Gå til innhold

Hvilken trend er du lei av?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror ikke du er så langt unna! Haha!

Men hvordan får de plass til macen sin i den lille sekken? Det er jo ikke plass til noe oppi der?!

Haha så bra! Jeg er økonom, så slapp det faget, men føler jeg kan en del likevel :P

Hvordan får de ikke vondt i ryggen tenker jeg. Det er vel tursekker beregnet for litt ekstra mat/genser, ikke en full dags skolearbeid. Og de er sykt dyre... :O ( besides the point, men måtte påpekes siden jeg googlet de)

• Liker 1
Skrevet

Haha så bra! Jeg er økonom, så slapp det faget, men føler jeg kan en del likevel :P

Hvordan får de ikke vondt i ryggen tenker jeg. Det er vel tursekker beregnet for litt ekstra mat/genser, ikke en full dags skolearbeid. Og de er sykt dyre... :O ( besides the point, men måtte påpekes siden jeg googlet de)

Også er de grusomt stygge!
  • Liker 2
Skrevet

Yankees-effekter! Skulle tro Oslo var stappfullt av baseballfans, men tviler egentlig på at det er tilfelle.

• Liker 5
Skrevet

Ruter. Er så lei ruter. Særlig rutete skjorter. Gremmes å se på Farmen der både menn og jenter går i rutet skjort. Verst å se damer i ruter.

• Liker 2
Gjest Riskjeks
Skrevet

Tror ikke du er så langt unna! Haha!

Men hvordan får de plass til macen sin i den lille sekken? Det er jo ikke plass til noe oppi der?!

Må studenter ha mac?

Skrevet

Må studenter ha mac?

Helst, spesielt om de er jenter.

• Liker 1
Skrevet

Ruter. Er så lei ruter. Særlig rutete skjorter. Gremmes å se på Farmen der både menn og jenter går i rutet skjort. Verst å se damer i ruter.

vel hvis det finnes en plass der det passer med rutete skjorter så må det vel nesten bli farmen da. Er jo sånn typisk bondeaktig stil

Gjest Riskjeks
Skrevet

Helst, spesielt om de er jenter.

Lurer på hvordan de har råd til det! Bare en vanlig OK PC koster jo 4-5000...

Skrevet

Det med macen var mest det at de fleste har det og at det er en del av "looken" de ofte kjører. Mener ikke at alle skal ha mac, det er dyrt! (Men de fleste har det allikevel, da...)

• Liker 1
Gjest Riskjeks
Skrevet (endret)

Det med macen var mest det at de fleste har det og at det er en del av "looken" de ofte kjører. Mener ikke at alle skal ha mac, det er dyrt! (Men de fleste har det allikevel, da...)

Jeg forstod det ;)

Jeg brukte alltid bare notatblokk og penn, jeg. Er jo unødvendig tungt og upraktisk å drasse med den PC'en i veska hele tiden. *fossil* (evt *lat* )

Endret av Riskjeks
Skrevet

- Tights, hvertfall der den ikke dekker rumpa.

Hva er det den tightsen dekker da, egentlig? Bare bena?

Anonymous poster hash: d487f...272

• Liker 4
Skrevet

Lurer på hvordan de har råd til det! Bare en vanlig OK PC koster jo 4-5000...

Tja, jeg regner med de jobber og sparer penger? Er det ikke slik man får råd til ting generelt?

Jeg forstod det ;)

Jeg brukte alltid bare notatblokk og penn, jeg. Er jo unødvendig tungt og upraktisk å drasse med den PC'en i veska hele tiden. *fossil* (evt *lat* )

Jeg har mac, men liker å skrive notater for hånd. Men når 95% av undervisingsmaterialet ligger på itslearning, og alt av arbeidskrav og gruppearbeid skal leveres inn elektronisk.. Ja da må man finne seg tak i en pc. Eller en Mac ;)

Anonymous poster hash: 16f2c...35a

• Liker 2
Gjest Riskjeks
Skrevet

Tja, jeg regner med de jobber og sparer penger? Er det ikke slik man får råd til ting generelt?

Jeg har mac, men liker å skrive notater for hånd. Men når 95% av undervisingsmaterialet ligger på itslearning, og alt av arbeidskrav og gruppearbeid skal leveres inn elektronisk.. Ja da må man finne seg tak i en pc. Eller en Mac ;)

Anonymous poster hash: 16f2c...35a

Selvsagt. Men når man er student har man vel ikke akkurat allverdens god råd til å spare 10-12 000 til en mac. Men men.

Jeg har jo selvsagt PC. Jeg gadd bare ikke ta den med på forelesninger. Nå var ikke jeg en sånn student som satt på skolen og gjorde alt arbeidet, da. Gikk bare på forelesninger og arbeidet hjemme ellers.

Avsporing...

Gjest Inggolf
Skrevet

Stay-up-tights :Hehe:

• Liker 1
Gjest Inggolf
Skrevet

Jeg har forsøk en stund nå å finne varme gensere, men alle de strikka, tykke genserne har jo masse hår på seg! :bond: (strikka med hårete garn, om dere skjønner).

Den trenden har ikke vært lenge, men jeg er drittlei av den allerede!

Fyssjjjj!

• Liker 2
Annonse
Skrevet

Jadda, morsommen. Hvor det ikke er genser, shorte, tunika what so ever over rævva.

• Liker 1
Skrevet

Selvsagt. Men når man er student har man vel ikke akkurat allverdens god råd til å spare 10-12 000 til en mac. Men men.

Jeg har jo selvsagt PC. Jeg gadd bare ikke ta den med på forelesninger. Nå var ikke jeg en sånn student som satt på skolen og gjorde alt arbeidet, da. Gikk bare på forelesninger og arbeidet hjemme ellers.

Avsporing...

Man får dem billigere enn det. Billigste Mac Air ligger vel på rundt 7500.

• Liker 2
Skrevet

Jadda, morsommen. Hvor det ikke er genser, shorte, tunika what so ever over rævva.

Hva er shorte? :klo:

Mener du shorts kanskje, utenpå?

:jepp:

• Liker 1
Skrevet

Det var du som skrev at tightsen ikke dekket rumpa, morsommen.

Skrevet

Jeg dør litt inni meg når folk skriver bhg istedenfor barnehage. Er det SÅ vanskelig å skrive hele ordet?

Anonymous poster hash: 40e7f...087
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...