Gå til innhold

Anbefal kun ÉN tv-serie!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Winza

Har du sett Firefly i det hele tatt?

Ja har den på dvd la med filmen men har bare sett 2 episoder, syns ikke skuespillerne passer inn der, liker dem bedre i de seperate rollene de fikk i ettertid. Jeg er så vandt med å se nathan som castle og adam baldwin som casey at jeg bare klarer ikke å venne meg til de rollene der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ah ... så du baserer utstrakt kunnskap om en serie på to sette episoder der du engang ikke liker rollefigurene ... Smarting. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

Ah ... så du baserer utstrakt kunnskap om en serie på to sette episoder der du engang ikke liker rollefigurene ... Smarting. :)

Leste ikke du hva jeg sa? tror du skal ta å lese kommentaren igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Corto Maltese

Fixed*

Og forandre på det jeg skrev tull til fakta forandrer ikke det faktum at det ikke er fakta.

Firefly er ikke en kopi av Star Trek.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

Og forandre på det jeg skrev tull til fakta forandrer ikke det faktum at det ikke er fakta.

Firefly er ikke en kopi av Star Trek.

Jeg kødda bare når jeg fixa kommentaren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Corto Maltese

Ja har den på dvd la med filmen men har bare sett 2 episoder, syns ikke skuespillerne passer inn der, liker dem bedre i de seperate rollene de fikk i ettertid. Jeg er så vandt med å se nathan som castle og adam baldwin som casey at jeg bare klarer ikke å venne meg til de rollene der

Du baserer dine kunnsakper etter 2 episoder du har sett av Firefly mot over 700 episoder av Star Trek ?

Vel da skal jeg være ærlig det er slik at 2 epsioder av de over 700 episodene som er laget av Star Trek faktisk har likheter med 2 av Firefly episodene.

Og når jeg sier over 700 Star Trek episoder da inkluderer jeg episdoene fra alle de forskjellige Star Trek seriene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Corto Maltese

Firefly er ikke en western...

I følge Joss Whedon som skapte serien så er Firefly space western

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

Du baserer dine kunnsakper etter 2 episoder du har sett av Firefly mot over 700 episoder av Star Trek ?

Vel da skal jeg være ærlig det er slik at 2 epsioder av de over 700 episodene som er laget av Star Trek faktisk har likheter med 2 av Firefly episodene.

Og når jeg sier over 700 Star Trek episoder da inkluderer jeg episdoene fra alle de forskjellige Star Trek seriene

Heh?

I følge Joss Whedon som skapte serien så er Firefly space western

Og hva vet joss whedon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden Firefly allerede er nevnt flere ganger, tror jeg faktisk at jeg må få si Stargate SG-1. Den har jo også den store fordelen at den har langt flere sesonger ;)



Anonymous poster hash: d150d...96f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

Han vet bedre en deg hva Firefly er for noe

Smak og behag

Siden Firefly allerede er nevnt flere ganger, tror jeg faktisk at jeg må få si Stargate SG-1. Den har jo også den store fordelen at den har langt flere sesonger ;)

Anonymous poster hash: d150d...96f

Bare fordi en serie har flere sesonger betyr ikke at den er bedre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Corto Maltese

Smak og behag

Så hva du sier er at du vet bedre hva Firefly er en hva han som skapte den gjør ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

Så hva du sier er at du vet bedre hva Firefly er en hva han som skapte den gjør ?

Det har jeg ikke sagt

Jeg har øyne, jeg kan se hva den handler om

Endret av Sid Walker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Startrek

Oh, give me a motherfucking BREAK! Star Trek? De to seriene har INGENTING til felles. Bortsett muligens fra at begge to til en viss grad foregår i rommet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Corto Maltese

Det har jeg ikke sagt

Jeg har øyne, jeg kan se hva den handler om

Når skaperen av Firefly sier det er en Space western og du sier at det ikke er det. Så er det jo tydelig at dud tror at du vet bedre hva serien er en hva skaperen av serien gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

Når skaperen av Firefly sier det er en Space western og du sier at det ikke er det. Så er det jo tydelig at dud tror at du vet bedre hva serien er en hva skaperen av serien gjør.

Troller du?

Oh, give me a motherfucking BREAK! Star Trek? De to seriene har INGENTING til felles. Bortsett muligens fra at begge to til en viss grad foregår i rommet.

Liker du virkelig så godt serien?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg vil også anbefale Firefly. Og ja, det er definitivt en serie om space-cowboys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

F7FC16C4-1369-4171-916AA14B9B32C082.jpg

Jeg feiler fordi jeg spør deg et spørsmål? Da var det bekreftet ihverfall. Du er et troll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da skal jeg også være et troll. Firefly er en slags western (som også Star Wars er, forresten) og den har kanskje en del felles med Star Trek, kan til og med være inspirert siden ST ble laget før Ff, men der stopper likhetene. Jeg så heldigvis Ff før Castle, Suits osv., og synes SKUESPILLERNE!! er gode begge steder. Har sett mange skuespillere flytte fra serie til serie og har ingen problemer med å godta dem i andre roller (Angel -> Booth i Bones f.eks.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...