lillemeg90 Skrevet 17. september 2014 #861 Del Skrevet 17. september 2014 Neineinei.... Norveria i tynne skiver er kvit hvis du setter den inn i fargeskalaen så er den ganske gul ifht hvit da;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 17. september 2014 #862 Del Skrevet 17. september 2014 (endret) Heter likevel KVITost!! Den er jo hvitere enn brun, tross alt. Edit: Når det er sagt, så ER det jo Jarlsberg som gjelder! Gouda er også veldig godt, men det er fryktelig mye fett i. Endret 17. september 2014 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 17. september 2014 #863 Del Skrevet 17. september 2014 Heter likevel KVITost!! Den er jo hvitere enn brun, tross alt. Edit: Når det er sagt, så ER det jo Jarlsberg som gjelder! Gouda er også veldig godt, men det er fryktelig mye fett i. JARLSBERG?! BLÆH Norvegia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 17. september 2014 #864 Del Skrevet 17. september 2014 JARLSBERG?! BLÆH Norvegia HVA?? Norwegia er godt det, men det er så utrolig mildt, veldlig lite smak. Jarlsberg er jo mye mer smak og fyldighet i. Greddost er også godt, men bare når det er jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 17. september 2014 #865 Del Skrevet 17. september 2014 HVA?? Norwegia er godt det, men det er så utrolig mildt, veldlig lite smak. Jarlsberg er jo mye mer smak og fyldighet i. Greddost er også godt, men bare når det er jul! Det smaker for mye... ENIG om greddosten da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 17. september 2014 #866 Del Skrevet 17. september 2014 Det smaker for mye... ENIG om greddosten da! Godt vi er enige om den da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 17. september 2014 #867 Del Skrevet 17. september 2014 Gult er kult Nei, haaaallo. Norvegia, ja! Gräddost Sier du hvit eller kvit eggeplomme, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 17. september 2014 #868 Del Skrevet 17. september 2014 Gult er kult Nei, haaaallo. Norvegia, ja! Gräddost Sier du hvit eller kvit eggeplomme, da? Men Tekola, eggeplommen er jo gul! Det ekke osten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 17. september 2014 #869 Del Skrevet 17. september 2014 Sånne greier funker kanskje best muntlig. Den var en hit på barneskolen, for folk her nede svarte jo hvit, og så ble det "haha, men den er jo guuul" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 17. september 2014 #870 Del Skrevet 17. september 2014 Gult er kult Nei, haaaallo. Norvegia, ja! Gräddost Sier du hvit eller kvit eggeplomme, da? Hehehe, jeg sier GUL eggeplomme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 17. september 2014 #871 Del Skrevet 17. september 2014 Norvegia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 17. september 2014 #872 Del Skrevet 17. september 2014 Jeg bruker faktisk både norvegia og jarlsberg Jarlsberg bruker jeg bare på brødskive med majones under, norvegia til stort sett alt annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 17. september 2014 Forfatter #873 Del Skrevet 17. september 2014 Jeg tror aldri jeg har spist noe som heter "gulost" eller "kvitost" - Osten må jo ha et NAVN. Fargen kan ikke være navnet! Så det så! Norvegia er favoritten, men kan spise jarlsberg også. Gräddost er også superdigg - med masse smør under! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 17. september 2014 #874 Del Skrevet 17. september 2014 Jeg tror aldri jeg har spist noe som heter "gulost" eller "kvitost" - Osten må jo ha et NAVN. Fargen kan ikke være navnet! Så det så! Norvegia er favoritten, men kan spise jarlsberg også. Gräddost er også superdigg - med masse smør under! Har du ikke sett de SKIKKELIGE billige ostene som bare heter hvitost eller gulost? Edamerost er jul for meg Med smør under ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 17. september 2014 #875 Del Skrevet 17. september 2014 Haha, for en debatt! Jeg sier Norvegia jeg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 17. september 2014 #876 Del Skrevet 17. september 2014 (endret) Ost er ost! :D Edit: ape er ape! Endret 17. september 2014 av kaospåtobein 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 17. september 2014 #877 Del Skrevet 17. september 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 18. september 2014 #878 Del Skrevet 18. september 2014 Mitt bidrag til ostediskusjonen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 18. september 2014 #879 Del Skrevet 18. september 2014 'I wear the cheese, it does not wear me..' Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 18. september 2014 Forfatter #880 Del Skrevet 18. september 2014 17 uker i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå