Skyblue Skrevet 7. august 2014 #521 Del Skrevet 7. august 2014 Bare en uke igjen!! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 7. august 2014 #522 Del Skrevet 7. august 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 7. august 2014 #523 Del Skrevet 7. august 2014 Jippiii, 11 ukeeer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 7. august 2014 #524 Del Skrevet 7. august 2014 Jeg hadde Emmaljunga, og kommer nok til å velge noe annet denne gangen. Enig med deg i at den var tung, og vrien å få plass til i bilen. Hadde Edge jeg da. Håper bekkenet ditt slutter å krangle! Bekkenvondt er grusomt, man blir jo helt invalid av det. City Cross er seks kg lettere og veldig enkel å få inn i bilen. Får fint plass til hele vogna uten å måtte ta av bagen først. 11 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 7. august 2014 #525 Del Skrevet 7. august 2014 Hurra for en uke igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuttepi Skrevet 7. august 2014 #526 Del Skrevet 7. august 2014 Ja, city cross er lettere, jeg vet. Ei venninne har den, og hun er kjempefornøyd med den. Kunne nok vurdert den, men jeg må ha med mannen på vurderinga. Han er to meter, så vogna må passe til han også... (Jeg er ikke gravid altså, så jeg skal kanskje tusle ut av vogndiskusjonen) for 11 uker!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 7. august 2014 #527 Del Skrevet 7. august 2014 Ja, city cross er lettere, jeg vet. Ei venninne har den, og hun er kjempefornøyd med den. Kunne nok vurdert den, men jeg må ha med mannen på vurderinga. Han er to meter, så vogna må passe til han også... (Jeg er ikke gravid altså, så jeg skal kanskje tusle ut av vogndiskusjonen) for 11 uker!!! Min samboer er også (nesten) to meter, og det går helt fint med City cross Kan diskutere vogn selv om man ikke er i markedet for det, det er jo så artig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuttepi Skrevet 7. august 2014 #528 Del Skrevet 7. august 2014 (endret) Ah. Der ga du meg et argument for city cross. Genialt Vogn er kjempeartig! Mannen har ei gammel ei etter hans første barn stående på en bod et sted. Den er fullstendig uaktuell. Jeg vil ha nyyyyy vogn!!! Endret 7. august 2014 av Snuttepi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 7. august 2014 #529 Del Skrevet 7. august 2014 Jeg syns sånne gamle Simo-vogner fra 70-tallet er fine jeg Kanskje ikke så veldig praktiske, men. Man holder jo iallefall stilen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 7. august 2014 #530 Del Skrevet 7. august 2014 Jeg har lyst på en simo Ei jeg kjenner var veldig fornøyd med sin, og de har i tillegg vindtett og vannavstøtende/vanntett stoff, så slipper regntrekk Ikke helt bestemt enda da, vil prøvetrille litt og sånt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 7. august 2014 #531 Del Skrevet 7. august 2014 Huff, Simo...DA snakker vi tung og upraktisk vogn synes jeg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuttepi Skrevet 7. august 2014 #532 Del Skrevet 7. august 2014 Ja, Simo har jeg ikke lyst på. Og ikke trehjuling. Så da blir det vel emmaljunga igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 7. august 2014 #533 Del Skrevet 7. august 2014 11 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 7. august 2014 #534 Del Skrevet 7. august 2014 (endret) Næmmen, har jeg ikke vært her inne før! JAJA, nå er jeg her! :D Og hurra for baby og 11 uker Enig med deg ang. vogn, det er jo DERE som skal trille den og like den, ikke svigermor - så hvorfor skal hun bestemme at en annen vogn er bedre? ......... Jeg har bestilt meg Emmaljunga selv, med fire faste hjul. Av den enkle grunn at jeg vil ha en robust vogn som tåler vær og føre her jeg bor (det er VELDIG vinter når det er vinter, og vi har bare grusvei rundt her... og han kommer jo i november!!) Hadde jeg bodd i et mer byområde med mye asfalt og kortere vinter hadde jeg valgt en annen vogn (eller i alle fall andre hjul, jeg liker emmaljunga veldig godt!) Viste svigermor en pose jeg synes var så fin og hun bare "nei, den der *peke på en annen* er jo mye mer deg!! .. assa nei, da hadde jeg jo vist henne den? Svigermødre... Endret 7. august 2014 av studenten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 7. august 2014 Forfatter #535 Del Skrevet 7. august 2014 Næmmen, har jeg ikke vært her inne før! JAJA, nå er jeg her! :D Og hurra for baby og 11 uker Enig med deg ang. vogn, det er jo DERE som skal trille den og like den, ikke svigermor - så hvorfor skal hun bestemme at en annen vogn er bedre? ......... Jeg har bestilt meg Emmaljunga selv, med fire faste hjul. Av den enkle grunn at jeg vil ha en robust vogn som tåler vær og føre her jeg bor (det er VELDIG vinter når det er vinter, og vi har bare grusvei rundt her... og han kommer jo i november!!) Hadde jeg bodd i et mer byområde med mye asfalt og kortere vinter hadde jeg valgt en annen vogn (eller i alle fall andre hjul, jeg liker emmaljunga veldig godt!) Viste svigermor en pose jeg synes var så fin og hun bare "nei, den der *peke på en annen* er jo mye mer deg!! .. assa nei, da hadde jeg jo vist henne den? Svigermødre... Velkommen! :glis: Vognvalg er vanskelig! Må nok prøvetrille litt i butikken! Skal få vogn av min side av familien, så håper på noe nytt, selv om -noen- les: svigermor sier vi MÅ kjøpe brukt... jadda jadda.. Jeg har forresten blitt sykt gira på Mountain Buggy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 7. august 2014 #536 Del Skrevet 7. august 2014 Velkommen! :glis: Vognvalg er vanskelig! Må nok prøvetrille litt i butikken! Skal få vogn av min side av familien, så håper på noe nytt, selv om -noen- les: svigermor sier vi MÅ kjøpe brukt... jadda jadda.. Jeg har forresten blitt sykt gira på Mountain Buggy! Åh, så heldig dere er som får vogn da, her er den kjøpt og betalt selv... og det var fanden ikke billig for en student som meg! pappa spurte om vi trengte hjelp til noe - og det gjør vi jo, men jeg sa pent nei og at vi ville klare det selv. Har bare så lyst til å vite at vi klarer når vi må, nå som det først kommer en. Og jeg har ikke lyst til å be om hjelp. Men jeg la til at han kom rett før jul, så vi kunne heller si om vi manglet noe da til eventuell julegave Ja, ser det er mange som har den. Så den på stranda for et par uker siden, og den hun hadde var i alle fall helt hinsides lav! Hun hadde det håndtaket helt opp og måtte bøye seg... Jeg bare ..... men kanskje det var en.. annen type? Eller at hun var litt høy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 7. august 2014 #537 Del Skrevet 7. august 2014 Hihi, er simo så ille altså? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 7. august 2014 Forfatter #538 Del Skrevet 7. august 2014 Åh, så heldig dere er som får vogn da, her er den kjøpt og betalt selv... og det var fanden ikke billig for en student som meg! pappa spurte om vi trengte hjelp til noe - og det gjør vi jo, men jeg sa pent nei og at vi ville klare det selv. Har bare så lyst til å vite at vi klarer når vi må, nå som det først kommer en. Og jeg har ikke lyst til å be om hjelp. Men jeg la til at han kom rett før jul, så vi kunne heller si om vi manglet noe da til eventuell julegave Ja, ser det er mange som har den. Så den på stranda for et par uker siden, og den hun hadde var i alle fall helt hinsides lav! Hun hadde det håndtaket helt opp og måtte bøye seg... Jeg bare ..... men kanskje det var en.. annen type? Eller at hun var litt høy Sikker på at hjulene ikke var gravd ned en meter i sanda da? hahaa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 7. august 2014 #539 Del Skrevet 7. august 2014 Hihi, er simo så ille altså? Nei!! Se så fine de er da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuttepi Skrevet 7. august 2014 #540 Del Skrevet 7. august 2014 Svigermor har en Simo. Den ser akkurat ut som den typen Androide linka til, og den står i hagen med blomster i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå