Gå til innhold

Hvilken trend er du lei av?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har ei venninne som mener hun fant om denne frisyren med "tutt" i halve håret, siden hun gikk med det i 2009 :fnise: Hun var kjempestolt. Jeg lot bare være å svare henne.

Anonymous poster hash: 991c8...f85

Hils å si at jeg gikk med den i 2003 ;) Og det var helt sikkert noen som gikk med den på både 90 og 80tallet også :fnise:

Anonymous poster hash: e8607...715

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan skal man gå på do i body?

Jeg eier en body, den har en slags knapp/button nederst (slik som bodyene babyer blir kledd i), så det er ikke vanskelig å gå på do i det 😊

Anonymous poster hash: 5a38a...37f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke akkurat mote eller interiør dette her, men jeg er rimelig lei av å se sure tryner på alle kjendiskvinner. Kanskje ikke alle, men det er så mange av dem!
Hun der vampyr-dama f.eks. Twilight var det vel hun var med i... Smil litt vel!

Og nå nylig har jeg lagt merke til hun som synger på den Major Lazer låta. Hva er hensikten med å være så sur og kikke så stygt inn i kameraet?
Skjønner ikke greia med å sette opp slike miner jeg :klo:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress

Ikke akkurat mote eller interiør dette her, men jeg er rimelig lei av å se sure tryner på alle kjendiskvinner. Kanskje ikke alle, men det er så mange av dem!

Hun der vampyr-dama f.eks. Twilight var det vel hun var med i... Smil litt vel!

Og nå nylig har jeg lagt merke til hun som synger på den Major Lazer låta. Hva er hensikten med å være så sur og kikke så stygt inn i kameraet?

Skjønner ikke greia med å sette opp slike miner jeg :klo:

 

Åh, eg blir så lei meg når eg leser slikt: somme av oss har rett og slett "Resting bitch face" - vi ser dritsure ut når vi ikkje gliser. Og det er litt slitsamt å gå rundt å glise heile tida. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Hvordan skal man gå på do i body?

 

Jeg bruker body stadig vekk (genser) og "problemet" med å gå på do

har jeg aldri tenkt over.. Body er et genialt klesplass :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker body stadig vekk (genser) og "problemet" med å gå på do

har jeg aldri tenkt over.. Body er et genialt klesplass :tommelopp:

Hvorfor er det genialt? Jeg har ikke brukt body siden jeg gikk i bleier så jeg vet ikke helt hva greia er.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes ikke det høres noe godt ut å gå med trykknapper i skrittet.



Anonymous poster hash: 7642f...f66
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, eg blir så lei meg når eg leser slikt: somme av oss har rett og slett "Resting bitch face" - vi ser dritsure ut når vi ikkje gliser. Og det er litt slitsamt å gå rundt å glise heile tida.

Akkurat det har jeg og. Det er skikkelig kjipt av og til! Har flere ganger hørt fra bekjente at de tror jeg har vært sure på dem eller hata dem, fordi jeg så sur ut. Det er mitt naturlige uttrykk, det blir jo slitsomt å konstant måtte passe på at man har et lite smil eller at man hever bryna litt sånn at man ikke lager sinna-fjes...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, eg blir så lei meg når eg leser slikt: somme av oss har rett og slett "Resting bitch face" - vi ser dritsure ut når vi ikkje gliser. Og det er litt slitsamt å gå rundt å glise heile tida. 

 

Men det er jo noe helt annet!

Kjendiser har som oftest et image de skal ivareta, og en stil de "tar på seg" når de vet de blir fotografert eller intervjues osv.

Og det er den greia med å ha et image som sur/alvorlig/deppa jeg ikke skjønner greia med.

Både jeg og mannen ser veldig alvorlige eller sure ut når vi er helt avslappet i ansiktet. Akkurat det er egentlig ganske vanlig har jeg inntrykk av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bossa Nova

De ønsker vel å fremstå som tøffe/kule/ og ikke vennlige og snille, da...

 

Lurer på hva som blir høsttrendene, jeg. Noen som har en anelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress

Men det er jo noe helt annet!

Kjendiser har som oftest et image de skal ivareta, og en stil de "tar på seg" når de vet de blir fotografert eller intervjues osv.

Og det er den greia med å ha et image som sur/alvorlig/deppa jeg ikke skjønner greia med.

Både jeg og mannen ser veldig alvorlige eller sure ut når vi er helt avslappet i ansiktet. Akkurat det er egentlig ganske vanlig har jeg inntrykk av.

 

Nei, nei, folk flest ser ikkje så jævla mugne ut som det eg gjer. Eller Kristen Stewart, som også har eit "resting bitch face". Om dette er ein trend skulle eg verkeleg ønskje eg ikkje kunne følgje han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nei, folk flest ser ikkje så jævla mugne ut som det eg gjer. Eller Kristen Stewart, som også har eit "resting bitch face". Om dette er ein trend skulle eg verkeleg ønskje eg ikkje kunne følgje han.

 

tror hun tenker på kjendiser som ikke en gang gidder å smile litt på den røde løperen, ikke snakk om når de slapper av/ikke vet de blir tatt bilde av.

Anonymous poster hash: 7695a...bfa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Jeg har ei venninne som mener hun fant om denne frisyren med "tutt" i halve håret, siden hun gikk med det i 2009 :fnise: Hun var kjempestolt. Jeg lot bare være å svare henne.

Anonymous poster hash: 991c8...f85

 

Hva er tutt i halve håret egentlig?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er tutt i halve håret egentlig?

Du setter kun opp øverste halvdel av håret i en tutt. Tutt er å ikke dra ut håret når du setter opp hestehalen.

Anonymous poster hash: e8607...715

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åhh sånn ja! Da tror jeg det er mer sannsynlig at jeg fant opp det og ikke venninna til AB f85 :ler:  jeg hadde nemlig tutt i halve håret på barneskolen på 90-tallet også :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Hvorfor er det genialt? Jeg har ikke brukt body siden jeg gikk i bleier så jeg vet ikke helt hva greia er.

 

Fordi jeg ofte bruker skjørt eller shorts (evt med litt høyt liv) og synes

det både ser greit ut og er behagelig at toppen sitter stramt langs livet mitt

ned i skjørtet/shortsen, uten at jeg trenger å tenke på "bilringer" fra toppen/genseren..

(At det blir krøller da)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Lange cardiganer. :sur: At det skal være så vanskelig å finne én eneste varm cardigan som ikke rekker meg til knærne. Godt jeg har en strikkemamma som fikser på bestilling. :fnise:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...