Lilleninja Skrevet 7. august 2014 #541 Del Skrevet 7. august 2014 Haha, tenkte mer på den "moderne" jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 7. august 2014 #542 Del Skrevet 7. august 2014 Tror nok jeg må skaffe meg en sånn altså når den tiden kommer. Kanskje ikke i steden for, men i tillegg til ihvertfall! Så kan jeg flagre rundt i 60tallskjole mens mini-droide ligger i like tidstypisk antrekk , og vi seiler nedover streeten 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 7. august 2014 #543 Del Skrevet 7. august 2014 Hahahah, syns jeg ser det gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 7. august 2014 Forfatter #544 Del Skrevet 7. august 2014 Haha, Simo - hakke de typ sponplate i bunnen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 7. august 2014 #545 Del Skrevet 7. august 2014 Haha, jeg tror da ikke det Nå føler jeg meg nesten litt mobbet her altså, damer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 7. august 2014 Forfatter #546 Del Skrevet 7. august 2014 Haha, jeg tror da ikke det Nå føler jeg meg nesten litt mobbet her altså, damer hihihi! hva med denne? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 7. august 2014 #547 Del Skrevet 7. august 2014 HAhhahahaha Hvis det blir gutt da? HMMMMM? Men den er jo ikke vanntett heller, det er jo noe av det kjekkeste med simoen ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 7. august 2014 #548 Del Skrevet 7. august 2014 Nytter ikke at man synes en vogn er fin dersom den er dårlig å kjøre. Min personlige mening er at Simo er fryktelig tung, stor og klumpete, den har alt for mye fjæring, så vogna humper jo sånn. Systemet for å ta opp og stramme kalesjen synes jeg heller ikke er bra. Er så fort gjort at de blir dårlige. Nå vet ikke jeg om de som selges ny i dag har sponplate, men det er ikke mange årene siden det var sponplate i bag-vogna i alle fall. Noen liker jo Simo, men jeg har inntrykk av at de fleste som har hatt den ikke har vært fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 7. august 2014 #549 Del Skrevet 7. august 2014 Hm, bra med en litt mer utdypet tilbakemelding ja Holder alle muligheter åpne ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 7. august 2014 #550 Del Skrevet 7. august 2014 Jeg skal jo bare bruke den når jeg skal være ekstra Barnevogna blir designerveska mi lizm! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 7. august 2014 Forfatter #551 Del Skrevet 7. august 2014 Kult med barnevogn-prat i dagboka mi - det liker jeg! Gøy å lese, så slipper jeg å huske alle tankene mine i dag. Seriøst så mye følelser. Tror den 11-ukers greia fikk meg til å innse hva som holder på å skje. Alt virker så fjernt og skummelt nå. Følelsen er så overveldende at jeg måtte ringe typen og gråte i telefonen. Det er fint å høre gode ord, som han alltid kommer med. Alt kommer til å forandre seg, og akkurat nå vil jeg bare holde på slik ting er akkurat nå! I morgen blir en bedre dag! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 7. august 2014 #552 Del Skrevet 7. august 2014 *Klem* Har vært der altså, og tenkt om det egentlig var dette vi vil nå, når vi har det så "komfortabelt" bare oss to Men så prøver jeg å se for meg kosen med babyen, og hvilken flott pappa forloveden kommer til å bli, og da føler jeg meg litt bedre Får fortsatt litt åndenød iblant da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 8. august 2014 #553 Del Skrevet 8. august 2014 (endret) Jeg får også litt sånne tanker, og jeg er jo ikke gravid enda en gang! Da jeg fikk mensen forrige gang var jeg både lettet og skuffet på en gang. Det er jo ca. den største omveltningen i et menneskes liv, så ikke så veldig rart at det blir litt tanker og tvil. Tror det er sunt! Bra du har en god mann som vet hva han skal si og er god til å trøste! Endret 8. august 2014 av Androide Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 8. august 2014 #554 Del Skrevet 8. august 2014 ...jeg følte det sånn i går og, jeg. To dager før termin. Det er helt normalt, men kjipt når det står på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 8. august 2014 #555 Del Skrevet 8. august 2014 Jeg har ikke hatt den følelse enda, men den kommer nok... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 8. august 2014 #556 Del Skrevet 8. august 2014 Det er heeelt normale tanker og følelser. Ikke alle har de, men de aller fleste får nok litt kalde føtter i større eller mindre grad. Jeg hadde det regelmessig sånn, og det ser du jo etter responsen her at flere andre også har. Men tenk på det da, at forandring ikke er et negativt ord. Det er et nøytralt ord, for det er hvordan du beskriver forandringen som avgjør om det er positivt eller negativt. Når det kommer til å få barn, så sier forskning av man blir ikke mer lykkelig av å ha barn, men de aller fleste foreldre kan nok trygt si at de aldri ville byttet dem bort, og at de er glad de fikk dem. Livet ville ikke blitt det samme uten. Uansett, bare la deg selv få kjenne på følelsene, du vil nok oppleve at de kommer og går i løpet av svangerskapet, men det er helt ok. Ikke noe du trenger å få noe som helst dålig samvittighet for. Etter hvert blir du så vant med livet med barn at du ikke skjønner hva du skulle funnet på hver eneste dag hvis du ikke hadde hatt barn lenger. Eller hvis du har barnevakt en helg uten noen spesielle planer, så blir det fort litt kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuttepi Skrevet 8. august 2014 #557 Del Skrevet 8. august 2014 Signerer Teriyaki jeg. Vi har ikke barna hjemme i dag, og ble liksom bare sittende og se på hverandre. Hva skal vi gjøre nå, tro....? Før man har barn blir man livredd for å miste friheten sin, men etter man har fått barn lurer man på hva man egentlig brukte tida på før man fikk barn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 8. august 2014 Forfatter #558 Del Skrevet 8. august 2014 Takk for gode ord! Dagen i dag er HELT annerledes, så noen preg + sliten i går ja nå sitter jeg på toget på vei til hytta og skal kose meg i helgen! God klem til dere alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 9. august 2014 Forfatter #559 Del Skrevet 9. august 2014 Var ute på tur nå i stormen på hytta! Mørkt ute og masse masse vind. Flere trær i området her som hadde blåst over veien. Gikk ned til havet og hører mjauing. Finner en pus som kommer bort og koser. Den er skikkelig kjælen og begynner å følge etter oss. Vi skal opp til fyrtårnet hvor det blåser skikkelig!! Katta følger etter oss og blir seriøst nesten tatt av vinden!! Jeg løper ned og tar henne opp og går ned i ly. Bærer henne og koser på henne og hun maler så fint. Setter henne ned når vi må gå hjemover. Hun mjauer og følger etter oss.. Åå som jeg gråt! Lille pusen alene i uværet! Møtte på noen med hund og da ble hun litt redd.. Vi måtte jo bare gå videre håper det går bra med pusen!! Vondt i hjertet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 10. august 2014 #560 Del Skrevet 10. august 2014 Var ute på tur nå i stormen på hytta! Mørkt ute og masse masse vind. Flere trær i området her som hadde blåst over veien. Gikk ned til havet og hører mjauing. Finner en pus som kommer bort og koser. Den er skikkelig kjælen og begynner å følge etter oss. Vi skal opp til fyrtårnet hvor det blåser skikkelig!! Katta følger etter oss og blir seriøst nesten tatt av vinden!! Jeg løper ned og tar henne opp og går ned i ly. Bærer henne og koser på henne og hun maler så fint. Setter henne ned når vi må gå hjemover. Hun mjauer og følger etter oss.. Åå som jeg gråt! Lille pusen alene i uværet! Møtte på noen med hund og da ble hun litt redd.. Vi måtte jo bare gå videre håper det går bra med pusen!! Vondt i hjertet Hvorfor tok dere ikke med den a? Ihvertfall fram til stormen ga seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå