Sushi Skrevet 2. februar 2015 #2681 Del Skrevet 2. februar 2015 Tipper 20.! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 2. februar 2015 #2682 Del Skrevet 2. februar 2015 Jeg tipper 24! blir en presis baby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 2. februar 2015 #2683 Del Skrevet 2. februar 2015 25.for det er en kjempefin dato å få baby på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 2. februar 2015 #2684 Del Skrevet 2. februar 2015 jeg tipper 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 2. februar 2015 #2685 Del Skrevet 2. februar 2015 Jeg tipper 1 mars fin mage du har! Ikke lenge igjen nå :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 2. februar 2015 #2686 Del Skrevet 2. februar 2015 Jeg tipper 27. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 2. februar 2015 #2687 Del Skrevet 2. februar 2015 21. feb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 2. februar 2015 Forfatter #2688 Del Skrevet 2. februar 2015 (endret) Tippeliste fødsel: 18 februar Blomst12 19 februar Lillemeg90 20 februar: Sushi Favole 21 februar Yesterday 22 februar ^^Belle^^ 23 februar missdior 24 februar (termin ) Saraby Teita 25 februar Tusle 26 februar Essie_ 27 februar Spiremor 28 februar Nautika 1 mars Malicious Silverdoe Endret 4. februar 2015 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 2. februar 2015 #2689 Del Skrevet 2. februar 2015 28.februar tipper jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 2. februar 2015 Forfatter #2690 Del Skrevet 2. februar 2015 Har notert dere alle. Æsj, i kveld har jeg skikkelig med halsbrann! Helt merkelig. På lørdag da vi spiste hjemmelagd pizza med sterk salsa i, fikk jeg ikke halsbrann. I dag har jeg det, men har spist kylling, ris og grønnsaker til middag. Kanskje det er risen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 2. februar 2015 #2691 Del Skrevet 2. februar 2015 Jeg tipper lillebror kommer til termin 24. Februar 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Essie_ Skrevet 2. februar 2015 #2692 Del Skrevet 2. februar 2015 (endret) Jeg tipper 26. Endret 2. februar 2015 av Essie_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 2. februar 2015 #2693 Del Skrevet 2. februar 2015 19! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 2. februar 2015 #2694 Del Skrevet 2. februar 2015 Tipper 20. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 2. februar 2015 #2695 Del Skrevet 2. februar 2015 Jeg er skrevet opp to ganger. Saraby tippet termin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 3. februar 2015 #2696 Del Skrevet 3. februar 2015 Jeg tipper 22.februar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 3. februar 2015 Forfatter #2697 Del Skrevet 3. februar 2015 Jeg tipper lillebror kommer til termin 24. Februar Hei på deg! Notert! Jeg tipper 26. Notert! 19! Notert! Og det var altså den beste datoen hittil! Bare to uker og to dager til det! Tipper 20. Notert! Jeg er skrevet opp to ganger. Saraby tippet termin Oi, hehe, det gikk visst litt i surr! Har fikset det nå Jeg tipper 22.februar. Notert! ___ Akkurat tre uker til termin i dag. Håper virkelig virkelig virkelig jeg ikke er gravid om tre uker altså! Eller enda verre, om FIRE uker! Nå skal jo O på forsamtale og undersøkelse på fredag, så da har han jo fri da, så den dagen blir jo å gå fort, også blir det operasjon på mandag, dvs. han blir hjemme fra bhg mandag og tirsdag også i alle fall. Sånn sett blir vel dagene fra fredag til onsdag neste uke å gå fort, men etter det kommer jeg nok til å gå inn i total ventemodus er jeg redd. Babyen bare kan ikke komme før, så selv om jeg er lei så venter jeg ikke enda. Om en uke derimot... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet 3. februar 2015 #2698 Del Skrevet 3. februar 2015 Eg tippar 1.mars Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 3. februar 2015 #2699 Del Skrevet 3. februar 2015 18 februar tipper jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 4. februar 2015 Forfatter #2700 Del Skrevet 4. februar 2015 (endret) Eg tippar 1.mars Notert! 18 februar tipper jeg Notert! __ 20 dager til termin, og bare 14 dager til første tippedato! Nå går det jo unna. Var faktisk mer utålmodig forrige uke, selv om jeg kjenner på det nå også. Kanskje fordi 4 uker til termin føles langt verre enn tre. Dessuten blir jo kommende uke å gå fort nå siden vi har så mye på tapeten. I dag skal jeg bake verdens beste grove rundstykker! Stor oppskrift på 80 stk, så jeg kommer nok til å bli ganske så sliten. Blir med andre ord veldig lettvint middag, også får R ta seg av O i dag hvis jeg ikke har energi til overs. Er så greit å fylle opp fryseren nå før fødsel. Burde egentlig bake mer boller og kanelsnurrer også, men boller er ikke noe vi tar opp spesielt ofte, så det er ikke like viktig som rundstykker. Andre forslag til å ting som kan legges i fryseren? Jeg har allerede sjokoladekake, gulrotkake og litt eplekake, så gidder ikke bake mer kake. I alle fall ikke siden jeg faktisk har lyst til å gå ned i vekt etter fødsel, så jeg ser ikke for meg å servere kaker til hvert eneste barselbesøk. Heller bare sette fram litt kjeks/frukt eller noe sånt. Eventuelt faktisk bare ta ut rundstykker så kan man ba "barsellunsj". Har vurdert å bake grove horn med karbonadedeig og ost, men jeg har aldri laget horn før, og det virker så sykt kjedelig å stå der og brette de hornene. O er fryktelig opptatt av puppene mine for tiden. Han spør stadig om det er kommet melk i de, også spør han om magen min er blitt stor nå (har sagt at magen må bli kjempestor før lillebror kommer), så han gleder seg nok til lillebror kommer. Snakker mye om han. Ellers må man jo bare elske småbarnslogikk. Dere vet uttrykket "kanskje, kanskje ikke", for eksempel hvis man ikke vet enda om man får besøk, så kan man si det. O prøver seg på ulike uttrykk for tiden, så når han bruker det uttrykket der så sier han "kanskje ikke, kanskje JA", i et veldig søtt toneleie. Jeg skjønner jo godt at han tror man skal legge på ja etter kanskje. Er mange slike uttrykk som ikke blir helt riktige, men synes selv det er veldig søtt og artig å se han "utforske" de. Endret 4. februar 2015 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå