Gå til innhold

malicious' fikk 2 blå raskere enn tenkt!

malicious

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror det er det når du er gravid? :Nikke:

Kanskje det bare dekker fysioterapi og manuellterapeut og ikke kiropraktor? Sistnevnte ses jo på som "alternativt" av noen i legestanden (og sikkert NAV eller hvem det nå er som betaler for behandling under graviditet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er det når du er gravid? :Nikke:

Det jeg har lest tyder på at du kan få dekket fysio, ved henvisning fra lege. Kiropraktor har alltid kostet penger, finner ingen info som tilsier det er gratis for gravide :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det bare dekker fysioterapi og manuellterapeut og ikke kiropraktor? Sistnevnte ses jo på som "alternativt" av noen i legestanden (og sikkert NAV eller hvem det nå er som betaler for behandling under graviditet)

Mhm! Lest det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh! :( Jeg booket time hos kiropraktor i dag fordi jeg har så sykt vondt på venste side i bekkenet. Det stikker og iler hvis jeg beveger meg "feil" - så ringer han meg tidligere i dag og sier han må flytte timen til i morgen :glare::bond: Jada, bare la meg ligge her alene, gravid og med vondt du! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å, så kjedelig :klemmer: håper du hvertfall fikk time tidlig på dagen.

Etter jobb gitt! Jaja, får gå som en robot da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første svangerskapskontroll gjennomført. Gått ned i vekt, men forventet, da jeg brekker meg av kjøtt. Spiser kun grønnsaker stort sett.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk det bra ellers? ^^

Ja, skulle tro det :) Tok en HCG-prøve - alltid litt skeptiske til de, men føler meg supergravid, så regner med at det er i orden :) Men ringer sikkert og spør de om 2 dager! :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du ta ny hcg-prøve også, eller er det bare for å stadfeste at du faktisk er gravid? :klo:

Ble det mer virkelig nå som du har vært på kontroll?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal du ta ny hcg-prøve også, eller er det bare for å stadfeste at du faktisk er gravid? :klo:

Ble det mer virkelig nå som du har vært på kontroll?

Siden jeg har hatt blødninger før ferien min, så vil de sikkert sjekke med en prøve nå. Jeg spurte om jeg skulle tilbake, og han sa at jeg ikke trenger det, om den ligger innenfor verdiene for 8-9 uker.

Om det føles mer virkelig? Haha, jeg vet ikke! Det gjør jo det på en måte, men jeg bekymrer meg litt for mye, tror jeg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhu! Legen ringte. Hcg godt innenfor, ingen behov for ny test ❤️

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror jeg trengte denne bekreftelsen. Etter jeg blødde litt i uke 4-5 så var jeg sikker på at jeg mistet. Fikk aldri igjen den gode følelsen, før nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...