Gå til innhold

Anbefal kun ÉN tv-serie!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis jeg bare skulle se èn TV-serie i overskuelig fremtid, så ville det nok blitt Joss Whedons Firefly. Med noen flere sesonger, selvsagt. Det er uten tvil den beste serien jeg har sett noen sinne, og mer er det ikke å si om den saken. Det er et tegn på verdens galskap generelt, og TV-selskapenes spesielt, at denne serien ikke går ENDA.

Vell mange karakterer hadde ikke blitt til om den fortsatt gikk som castle i castle, casey i chuck, jessica i suits, sarah i terminator og jessica fra homeland.

Man får nesten inntrykk av at du mener at det ville være negativt? Ikke for det, jeg ser poenget når det gjelder Terminator-serien. Forøvrig så spilte Summer Glau den (stort sett) snille terminatoren Cameron i Sarah Connor Chronicles. Og Lena Headey hadde ingen rolle i Firefly. Sarah Connor Chronivcles ble terminert (see what i did there?) etter bare to sesonger. Den også. Men jeg ville heller ha to sesonger med Summer Glau som River Tam enn som Cameron. Selv om hun gjør en glimrende jobb som terminator også. River Tam er en person som man knapt hadde begynt å pirke i overflaten på da serien ble tatt av lufta. Det kunne blitt seriøst kult.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Winza

Man får nesten inntrykk av at du mener at det ville være negativt? Ikke for det, jeg ser poenget når det gjelder Terminator-serien. Forøvrig så spilte Summer Glau den (stort sett) snille terminatoren Cameron i Sarah Connor Chronicles. Og Lena Headey hadde ingen rolle i Firefly. Sarah Connor Chronivcles ble terminert (see what i did there?) etter bare to sesonger. Den også. Men jeg ville heller ha to sesonger med Summer Glau som River Tam enn som Cameron. Selv om hun gjør en glimrende jobb som terminator også. River Tam er en person som man knapt hadde begynt å pirke i overflaten på da serien ble tatt av lufta. Det kunne blitt seriøst kult.

Det er negativt fordi casey i chuck og nathan i castle er to veldig viktige karakterer som har gjort seriene så bra dem var

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er negativt fordi casey i chuck og nathan i castle er to veldig viktige karakterer som har gjort seriene så bra dem var

Vel, man kan ikke lage Crêpe Suzette hvis man bruker opp all sin Grand Marnier til kaffedoktor heller. Livet er et spørsmål om prioriteringer, og prioriterer man riktig, får man fine ting. Dvs flere episoder av Firefly.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

Vel, man kan ikke lage Crêpe Suzette hvis man bruker opp all sin Grand Marnier til kaffedoktor heller. Livet er et spørsmål om prioriteringer, og prioriterer man riktig, får man fine ting. Dvs flere episoder av Firefly.

Skulle heller hatt flere episoder av firefly, firefly er egentlig bare en kopi av tidligere serier imo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shameless (amerikansk versjon). Denne serien er helt fantastisk; blir bare villere og villere. Handler om sju barn og deres alkoholiserte far og hvordan barna klarer seg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shameless (amerikansk versjon). Denne serien er helt fantastisk; blir bare villere og villere. Handler om sju barn og deres alkoholiserte far og hvordan barna klarer seg.

Origalen er bedre

Anonymous poster hash: d4219...375

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke sikker. Firefly er den jeg har sett mest. Men Dr Who er fantastisk. Jeg tror at det hadde blitt Firefly dersom den hadde fortsatt i samme utrolige stil. Men siden den er så altfor kort må jeg nok holde et kort på Dr. Who.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle heller hatt flere episoder av firefly, firefly er egentlig bare en kopi av tidligere serier imo

Uh, HVILKE serier mener du Firefly er kopi av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke sikker. Firefly er den jeg har sett mest. Men Dr Who er fantastisk. Jeg tror at det hadde blitt Firefly dersom den hadde fortsatt i samme utrolige stil. Men siden den er så altfor kort må jeg nok holde et kort på Dr. Who.

Dr Who er aldri helt galt. Det viser vel bare det håpløse i å anbefale bare èn ting.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Corto Maltese

Startrek

Beklager men det er bare tull

Det eneste Star Trek og Firefly har tilfelles er at de foregår ute i rommet.

Endret av Methusalem
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Winza

Beklager men det er bare fakta

Det eneste Star Trek og Firefly har tilfelles er at de foregår ute i rommet.

Fixed*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, blanding av star trek, dr who, star wars og battlestar galacty

Er du 12 år? Du oppfører deg ikke helt på nett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

Er du 12 år? Du oppfører deg ikke helt på nett.

Jeg er 22, jeg oppfører meg fint, man er ikke tolv fordi man sier en serie kopierer en annen en, tror du skal legge deg ned på litt Silfen...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Joda, når folk ikke tenker helt rasjonelt, så. Du har forresten glemt å trekke inn western. Hvilken westernserie er Firefly en spinoff fra? Ja, for tross alt er det et ganske westerninspirert bilde der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

Joda, når folk ikke tenker helt rasjonelt, så. Du har forresten glemt å trekke inn western. Hvilken westernserie er Firefly en spinoff fra? Ja, for tross alt er det et ganske westerninspirert bilde der.

Firefly er ikke en western...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

Joda, når folk ikke tenker helt rasjonelt, så. Du har forresten glemt å trekke inn western. Hvilken westernserie er Firefly en spinoff fra? Ja, for tross alt er det et ganske westerninspirert bilde der.

Jeg tenker rasjonelt, at du tror jeg ikke gjør bryr meg fint lite guttunge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...