Gå til innhold

Anbefal kun ÉN tv-serie!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

PØH!

Anonymous poster hash: d5485...a4d

Har du auto svar til alle kommentarer jeg kriver til deg?

Anonymous poster hash: d4219...375

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men nå vil jeg anbefale til meg selv Justified, som nettopp kom i posten!

Di sin favoritt er vell game of trones

Anonymous poster hash: d4219...375

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harpers island

og Six feet under



Anonymous poster hash: 70121...ec0
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har egentlig nevnt den ene jeg har lov til :vetikke:, men om det går nevner jeg en til: Person of Interest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Di sin favoritt er vell game of trones

Anonymous poster hash: d4219...375

Hvis jeg bare skulle se èn TV-serie i overskuelig fremtid, så ville det nok blitt Joss Whedons Firefly. Med noen flere sesonger, selvsagt. Det er uten tvil den beste serien jeg har sett noen sinne, og mer er det ikke å si om den saken. Det er et tegn på verdens galskap generelt, og TV-selskapenes spesielt, at denne serien ikke går ENDA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

Utenom lost så er den ene serien jeg ville anbefalt smallville, super serie både fan av tegneserien og bladene og ikke fansen:) Vanskelig å anbefale bare en tv serie, hadde jeg ikke likt smallville ville jeg anbefalt 24 eller frustrerte fruer

Hvis jeg bare skulle se èn TV-serie i overskuelig fremtid, så ville det nok blitt Joss Whedons Firefly. Med noen flere sesonger, selvsagt. Det er uten tvil den beste serien jeg har sett noen sinne, og mer er det ikke å si om den saken. Det er et tegn på verdens galskap generelt, og TV-selskapenes spesielt, at denne serien ikke går ENDA.

Vell mange karakterer hadde ikke blitt til om den fortsatt gikk som castle i castle, casey i chuck, jessica i suits, sarah i terminator og jessica fra homeland. Ville heller ha dem karakterne enn flere sesonger, kjøpte serien og filmen på dvd 2 år siden og har bare sett de første 2 til 3 episodene, vurderer å se resten men det virker ikke bra til å begynne med. Antok du likte got siden avataren din er dvergen fra serien:)

Endret av Sid Walker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lypcha

Shit, vanskelig å kun nevne en. Må nok bli modern family.

Tror jeg må ta en kikk på game of thrones, alle sier den er så bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vell mange karakterer hadde ikke blitt til om den fortsatt gikk som castle i castle, casey i chuck, jessica i suits, sarah i terminator og jessica fra homeland.

...Og Isabell Rochev i Arrow. (Blir skikkelig kick ass i neste episode!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

...Og Isabell Rochev i Arrow. (Blir skikkelig kick ass i neste episode!)

Er ikke det summer glau?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Twin Peaks <3 Tror den serien kommer til å bli i hodet mitt til evig tid :)

(Jeg vet det bare er lov til å si en, men jeg mååååå bare bryte den regelen og nevne fantastiske fantastiske Riget også!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...