MissStiles Skrevet 15. juli 2014 #341 Del Skrevet 15. juli 2014 Hurra, kvalmen har sakte mn sikkert blitt nesten helt borte. Nå koser jeg meg med mat igjen.. :D håper det holder seg sånn! Siste dag på ferie, vi reiser hjem i morgen. har padlet i kajakk i dag - første gang. Sykt kult! Samme her. Kvalmen er så og si borte. Koser meg med mat men klarer ikke spise mye av gangen. Åssen blir det å komme hjem igjen etter ferie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 15. juli 2014 Forfatter #342 Del Skrevet 15. juli 2014 Er du på ferie nå? Klarer ikke helt å følge med Ikke nå lenger, landet på Gardermoen for en time siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 15. juli 2014 Forfatter #343 Del Skrevet 15. juli 2014 Samme her. Kvalmen er så og si borte. Koser meg med mat men klarer ikke spise mye av gangen. Åssen blir det å komme hjem igjen etter ferie? Blir nok godt. Kommer til å savne A/C på soverommet men! Matlyst på topp i allefall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 16. juli 2014 Forfatter #344 Del Skrevet 16. juli 2014 Damn you hormoner! Her er det avskjedsfest og jeg måtte ta tidlig kveld fordi jeg bare gråter og gråter. Typen reiser bort i 3 uker og jeg blir selvsagt helt hysterisk. Følelser, følelser.. Bah! Fikk fin gave av svigerinne og svoger i dag: bok som heter "mamma for første gang" <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 16. juli 2014 #345 Del Skrevet 16. juli 2014 Ååå, hvor skal han? Tre uker er lenge! Heldigvis har du lesestoff så tiden går fortere Da gubben var borte i en mnd i fjor var det kjipt de første par dagene og så var det veeeldig deilig å ha hele leiligheten for meg selv. Savnet han igjen de siste dagene, men tiden imellom var deilig. Så det går nok bra, selv om det føles kjipt før disse gubbene drar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 16. juli 2014 #346 Del Skrevet 16. juli 2014 Jeg gråt rumpa av meg da mannen dro til Oslo i TRE dager på jobbtur. Det er vel normalt med hormoner og grining, men det er så triiiist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 17. juli 2014 Forfatter #347 Del Skrevet 17. juli 2014 Ååå, hvor skal han? Tre uker er lenge! Heldigvis har du lesestoff så tiden går fortere Da gubben var borte i en mnd i fjor var det kjipt de første par dagene og så var det veeeldig deilig å ha hele leiligheten for meg selv. Savnet han igjen de siste dagene, men tiden imellom var deilig. Så det går nok bra, selv om det føles kjipt før disse gubbene drar han og en kompis skal gå Oslo - Trondheim, faktisk Så blir 4 uker ser det ut som.. buhu! Klarer vel å glede meg litt om noen dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 17. juli 2014 Forfatter #348 Del Skrevet 17. juli 2014 8 uker i dag! Tiden flyr asså! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 17. juli 2014 #349 Del Skrevet 17. juli 2014 Hurra for 8 uker Fire uker er lenge. Men tenk så langt du er på vei når han er tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 17. juli 2014 Forfatter #350 Del Skrevet 17. juli 2014 Hurra for 8 uker Fire uker er lenge. Men tenk så langt du er på vei når han er tilbake Ja! Da blir det 12 uker gitt Tuta greit nå når vi sa hadet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 17. juli 2014 #351 Del Skrevet 17. juli 2014 Hipp hurra for 8 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 17. juli 2014 #352 Del Skrevet 17. juli 2014 8 uker! Så leit at han reiser bort så lenge da, håper tida går fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 17. juli 2014 #353 Del Skrevet 17. juli 2014 8 uker jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 17. juli 2014 #354 Del Skrevet 17. juli 2014 8 uker!!! :strix: Når han kommer hjem er baby 12 uker, DET må jo bare bli bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 17. juli 2014 #355 Del Skrevet 17. juli 2014 Tenk at du er 8 uker alt! Og når mannen er tilbake. .vips 12 uker! :-D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 18. juli 2014 Forfatter #356 Del Skrevet 18. juli 2014 Ja, håper det går fort. Er inne i de siste dagene med ferie før jeg begynner på jobb igjen på mandag. Skal vel bli deilig om formen holder seg som nå Er hjemme hos mor og far denne helgen. Startet dagen med frokost på verandra i sola. Deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 20. juli 2014 Forfatter #357 Del Skrevet 20. juli 2014 Lurer på hvordan det blir å komme hjem i dag. Helt musestille i huset! I morgen er det jobb igjen. Blir nok deilig å starte igjen I går var jeg i dårlig form, sliter skikkelig med magen akkurat nå. Må ha spist noe den ikke liker fordi den er kjempevond! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 20. juli 2014 #358 Del Skrevet 20. juli 2014 Uff, ikke noe bra Prøv å få i deg litt væske og kanskje spise litt frukt/grønt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 20. juli 2014 Forfatter #359 Del Skrevet 20. juli 2014 Ja, skal prøve. Har fått i meg vannmelon, litt knekkebrød og en lolipop Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 20. juli 2014 Forfatter #360 Del Skrevet 20. juli 2014 Ååh, smerter i bekkenet igjen :S har slitt litt tidligere, men etter jeg ble gravid har det bare blitt verre! Skulle ønske kiropraktor-behandling var gratis asså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå