Gå til innhold

malicious' fikk 2 blå raskere enn tenkt!

malicious

Anbefalte innlegg

Hurra, kvalmen har sakte mn sikkert blitt nesten helt borte. Nå koser jeg meg med mat igjen.. :D håper det holder seg sånn! Siste dag på ferie, vi reiser hjem i morgen. :( har padlet i kajakk i dag - første gang. Sykt kult!

Samme her. Kvalmen er så og si borte. Koser meg med mat men klarer ikke spise mye av gangen.

Åssen blir det å komme hjem igjen etter ferie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er du på ferie nå? Klarer ikke helt å følge med ;)

Ikke nå lenger, landet på Gardermoen for en time siden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her. Kvalmen er så og si borte. Koser meg med mat men klarer ikke spise mye av gangen.

Åssen blir det å komme hjem igjen etter ferie?

Blir nok godt. Kommer til å savne A/C på soverommet men! Matlyst på topp i allefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damn you hormoner! Her er det avskjedsfest og jeg måtte ta tidlig kveld fordi jeg bare gråter og gråter. Typen reiser bort i 3 uker og jeg blir selvsagt helt hysterisk. Følelser, følelser.. Bah!

Fikk fin gave av svigerinne og svoger i dag: bok som heter "mamma for første gang" <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, hvor skal han? Tre uker er lenge! Heldigvis har du lesestoff så tiden går fortere :)

Da gubben var borte i en mnd i fjor var det kjipt de første par dagene og så var det veeeldig deilig å ha hele leiligheten for meg selv. Savnet han igjen de siste dagene, men tiden imellom var deilig. Så det går nok bra, selv om det føles kjipt før disse gubbene drar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gråt rumpa av meg da mannen dro til Oslo i TRE dager på jobbtur. Det er vel normalt med hormoner og grining, men det er så triiiist :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååå, hvor skal han? Tre uker er lenge! Heldigvis har du lesestoff så tiden går fortere :)

Da gubben var borte i en mnd i fjor var det kjipt de første par dagene og så var det veeeldig deilig å ha hele leiligheten for meg selv. Savnet han igjen de siste dagene, men tiden imellom var deilig. Så det går nok bra, selv om det føles kjipt før disse gubbene drar :)

han og en kompis skal gå Oslo - Trondheim, faktisk :)

Så blir 4 uker ser det ut som.. buhu! Klarer vel å glede meg litt om noen dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for 8 uker :hoppe:

Fire uker er lenge. Men tenk så langt du er på vei når han er tilbake ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for 8 uker :hoppe:

Fire uker er lenge. Men tenk så langt du er på vei når han er tilbake ;)

Ja! Da blir det 12 uker gitt :)

Tuta greit nå når vi sa hadet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, håper det går fort. Er inne i de siste dagene med ferie før jeg begynner på jobb igjen på mandag. Skal vel bli deilig om formen holder seg som nå :) Er hjemme hos mor og far denne helgen. Startet dagen med frokost på verandra i sola. Deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer på hvordan det blir å komme hjem i dag. Helt musestille i huset! I morgen er det jobb igjen. Blir nok deilig å starte igjen :)

I går var jeg i dårlig form, sliter skikkelig med magen akkurat nå. Må ha spist noe den ikke liker fordi den er kjempevond!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, ikke noe bra :( Prøv å få i deg litt væske og kanskje spise litt frukt/grønt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, skal prøve. Har fått i meg vannmelon, litt knekkebrød og en lolipop :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh, smerter i bekkenet igjen :S har slitt litt tidligere, men etter jeg ble gravid har det bare blitt verre! Skulle ønske kiropraktor-behandling var gratis asså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...