ett men! Det stikker liksom i magen innimellom og da blir jeg superskeptisk. Jeg tar med testene mine på tur, og krysser fingrene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 29. juni 2014 #308 Del Skrevet 29. juni 2014 Haha jaaaaaa. Jeg vet! Men.. Det er alltid ett men! Det stikker liksom i magen innimellom og da blir jeg superskeptisk. Jeg tar med testene mine på tur, og krysser fingrene Lest deg opp på ligamentsmerter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 29. juni 2014 Forfatter #309 Del Skrevet 29. juni 2014 Lest deg opp på ligamentsmerter? Leste nå. Ikke umulig at det er det, men det føles mer ut som intens menssmerte-stikk, på en måte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 29. juni 2014 Forfatter #310 Del Skrevet 29. juni 2014 Må bare si wow til de "nye" puppene mine! De må ha vokst en hel størrelse allerede! Mannen er selvsagt veldig fornøyd med det Uten om det og spottingen, så er kvalmen over og jeg har i de siste dagene følt meg ganske bra. Har fremdeles litt smerter i mageregionen innimellom, som kan føles som moderat menssmerter i et øyeblikk. Godt med påminnelse på at jeg selv har sagt at jeg har skjøre slimhinner, jeg glemmer det innimellom. Takk Saraby! Mannen har fortalt sin far at jeg er gravid, og han ble overrasket og snakket bare om praktiske ting og utfordringer vi har fremfor oss. Jeg ble skikkelig forbanna når jeg hørte reaksjonen hans. Hva pokker er det å si når noen annonserer en stor nyhet!?? Svigerfar er en liten vims og grei som dagen er lang, men følelser har han ikke så god peiling på å uttrykke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 29. juni 2014 #311 Del Skrevet 29. juni 2014 Må bare si wow til de "nye" puppene mine! De må ha vokst en hel størrelse allerede! Mannen er selvsagt veldig fornøyd med det Uten om det og spottingen, så er kvalmen over og jeg har i de siste dagene følt meg ganske bra. Har fremdeles litt smerter i mageregionen innimellom, som kan føles som moderat menssmerter i et øyeblikk. Godt med påminnelse på at jeg selv har sagt at jeg har skjøre slimhinner, jeg glemmer det innimellom. Takk Saraby! Mannen har fortalt sin far at jeg er gravid, og han ble overrasket og snakket bare om praktiske ting og utfordringer vi har fremfor oss. Jeg ble skikkelig forbanna når jeg hørte reaksjonen hans. Hva pokker er det å si når noen annonserer en stor nyhet!?? Svigerfar er en liten vims og grei som dagen er lang, men følelser har han ikke så god peiling på å uttrykke. og: så kjedelig med en sånn reaksjon. Greit å prate om det også, men da syntes jeg at det skal komme gratulerer og ikke minst et lite "det var hyggelig" i tillegg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 29. juni 2014 #312 Del Skrevet 29. juni 2014 Oi, for en måte å svare på, da Kan være at han bare ble veldig tatt på senga og egentlig er veldig glad for det hele? Trengte litt tid på å skjønne hva han hadde fått beskjed om? Har han flere barnebarn eller er dette førstemann for han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 29. juni 2014 Forfatter #313 Del Skrevet 29. juni 2014 Oi, for en måte å svare på, da Kan være at han bare ble veldig tatt på senga og egentlig er veldig glad for det hele? Trengte litt tid på å skjønne hva han hadde fått beskjed om? Har han flere barnebarn eller er dette førstemann for han? Han har 3 fra før av. I følge min svigerinne har han ikke vært der noe særlig for hennes to. Mulig han liker barn på avstand da.. ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 1. juli 2014 Forfatter #314 Del Skrevet 1. juli 2014 Fremme på ferie! 15 dager med sol og varme i Montenegro med svigerfamilien.. Endelig fått i meg litt mat også. Hele dagen i går var helt forferdelig. Var konstant sulten men kvalm, brakk meg hele dagen.. Heldigvis ikke blødd / spotter noe mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 1. juli 2014 #315 Del Skrevet 1. juli 2014 Kos deg på ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 1. juli 2014 #316 Del Skrevet 1. juli 2014 God ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 1. juli 2014 #317 Del Skrevet 1. juli 2014 Ha en superduper ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 3. juli 2014 Forfatter #318 Del Skrevet 3. juli 2014 6 uker i dag! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 6. juli 2014 Forfatter #319 Del Skrevet 6. juli 2014 Formen er skikkelig opp og ned om dagen. Litt ekstra stess å være på ferie og være dritkvalm. I tillegg har jeg cravings på enkelte norske ting de hvertfall ikke har her nede, blæ! Savner norsk mat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 6. juli 2014 #320 Del Skrevet 6. juli 2014 God ferie!! Hurra for 6 uker!! utrolig spent hvordan det blir å dra på ferie selv om 3 uker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå