Gå til innhold

malicious' fikk 2 blå raskere enn tenkt!


malicious

Anbefalte innlegg

Har tenkt tanken også. Men synes det er merkelig at hun reagerer kun på stillinger hvor jeg kan huske hun har klart å svelge galt. Som om hun husker at hun har gjort det, og ikke vil spise i samme stilling.

Mulig hun da blir "ivrig" og svelger galt grunnet evt. låsninger? kan godt hende. Nå sier jeg ikke det må være noe slikt, men kan være kjekt å sjekke det ut hos manuellterapaut e.l :)
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mulig hun da blir "ivrig" og svelger galt grunnet evt. låsninger? kan godt hende. Nå sier jeg ikke det må være noe slikt, men kan være kjekt å sjekke det ut hos manuellterapaut e.l :)

Hun er veldig ivrig når hun spiser. Kaster seg ofte litt aggressivt mot puppen :) har gått mye bedre i dag da! Må sjekke ut om det fortsetter, men er jo rart om det skulle dukke opp nakkeproblemer nå så seint?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kast i det nye hjulet også ass! Må være understellet som er problemet?? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kast i det nye hjulet også ass! Må være understellet som er problemet?? :(

Whaat? :/ Så rart... Merker dere at det er ujevnt når dere triller, da? Kan ikke være tilfeldig at det nye hjulet også blir ødelagt. Spørs om det da er understellet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whaat? :/ Så rart... Merker dere at det er ujevnt når dere triller, da? Kan ikke være tilfeldig at det nye hjulet også blir ødelagt. Spørs om det da er understellet?

Ja, synes det er ujevt. Merker det på fremste hjul på høyre side at de skrangler litt. Vi satt på hjulet og trilla og ser det med en gang. Mamma påpekte også at vogna skeiner mot venstre når hun triller..

Må reise innom babyshop igjen da :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holy cow for en dag! Startet bra og vi stod opp halv ti ca. Blid som en lerke!

Vi dro på trilletur i finværet. Halvveis på turen våknet hun og da holdt det gående! Seriøst hu hylskriker og av og på hele dagen! Promper også mens hun skriker til, så kanskje magevondt? Men vi holdt på å gå litt på veggen. Fikk henne til å spise litt og hun sovna tvert i løpet av dagen, men våkner og skriker igjen, stakkars babyen min :(

Blid det ene øyeblikket og hyler i neste. Er det et nytt leap, eller? Nå er hun heldigvis i seng, men gaaaad jeg er sliten nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror lillemor trengte denne ekstra søvnen! Hun sovna kl 21, våknet halv åtte, sovnet og er våken igjen nå. Håper på en bedre dag i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, høres ut som et deilig strekke med søvn på natta! Har det gått bedre i dag? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, høres ut som et deilig strekke med søvn på natta! Har det gått bedre i dag? :)

Noe mindre gråt i dag. Prøver å mate hyppigere og bysser henne i søvn. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror lillemor trengte denne ekstra søvnen! Hun sovna kl 21, våknet halv åtte, sovnet og er våken igjen nå. Håper på en bedre dag i dag :)

Nå ble jeg en smule misunnelig her.......

Jeg drømmer om at E sover så lenge som T. Men det ser ikke sånn ut enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi som vi holdt på med legging i dag. Tok visst 2 1/2 time gitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søta sov lenge og jeg er god og uthvilt. Vi har ligget i senga og tøysa også sovnet jeg av. Da kom det noen små fingre opp i ansiktet :ler:. Jeg er HELT sikker på at det var bevisst fra henne! Hun vekte meg, men sovnet selv.

Ha en fin tirsdag!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en deilig dag! Starter med en god nattssøvn både for meg og lillemor. På formiddagen har vi lekt og hun har vært i kjempehumør. Det snudde selvsagt i hylgråt, men fikk roet henne og gitt mat. Hun sovnet på puppen (matet henne liggende) så jeg lot henne ligge der. Hun sov i 3 timer (!!!!) noe som er veldig uvanlig henne. Da hun våknet igjen spiste hun på begge, og ble bare liggende og døse / duppe av. Hun har da egentlig bare vært våken fra 17.30 og til nå. Klarte på den tiden og produsere hele tre bæsjebleier! :ler:

En god dag altså, med minimalt med skrik! I tillegg har en venninne vært her i kveld og vi har fått skravla litt. Og ikke minst jeg har hatt abstinenser på shopping så har bestilt en del tøy i str. 68. Syns ikke tøyet vi har fått låne er noe fint :P Kresen much? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke noe moro med lang legging, men det er bra det hadde avkastning! ;)

Hva slags klær har du bestilt? Newbie-serien? 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe moro med lang legging, men det er bra det hadde avkastning! ;)

Hva slags klær har du bestilt? Newbie-serien?

Var innom å sjekket newbie, men fant kun 1 body jeg likte på nett. Så det ble fra HM denne gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kommer mest sannsynlig til å fjerne denne dagboken og heller gå over på blogg. Om noen vil ha tilgang, si gi meg beskjed :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...