umwar Skrevet 15. oktober 2014 #561 Skrevet 15. oktober 2014 Tror ikke du er så langt unna! Haha! Men hvordan får de plass til macen sin i den lille sekken? Det er jo ikke plass til noe oppi der?! Haha så bra! Jeg er økonom, så slapp det faget, men føler jeg kan en del likevel Hvordan får de ikke vondt i ryggen tenker jeg. Det er vel tursekker beregnet for litt ekstra mat/genser, ikke en full dags skolearbeid. Og de er sykt dyre... :O ( besides the point, men måtte påpekes siden jeg googlet de) 1
Jolene Skrevet 15. oktober 2014 #562 Skrevet 15. oktober 2014 Haha så bra! Jeg er økonom, så slapp det faget, men føler jeg kan en del likevel Hvordan får de ikke vondt i ryggen tenker jeg. Det er vel tursekker beregnet for litt ekstra mat/genser, ikke en full dags skolearbeid. Og de er sykt dyre... :O ( besides the point, men måtte påpekes siden jeg googlet de) Også er de grusomt stygge! 2
Okapi Skrevet 15. oktober 2014 #563 Skrevet 15. oktober 2014 Yankees-effekter! Skulle tro Oslo var stappfullt av baseballfans, men tviler egentlig på at det er tilfelle. 5
LiseTV Skrevet 15. oktober 2014 #564 Skrevet 15. oktober 2014 Ruter. Er så lei ruter. Særlig rutete skjorter. Gremmes å se på Farmen der både menn og jenter går i rutet skjort. Verst å se damer i ruter. 2
Gjest Riskjeks Skrevet 15. oktober 2014 #565 Skrevet 15. oktober 2014 Tror ikke du er så langt unna! Haha! Men hvordan får de plass til macen sin i den lille sekken? Det er jo ikke plass til noe oppi der?! Må studenter ha mac?
Okapi Skrevet 15. oktober 2014 #566 Skrevet 15. oktober 2014 Må studenter ha mac? Helst, spesielt om de er jenter. 1
kubrak Skrevet 15. oktober 2014 #567 Skrevet 15. oktober 2014 Ruter. Er så lei ruter. Særlig rutete skjorter. Gremmes å se på Farmen der både menn og jenter går i rutet skjort. Verst å se damer i ruter. vel hvis det finnes en plass der det passer med rutete skjorter så må det vel nesten bli farmen da. Er jo sånn typisk bondeaktig stil
Gjest Riskjeks Skrevet 15. oktober 2014 #568 Skrevet 15. oktober 2014 Helst, spesielt om de er jenter. Lurer på hvordan de har råd til det! Bare en vanlig OK PC koster jo 4-5000...
Sugar&Spice Skrevet 15. oktober 2014 #569 Skrevet 15. oktober 2014 Det med macen var mest det at de fleste har det og at det er en del av "looken" de ofte kjører. Mener ikke at alle skal ha mac, det er dyrt! (Men de fleste har det allikevel, da...) 1
Gjest Riskjeks Skrevet 15. oktober 2014 #570 Skrevet 15. oktober 2014 (endret) Det med macen var mest det at de fleste har det og at det er en del av "looken" de ofte kjører. Mener ikke at alle skal ha mac, det er dyrt! (Men de fleste har det allikevel, da...) Jeg forstod det Jeg brukte alltid bare notatblokk og penn, jeg. Er jo unødvendig tungt og upraktisk å drasse med den PC'en i veska hele tiden. *fossil* (evt *lat* ) Endret 15. oktober 2014 av Riskjeks
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2014 #571 Skrevet 15. oktober 2014 - Tights, hvertfall der den ikke dekker rumpa. Hva er det den tightsen dekker da, egentlig? Bare bena? Anonymous poster hash: d487f...272 4
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2014 #572 Skrevet 15. oktober 2014 Lurer på hvordan de har råd til det! Bare en vanlig OK PC koster jo 4-5000... Tja, jeg regner med de jobber og sparer penger? Er det ikke slik man får råd til ting generelt? Jeg forstod det Jeg brukte alltid bare notatblokk og penn, jeg. Er jo unødvendig tungt og upraktisk å drasse med den PC'en i veska hele tiden. *fossil* (evt *lat* ) Jeg har mac, men liker å skrive notater for hånd. Men når 95% av undervisingsmaterialet ligger på itslearning, og alt av arbeidskrav og gruppearbeid skal leveres inn elektronisk.. Ja da må man finne seg tak i en pc. Eller en Mac Anonymous poster hash: 16f2c...35a 2
Gjest Riskjeks Skrevet 15. oktober 2014 #573 Skrevet 15. oktober 2014 Tja, jeg regner med de jobber og sparer penger? Er det ikke slik man får råd til ting generelt? Jeg har mac, men liker å skrive notater for hånd. Men når 95% av undervisingsmaterialet ligger på itslearning, og alt av arbeidskrav og gruppearbeid skal leveres inn elektronisk.. Ja da må man finne seg tak i en pc. Eller en Mac Anonymous poster hash: 16f2c...35a Selvsagt. Men når man er student har man vel ikke akkurat allverdens god råd til å spare 10-12 000 til en mac. Men men. Jeg har jo selvsagt PC. Jeg gadd bare ikke ta den med på forelesninger. Nå var ikke jeg en sånn student som satt på skolen og gjorde alt arbeidet, da. Gikk bare på forelesninger og arbeidet hjemme ellers. Avsporing...
Gjest Inggolf Skrevet 15. oktober 2014 #574 Skrevet 15. oktober 2014 Hva er det den tightsen dekker da, egentlig? Bare bena? Anonymous poster hash: d487f...272 Stay-up-tights 1
Gjest Inggolf Skrevet 15. oktober 2014 #575 Skrevet 15. oktober 2014 Jeg har forsøk en stund nå å finne varme gensere, men alle de strikka, tykke genserne har jo masse hår på seg! (strikka med hårete garn, om dere skjønner). Den trenden har ikke vært lenge, men jeg er drittlei av den allerede! Fyssjjjj! 2
Mango Skrevet 16. oktober 2014 #576 Skrevet 16. oktober 2014 Hva er det den tightsen dekker da, egentlig? Bare bena? Anonymous poster hash: d487f...272 Jadda, morsommen. Hvor det ikke er genser, shorte, tunika what so ever over rævva. 1
Okapi Skrevet 16. oktober 2014 #577 Skrevet 16. oktober 2014 Selvsagt. Men når man er student har man vel ikke akkurat allverdens god råd til å spare 10-12 000 til en mac. Men men. Jeg har jo selvsagt PC. Jeg gadd bare ikke ta den med på forelesninger. Nå var ikke jeg en sånn student som satt på skolen og gjorde alt arbeidet, da. Gikk bare på forelesninger og arbeidet hjemme ellers. Avsporing... Man får dem billigere enn det. Billigste Mac Air ligger vel på rundt 7500. 2
loffen Skrevet 16. oktober 2014 #578 Skrevet 16. oktober 2014 Jadda, morsommen. Hvor det ikke er genser, shorte, tunika what so ever over rævva. Hva er shorte? Mener du shorts kanskje, utenpå? 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2014 #579 Skrevet 17. oktober 2014 Jadda, morsommen. Hvor det ikke er genser, shorte, tunika what so ever over rævva. Det var du som skrev at tightsen ikke dekket rumpa, morsommen. Anonymous poster hash: d487f...272
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2014 #580 Skrevet 17. oktober 2014 Jeg dør litt inni meg når folk skriver bhg istedenfor barnehage. Er det SÅ vanskelig å skrive hele ordet? Anonymous poster hash: 40e7f...087 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå