malicious Skrevet 14. desember 2014 Forfatter #1381 Del Skrevet 14. desember 2014 På vei hjem igjen etter helg hos mor og far. Har sett igjennom babyklær og fant flere ting vi kan bruke. Der i blant babyteppe mitt fra jeg ble født Typen har reist på hyttetur etter endt eksamen og nå juleferie. Snakket med han på telefon i sted og klarte ikke la være å gråte. Har vært mye alene i det siste da han har hatt lange kvelder på skolen. Nå er han på tur og blir borte til onsdag eller torsdag. Jeg sa til han at jeg føler han skylder meg kvalitetstid nå! Og jeg tror han har dårlig samvittighet. At han har det godter jeg meg litt over.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 14. desember 2014 #1382 Del Skrevet 14. desember 2014 Så hyggelig å gå gjennom gamle babyklær. Jeg har også fått en eske med klær fra da jeg var liten. Koselig at mødre tar vare på sånt. Jeg synes også at typen din burde ha litt dårlig samvittighet. Kjedelig å være alene altfor mye. Spesielt når man er gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 14. desember 2014 Forfatter #1383 Del Skrevet 14. desember 2014 Så hyggelig å gå gjennom gamle babyklær. Jeg har også fått en eske med klær fra da jeg var liten. Koselig at mødre tar vare på sånt. Jeg synes også at typen din burde ha litt dårlig samvittighet. Kjedelig å være alene altfor mye. Spesielt når man er gravid. Ja, er litt lettere følsom nå, pluss at jeg ikke liker å være helt alene "så" lenge. Skal sies vi har vært fra hverandre i 3 mnd før, men DET gjør jeg ikke igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 14. desember 2014 #1384 Del Skrevet 14. desember 2014 (endret) Er alltid kjipt å være alene over lengre tid.. Noen ganger føler man seg alene selv om man er hjemme samtidig også, hvis den ene er opptatt med f.eks. datamaskinen hele kvelden hver kveld. Her ble også foten satt ned i dag tidlig, hehe. Krevde litt klemmer og koser og kroppskontakt. Blir veldig "vennskapelig" hvis man aldri gjør kjæresteting sammen! Skal dere forresten feire jul sammen? Endret 14. desember 2014 av Spiremor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 15. desember 2014 Forfatter #1385 Del Skrevet 15. desember 2014 Er alltid kjipt å være alene over lengre tid.. Noen ganger føler man seg alene selv om man er hjemme samtidig også, hvis den ene er opptatt med f.eks. datamaskinen hele kvelden hver kveld. Her ble også foten satt ned i dag tidlig, hehe. Krevde litt klemmer og koser og kroppskontakt. Blir veldig "vennskapelig" hvis man aldri gjør kjæresteting sammen! Skal dere forresten feire jul sammen? Feirer jul sammen første gang i år. Skal være hos foreldrene hans. De har alltid mye folk hos seg i jula. I år blir de så klart 4 stk med meg. Tidenes kjipeste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 15. desember 2014 #1386 Del Skrevet 15. desember 2014 Jeg skal også feire med familien hans for første gang. Blir rart men sikkert hyggelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 15. desember 2014 Forfatter #1387 Del Skrevet 15. desember 2014 Jeg skal også feire med familien hans for første gang. Blir rart men sikkert hyggelig. Neste år blir det med din familie og ei lita tulle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 15. desember 2014 Forfatter #1388 Del Skrevet 15. desember 2014 I morgen blir det 3D på meg! Gleder meg og gruer meg bittelitt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 15. desember 2014 #1389 Del Skrevet 15. desember 2014 Så spennende med 3D i morgen! Det blir nok en fin opplevelse Vi skal også feire sammen for første gang i år, og vi klinker til med å lage jul i eget heim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 15. desember 2014 Forfatter #1390 Del Skrevet 15. desember 2014 Så spennende med 3D i morgen! Det blir nok en fin opplevelse Vi skal også feire sammen for første gang i år, og vi klinker til med å lage jul i eget heim Ååå! I eget! Det er jo maks kos! Hvem kommer til dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 15. desember 2014 #1391 Del Skrevet 15. desember 2014 Ååå! I eget! Det er jo maks kos! Hvem kommer til dere? Det blir bare ei venninne i tillegg til oss. Tror det blir en koselig og ikke så stressende feiring (sånn bortsett fra at vi må lage middagen selv) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 15. desember 2014 #1392 Del Skrevet 15. desember 2014 Neste år blir det med din familie og ei lita tulle? Ja, tror foreldrene mine synes det er stas å få den første jula sammen med barnebarnet sitt. Jeg gleder meg i hvert fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 15. desember 2014 #1393 Del Skrevet 15. desember 2014 (endret) Spennende å feire jul sammen for første gang da! Vi feirer vel sammen for sjuende gang eller noe Vi begynte ikke før jeg var klar for å feire borte fra familien året etter Og det har gått overrasskende smertefritt alle gangene. Faktisk er de julefeiringene hvor det bare var meg og mannen de mest minneverdige (da feiret vi ikke i Norge en gang!) Lykke til på ultralyd i morgen Endret 15. desember 2014 av Androide Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 15. desember 2014 #1394 Del Skrevet 15. desember 2014 Blir koselig å feire jul sammen ja. Jeg er veldig hjemkjær når det kommer til jula, så kjenner på en liten tristhet inni meg når jeg ikke feirer hos min familie, men sånn er det nå bare. I år skal vi feire hos min da, så det gleder jeg meg til. Blir tredje året på rad vi feirer sammen. De andre årene har vi feiret hver for oss, men jeg har pleid å dra til han på kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 15. desember 2014 #1395 Del Skrevet 15. desember 2014 Det blir sikkert veldig koselig å feire sammen, om enn litt annerledes enn du er vant til Jeg har feiret borte én gang, og var overrasket over hvor laid back de var i den familien (eksen sin)! Var veldig hyggelig, da, bare forskjellig. Gled deg til 3D-ul! Vi har ikke fått perfekte bilder, men de bildene vi har gir oss i alle fall et lite inntrykk av hvordan hun ser ut Krysser fingrene for at minien deres ligger bra til for gode bilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 15. desember 2014 #1396 Del Skrevet 15. desember 2014 Lykke til på 3D-ul i morra Det blir nok kjempestas å få se bebis igjen Håper dere får fine bilder og eventuelt film ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 15. desember 2014 Forfatter #1397 Del Skrevet 15. desember 2014 Gleder meg masse, men syns det er synd at typen ikke får vært med. Tar med meg to venninner i stedet! H kommer hjem onsdag eller torsdag. Det blir fint I kveld har jeg kjørt chickflick med What woman want (S) ble brått usikker og fikk akutt dysleksi; wants eller want? Anyway alltid en slager den filmen! Begynner sent på jobb i morgen så her skal det soves ut! 3D er forøvig sent; 16.20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 16. desember 2014 #1398 Del Skrevet 16. desember 2014 Synd at han ikke får vært med! Da får han glede seg til å se bilder når han kommer hjem. Krysse fingerne for at du får bra bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 16. desember 2014 #1399 Del Skrevet 16. desember 2014 Nok en gang lykke til i dag Dumt ikke mannen får vært med, men det er veldig koselig å dele det med noen andre nære ^^ Jeg hadde med storesøster, og det var veldig koselig ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 16. desember 2014 Forfatter #1400 Del Skrevet 16. desember 2014 Spurte mamma, men hun bor 2 timer unna en vei, og vi har ikke overnattingsmuligheter ennå, så det ble litt for stress å reise tur/retur på en dag. Tar med to gira kollegaer / venninner som ikke har barn selv, men som er såååååå glade på mine vegne! Blir sikkert en spesiell opplevelse for de også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå