Gå til innhold

malicious' fikk 2 blå raskere enn tenkt!

malicious

Anbefalte innlegg

7+6

Vært en grei uke, sovet greit på natta selv om jeg våkner ganske så lett. Mer energi og overskudd. Symptomer? Store pupper! :P Litt mer tissetrengt enn vanlig, ofte opp på natta. Ikke noe kvalm som jeg var i uke 6 ( <3 ) også litt bekkenvondt ved lange raske skritt. Håper det er forbigående!

Ellers har jeg jo skikkelig luktesans. Hovedproblemet mitt om dagen er at jobben har noe som ligner tørket maisnøtter. De lukter litt sterkt popcorn og den lukta gjør meg skikkelig uggen. ALLE spiser de! :sur: 

Mindre lyst på følgende mat og drikke: kaffe (flere uker siden sist) de jævla maisnøttene (haha) og ikke sååå keen på rødt kjøtt (samme i forrige svangerskap)

Ligger på sofaen og ser Twilight. Husker da den kom, for da bodde jeg i USA. Så den på kino og vi var sååå betatte! Nå ser jeg den og tenker at det er fryktelig teit :P

Endret av malicious
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har jeg somlet meg til å booke tidlig UL! Datoen blir 15 mars, da er jeg 9+3 ca :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, malicious skrev:

Da har jeg somlet meg til å booke tidlig UL! Datoen blir 15 mars, da er jeg 9+3 ca :)

:yvonne::nordvesta:

Så spennende! Det er jo allerede straks jo! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, tr.heimspia83 skrev:

:yvonne::nordvesta:

Så spennende! Det er jo allerede straks jo! 

Ja! Det kommer til å gå fort :-)

Og tenk om det er 2 der inne, det er mest skummelt å tenke på! Liten sjanse, men det kaaaan jo skje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8+4 og dagene føles som de flyr avgårde!

Føler meg ganske bra om dagen. Kvalmen har kommet litt sigende på igjen, men mest sånn i bølgedaler. Og spesielt med de maisnøttene på jobb. Da blir jeg faktisk ganske kvalm. Finnes det ingen lov mot å servere ting som lukter i hele lokalet? Vi er 2 stk gravide på jobb (som jeg vet om) og et par andre som også hater lukta. Jeg vil sabotere skåla med de nøttene! :kjempesinna:

Lille jenta mi er så søt om dagen. Hun snakker jo så mye, og i så lange setninger. Her i helgen sa hun "jeg er lille frøkna til mamma" Jeg ble da sånn: :nordvesta::grine::hjerter_rundt: Jeg begynner å grine av alt, ass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En uke til ul! :nori:

Jeg må le av den nøttelukta. Samboeren kjøpte seg baconchips for litt siden. Den var ikke velkommen på stuebordet for å si det sånn!  :fnise: Kan bare tenke meg å skulle gå hele dagen og kjenne på en sånn kvalmende lukt! :spy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, Jill skrev:

En uke til ul! :nori:

Jeg må le av den nøttelukta. Samboeren kjøpte seg baconchips for litt siden. Den var ikke velkommen på stuebordet for å si det sånn!  :fnise: Kan bare tenke meg å skulle gå hele dagen og kjenne på en sånn kvalmende lukt! :spy:

Gravidnese er jo helt ekstremt, og jeg kan ikke unnskylde meg med det på jobb heller. Blir sånn "eh, ja, jeg er jo kresen da.. :roll: "

Mens egentlig så vil jeg si "GI FAEN I Å SPISE DET DER JEG KASTER OPP PÅ DEG!" haha, kanskje ikke så ille, men jeg må liksom holde meg litt for nesa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: 

Mine nemesiser var: 

- lukten av tobakk

- røykere

- innrøkte røykere

- parfyme

- dårlig personlig hygiene

- matrestelukt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, LilleMy1989 skrev:

:fnise: 

Mine nemesiser var: 

- lukten av tobakk

- røykere

- innrøkte røykere

- parfyme

- dårlig personlig hygiene

- matrestelukt 

AMEN!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Nautika skrev:

Wow, så fort det går! :hoppe:

Ja, dagene flyr visst! :danse: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 + 5

Denne dagen her har gått i sneglefart. Trolig fordi jeg har hatt lite å gjøre på jobb, og har vært generelt sliten i dag.Tenker jeg allerede nå skal køye! Helga kan ikke komme raskere altså! <3 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg sovet lenge ( dvs, var min sovedag, men var uthvilt 07.30 :ler: ) og hatt mye egentid. Jeg reiste inn til byen og oppdaget Bondens Marked helt tilfeldig. Noe jeg tilfeldigvis bare ELSKER! Vi kjøper alltid en eller annen burger + svele med masse godt på. Jeg har i dag unt meg selv noe også, som jeg sjeldent gjør. Kjøpt meg en ny kåpe + et skjørt som magen kan vokse litt i. <3

Bekkenet mitt hatet meg i allefall når jeg kom hjem, det er ikke veldig samarbeidsvillig om dagen. Prøver å være positiv om at det vil bli bedre fremover, men hele mitt forrige svangerskap var sånn. Jeg er litt redd dette er starten på dette også.

I dag har i allefall graviditeten blitt avslørt atter en gang hos svigers. Denne gangen min gravide svigerinne som ante ugler i mosen da jeg takket nei til rødvin. Må bare innse at vi ikke får fortalt noen det måten vi selv ønsker det på. Hehe.

I følge tickern her er jeg 9 uker i dag! Det stemmer med en dag, eller to, tror jeg.

Endret av malicious
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg fylt ut helsekortet jeg fikk for mange mange uker siden av legen!Første kontroll blir i morgen + celleprøve.  Er visst lenge siden jeg har tatt, og det var høyest nødvendig. Skal prøve og ikke ha pessimistiske tanker her nå ;) 

Ellers er det TUL på onsdag, er veldig spent! Gruer meg litt også. Worst case er at til tross for stigningen for HCG (prøvene hos legen etter blødningen) så har ikke kroppen registrert at embryo er dødt, så den fortsatte å produsere HCG. Sånn, det verste jeg kan tenke meg. Får vel heller bli positivt overrasket eller? :P 

Hadde helt glemt alle usikkerhetene som kommer ved et svangerskap. Jeg innbilte meg at jeg gledet meg mer forrige gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det hos legen i dag? :) Blir spennende med TUL i morgen! Alt står nok bra til skal du se. :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
27 minutter siden, Jill skrev:

Så bra! Gratulerer! :strix:

Takk! Så letta nå - på en måte? :klo:  I alle fall helt emosjonelt utslitt :P Var visst en stor påkjenning dette, haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...