missdior Skrevet 20. juli 2014 #361 Del Skrevet 20. juli 2014 Tror det er det når du er gravid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 21. juli 2014 #362 Del Skrevet 21. juli 2014 Tror det er det når du er gravid? Kanskje det bare dekker fysioterapi og manuellterapeut og ikke kiropraktor? Sistnevnte ses jo på som "alternativt" av noen i legestanden (og sikkert NAV eller hvem det nå er som betaler for behandling under graviditet) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 21. juli 2014 Forfatter #363 Del Skrevet 21. juli 2014 Tror det er det når du er gravid? Det jeg har lest tyder på at du kan få dekket fysio, ved henvisning fra lege. Kiropraktor har alltid kostet penger, finner ingen info som tilsier det er gratis for gravide Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 21. juli 2014 Forfatter #364 Del Skrevet 21. juli 2014 Kanskje det bare dekker fysioterapi og manuellterapeut og ikke kiropraktor? Sistnevnte ses jo på som "alternativt" av noen i legestanden (og sikkert NAV eller hvem det nå er som betaler for behandling under graviditet) Mhm! Lest det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 21. juli 2014 #365 Del Skrevet 21. juli 2014 Se der ja! Men visste at noe var dekket iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 21. juli 2014 Forfatter #366 Del Skrevet 21. juli 2014 Åh! Jeg booket time hos kiropraktor i dag fordi jeg har så sykt vondt på venste side i bekkenet. Det stikker og iler hvis jeg beveger meg "feil" - så ringer han meg tidligere i dag og sier han må flytte timen til i morgen Jada, bare la meg ligge her alene, gravid og med vondt du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 21. juli 2014 #367 Del Skrevet 21. juli 2014 Å, så kjedelig håper du hvertfall fikk time tidlig på dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 21. juli 2014 Forfatter #368 Del Skrevet 21. juli 2014 Å, så kjedelig håper du hvertfall fikk time tidlig på dagen. Etter jobb gitt! Jaja, får gå som en robot da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 21. juli 2014 #369 Del Skrevet 21. juli 2014 Håper han får fikset opp i det, da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 22. juli 2014 Forfatter #370 Del Skrevet 22. juli 2014 Første svangerskapskontroll gjennomført. Gått ned i vekt, men forventet, da jeg brekker meg av kjøtt. Spiser kun grønnsaker stort sett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 22. juli 2014 #371 Del Skrevet 22. juli 2014 Gikk det bra ellers? ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 22. juli 2014 Forfatter #372 Del Skrevet 22. juli 2014 Gikk det bra ellers? ^^ Ja, skulle tro det Tok en HCG-prøve - alltid litt skeptiske til de, men føler meg supergravid, så regner med at det er i orden Men ringer sikkert og spør de om 2 dager! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 22. juli 2014 #373 Del Skrevet 22. juli 2014 Skal du ta ny hcg-prøve også, eller er det bare for å stadfeste at du faktisk er gravid? Ble det mer virkelig nå som du har vært på kontroll? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 22. juli 2014 Forfatter #374 Del Skrevet 22. juli 2014 Skal du ta ny hcg-prøve også, eller er det bare for å stadfeste at du faktisk er gravid? Ble det mer virkelig nå som du har vært på kontroll? Siden jeg har hatt blødninger før ferien min, så vil de sikkert sjekke med en prøve nå. Jeg spurte om jeg skulle tilbake, og han sa at jeg ikke trenger det, om den ligger innenfor verdiene for 8-9 uker. Om det føles mer virkelig? Haha, jeg vet ikke! Det gjør jo det på en måte, men jeg bekymrer meg litt for mye, tror jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 22. juli 2014 Forfatter #375 Del Skrevet 22. juli 2014 Juhu! Legen ringte. Hcg godt innenfor, ingen behov for ny test ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 22. juli 2014 #376 Del Skrevet 22. juli 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 22. juli 2014 #377 Del Skrevet 22. juli 2014 (endret) Så bra! Endret 22. juli 2014 av Spiremor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 22. juli 2014 #378 Del Skrevet 22. juli 2014 Jippi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 22. juli 2014 #379 Del Skrevet 22. juli 2014 Kjempebra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 22. juli 2014 Forfatter #380 Del Skrevet 22. juli 2014 Tror jeg trengte denne bekreftelsen. Etter jeg blødde litt i uke 4-5 så var jeg sikker på at jeg mistet. Fikk aldri igjen den gode følelsen, før nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå