malicious Skrevet 18. september 2014 Forfatter #881 Del Skrevet 18. september 2014 æææ, babyen sparket meg i hånda! syk følelse. Jeg holdt 3 fingre på magen, klemte litt svakt.. Plutselig et dult.. Gjorde det på nytt.. enda en dult! åååh! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 18. september 2014 #882 Del Skrevet 18. september 2014 Åååå hleder meg sånn til jeg også kjenner liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 18. september 2014 #883 Del Skrevet 18. september 2014 æææ, babyen sparket meg i hånda! syk følelse. Jeg holdt 3 fingre på magen, klemte litt svakt.. Plutselig et dult.. Gjorde det på nytt.. enda en dult! åååh! Hihiii Best feeling ever, right? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 18. september 2014 #884 Del Skrevet 18. september 2014 æææ, babyen sparket meg i hånda! syk følelse. Jeg holdt 3 fingre på magen, klemte litt svakt.. Plutselig et dult.. Gjorde det på nytt.. enda en dult! åååh! Åååååå!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 18. september 2014 Forfatter #885 Del Skrevet 18. september 2014 Hihiii Best feeling ever, right? Jaaaa! Herlig! Prøvde å få typen til å kjenne også, men da ville ikke krabaten vettu 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 18. september 2014 Forfatter #886 Del Skrevet 18. september 2014 Jeg og typen leste om jordnøttolje som skal masseres inn ved mellomkjøttet, så man har mindre sjanse for å måtte revne osv.. Han foreslo at han kunne gjøre det, for det høres jo litt erotisk ut.. Nå fant jeg ut HVOR mellomkjøttet er. La oss nå si at det er HELT uaktuelt at han skal massere noe som helst i DET området. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 18. september 2014 #887 Del Skrevet 18. september 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 18. september 2014 #888 Del Skrevet 18. september 2014 Hahaha, skjønner godt at du ikke vil ha han baki/under der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 19. september 2014 #889 Del Skrevet 19. september 2014 Hurra for 17 uker og spark på utsiden! Det er vel litt omdiskutert dette med jordnøttolje, men mange jordmødre anbefaler å bruke det fra sånn uke 34. Men skjønner godt du ikke vil at han skal gjøre det. Mange får sopp av jordnøttolje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 19. september 2014 #890 Del Skrevet 19. september 2014 Kan man ikke bare bruke .... babyolje? (Både spør og alvor dette spørsmålet altså!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 19. september 2014 #891 Del Skrevet 19. september 2014 Kan man ikke bare bruke .... babyolje? (Både spør og alvor dette spørsmålet altså!) Tipper det er mange som får sopp av det.. Og mulig det er noe i selve jordnøttene (peanøtter) i form av vitaminer eller noe sånt som er bra? Vet ikke jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 21. september 2014 Forfatter #892 Del Skrevet 21. september 2014 Da kan jeg fint vente med smøringa! Helga straks over vært hos mamma og pappa i helga! Viste de vogn vi har lyst på. Måtte jo vise frem Stokke Trailz også, da jeg synes den er såååå fin! Mest sannsynlig blir det en TFK. Typen likte den godt også. Er bare noe med den Stokke-vogna jeg likte så godt. Mamma sa jo at vi kunne få den om vi ville... What! Nå tenker jeg bare Stokke! Det som gjør meg skeptisk til den er at den ser liten ut fra 1 år og oppover, TFK er jo en vogn å bruke lengre og barnet kan vokse greit i den.. Siste uken har jeg merket bevegelser i magen flere ganger om dagen, så gøy! Skal prøve å få typen til å kjenne i kveld, men da vil vedkommende ikke sparke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Essie_ Skrevet 21. september 2014 #893 Del Skrevet 21. september 2014 Siste uken har jeg merket bevegelser i magen flere ganger om dagen, så gøy! Skal prøve å få typen til å kjenne i kveld, men da vil vedkommende ikke sparke Hehe.. Jeg kjenner bevegelser både på innsiden og utsiden hver dag, men hver gang samboer skal kjenne, nekter hun å sparke mer. Han påstår at han kjente det i går kveld, men jeg mistenker at det var for å få meg til å slutte og mase på at han skal kjenne hele tiden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 22. september 2014 #894 Del Skrevet 22. september 2014 Kan man ikke bare bruke .... babyolje? (Både spør og alvor dette spørsmålet altså!) Det skulle man jo tro! Så herlig med spark forresten. Satser på at dere får timet det sånn at mannen får kjenne også 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 22. september 2014 Forfatter #895 Del Skrevet 22. september 2014 Det skulle man jo tro! Så herlig med spark forresten. Satser på at dere får timet det sånn at mannen får kjenne også Satser på at i kveld er kvelden! babyolje for babyhølet? Lovely! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 23. september 2014 Forfatter #896 Del Skrevet 23. september 2014 (endret) Om noen skulle ha predictions for hvilket kjønn vi får, så kjør på nå! OUL 1. oktober Tippeliste: Jente missdior spiremor lilleninja Tekola Nautika Gutt lillemeg90 La Traviata Miss Stiles Teriyaki Endret 24. september 2014 av malicious Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 23. september 2014 #897 Del Skrevet 23. september 2014 JENTE! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 23. september 2014 #898 Del Skrevet 23. september 2014 Gutt:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 23. september 2014 #899 Del Skrevet 23. september 2014 Jente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 23. september 2014 #900 Del Skrevet 23. september 2014 Jeg tipper gutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå