Teriyaki Skrevet 30. januar 2015 Forfatter #2641 Del Skrevet 30. januar 2015 (endret) Vi har to cybex og ingen av de knirker Setet knirker når han setter seg i det, eller hvis han sitter urolig og vugger fra side til side. Men har sjekket isoporen, og den er intakt i alle fall. ________________ 37 uker i dag! En stor milepæl å nå. Nå er det bare en liten milepæl som er 38 uker, kanskje termindato og så den store målstreken igjen, fødsel. Plutselig føles det ikke SÅ lenge igjen. Føltes i alle fall mye verre ut for få dager siden. Kroppen gjør seg klar i alle fall. Har en del murringer, også har jeg hatt masse kynnere siste par dagene. I natt har det til og med kommet i tide og utide når jeg har ligget helt i ro. Endret 30. januar 2015 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 30. januar 2015 #2642 Del Skrevet 30. januar 2015 Hurra for 37 uker!! Nå er lillemann ferdiglaget! Høres spennende ut! Kanskje han kommer tidligere enn du tror? Så vidt jeg har skjønt vil han regnes som "til termin" om han fødes nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 30. januar 2015 Forfatter #2643 Del Skrevet 30. januar 2015 Hurra for 37 uker!! Nå er lillemann ferdiglaget! Høres spennende ut! Kanskje han kommer tidligere enn du tror? Så vidt jeg har skjønt vil han regnes som "til termin" om han fødes nå Ja, så og si! Men han har absolutt best av å bli i magen en stund til! Til termin er vel to uker før og to uker etter, så fra uke 38 regnes han som til termin. Var i alle fall det jeg lærte sist jeg var gravid. Men han er nå ikke prematur i alle fall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 30. januar 2015 Forfatter #2644 Del Skrevet 30. januar 2015 Legger ved magebilde i dag, siden det er milepæl. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 30. januar 2015 #2645 Del Skrevet 30. januar 2015 så fin du er! du kler virkelig magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 30. januar 2015 #2646 Del Skrevet 30. januar 2015 Fin mage! Ser veldig poppeklar ut. Ååå, spennende tider for deg framover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 30. januar 2015 #2647 Del Skrevet 30. januar 2015 (endret) Så fin du er! Har alltid sett for meg at du har mørkt hår da Avataren din har lurt meg 37! Endret 30. januar 2015 av Nautika Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 30. januar 2015 #2648 Del Skrevet 30. januar 2015 Så fin babybump! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 30. januar 2015 Forfatter #2649 Del Skrevet 30. januar 2015 så fin du er! du kler virkelig magen Takk! Ja, jeg føler meg stort sett pen som gravid. Ikke med tanke på vannet (i alle fall ikke så mye vann som jeg hadde sist), og at jeg ofte ser sliten ut, men akkurat magen liker jeg. Ser meg i hvert eneste speil hver eneste gang jeg går forbi.. Fin mage! Ser veldig poppeklar ut. Ååå, spennende tider for deg framover. Takk! Åh ja..Jeg FØLER meg veldig poppeklar også. Synes jeg ser tydelig forskjell på magen bare fra 36 til 37 uker. Nå håper jeg veksten stagnerer en del, slik at jeg ikke blir SÅ mye større.. Husker ikke hvor mye magen vokste de tre-fire siste ukene sist gang.. Ja, absolutt spennende, men prøver alt jeg kan å ikke gå inn i ventemodus enda, for da kommer jeg til å bli gal. Har egentlig ikke så stor tro på at jeg føder før termin. Så fin du er! Har alltid sett for meg at du har mørkt hår da Avataren din har lurt meg 37! Takk! Hehe, ja den ble kanskje litt missvisende. Er nok mørk blond. Så fin babybump! Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 30. januar 2015 #2650 Del Skrevet 30. januar 2015 Fine magehuset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 30. januar 2015 #2651 Del Skrevet 30. januar 2015 Så fin du er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest me2u Skrevet 30. januar 2015 #2652 Del Skrevet 30. januar 2015 Fiiiiin ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 30. januar 2015 #2653 Del Skrevet 30. januar 2015 Flott babymage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 30. januar 2015 Forfatter #2654 Del Skrevet 30. januar 2015 Takk alle sammen. Så koselige dere er. Noe annet enn R, som virkelig ikke synes gravidmager er pent.. __ Da er O i seng. Vi har hatt en koselig ettermiddag han og jeg. Jobben til R har en sånn årssammenkomst, med tapas og slikt. Etter i kveld så kommer han til å være hjemme framover nå når det nærmer seg. Det er alltid mye sånt jobbgreier i januar, men nå roer det seg endelig. Jeg fikk sykt lyst på pizza fra Peppes, men de kjører ikke helt hit hvor vi bor, så det er bare å glemme. Får kose meg med grøten min jeg.. Men kanskje vi lager hjemmelagd pizza i morgen. Det er jo så godt! Eller hamburger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Essie_ Skrevet 30. januar 2015 #2655 Del Skrevet 30. januar 2015 Så fin mage! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 30. januar 2015 #2656 Del Skrevet 30. januar 2015 Fiiiin mage Vår cybex knirker ikke, høres rart ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 30. januar 2015 Forfatter #2657 Del Skrevet 30. januar 2015 Så fin mage! Takk Fiiiin mage Vår cybex knirker ikke, høres rart ut Men er ikke det en Cybex Sirona? Altså den bakovervendte? Den vi har er jo framovervendt beltestol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 30. januar 2015 #2658 Del Skrevet 30. januar 2015 Skal jeg komme med pizzarester til deg? Lagde fødepizza i går! Med 2 ts chilipulver i sausen, 2 chilier hakka over hele pizzaen og intet mindre enn 5 hvitløksfedd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 30. januar 2015 Forfatter #2659 Del Skrevet 30. januar 2015 Skal jeg komme med pizzarester til deg? Lagde fødepizza i går! Med 2 ts chilipulver i sausen, 2 chilier hakka over hele pizzaen og intet mindre enn 5 hvitløksfedd Å herlighet! Og du klarte å sove altså? Uten halsbrann? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 30. januar 2015 #2660 Del Skrevet 30. januar 2015 Takk Men er ikke det en Cybex Sirona? Altså den bakovervendte? Den vi har er jo framovervendt beltestol. hehe, tenkte ikke så langt Men de skal vel ikke knirke for det vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå