Susa Skrevet 17. september 2014 #1321 Del Skrevet 17. september 2014 Jeg hadde morkaka bak sist, kjente ingenting før 19+1. Kjente aldri harde, vonde spark som noen beskriver. Denne gangen har jeg kjent bevegelser fra uke 14! Og jeg kjenner det best foran, så tror ikke morkaka er der nå. Enig i at Inge er et vrient navn. Og så skal det jo passe med O sitt navn. Har ei venninne som har to gutter, ene heter kevin og andre O. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 17. september 2014 Forfatter #1322 Del Skrevet 17. september 2014 Gøy med utside-spark! Har mannen kjent? Er han mer eller mindre interessert denne gangen, forresten? Min var litt sånn "je-je, sett det før" denne gangen. Veldig koselig! Nei, det har han ikke. Var først i dag jeg har kjent på utsiden. Hehe, nei si det. Jeg tror han kommer til å være mer interessert i å kjenne litt etter spark denne gangen, siden denne graviditeten faktisk er planlagt og sånn sett ønsket fra hans side, men han er ikke sånn kjempe interessert ellers. Han går ikke rundt med sommerfugler i magen med tanke på OUL i morgen For ja, han har jo sett det før! Selv kunne jeg fått ultralyd hver uke og likevel ikke gått lei. Jeg hadde morkaka bak sist, kjente ingenting før 19+1. Kjente aldri harde, vonde spark som noen beskriver. Denne gangen har jeg kjent bevegelser fra uke 14! Og jeg kjenner det best foran, så tror ikke morkaka er der nå. Enig i at Inge er et vrient navn. Og så skal det jo passe med O sitt navn. Har ei venninne som har to gutter, ene heter kevin og andre O. Er jo veldig forskjellig når folk kjenner spark. Sist kjente jeg vel da jeg var ca 17 uker, og da var det tydelig dult, og ikke sånn forsiktig "sommerfuggel"-følelse som jeg hadde denne gangen fra uke 14. Og denne gangen, ja..Da kjente jeg det da jeg var 14 uker. Ja helt kræsj må det jo ikke være. Tror Johan og O kan passe fint sammen, da. Ikke sånn kjempegod match, men ikke noe kræsj heller. Kevin blir litt for "amerikansk" for min smak. Vet ikke hvorfor, men jeg foretrekker norske navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 17. september 2014 #1323 Del Skrevet 17. september 2014 åå jeg vil og oppleve en vill unge inni magen Mini bare strakk på seg og dulta forsiktig. Men slapp de vonde sparkene, ble aldri sparket i ribbeina selv om han lå med hodet ned i mange uker. Men jeg kjente første bevegelse i uke 17, så var ikke så tregt. Men utenpå var ikke før uke 23. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 17. september 2014 Forfatter #1324 Del Skrevet 17. september 2014 åå jeg vil og oppleve en vill unge inni magen Mini bare strakk på seg og dulta forsiktig. Men slapp de vonde sparkene, ble aldri sparket i ribbeina selv om han lå med hodet ned i mange uker. Men jeg kjente første bevegelse i uke 17, så var ikke så tregt. Men utenpå var ikke før uke 23. Får håpe neste baby er litt mer vilter da, for det er ganske artig! Hadde en del vonde spark her. Både spark hvor det kjentes ut som han skulle komme ut av mageskinnet, og harde spark i ribbeina. Måtte ofte prøve å dytte han bort, eller sitte på skeiva for at han ikke skulle nå ribbeina like godt. Jeg kjente på utsiden før jeg var 18 uker sist gang, så her kjenner jeg det visst tidlig på utsiden også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 17. september 2014 #1325 Del Skrevet 17. september 2014 Høres vondt ut Vil og kjenne mer liv for samboer sin del! Han fikk knapt kjenne noe bevegelse i løpet av hele svangerskapet, trur det gjorde at han ble litt mindre tilknytta magen. Men når ungen var ute så var det greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 17. september 2014 Forfatter #1326 Del Skrevet 17. september 2014 (endret) Høres vondt ut Vil og kjenne mer liv for samboer sin del! Han fikk knapt kjenne noe bevegelse i løpet av hele svangerskapet, trur det gjorde at han ble litt mindre tilknytta magen. Men når ungen var ute så var det greit Hår håpe det blir lettere å kjenne neste gang. ____ Oioi, første "treningsøkt" på flere uker unnagjort! Ble mer mosjonering enn trening, men ja.. 20 min på elipsemaskin, og HELE 160 kcal Kjente det i bekkenet på slutten, så gav meg før jeg eventuelt overbelastet det, så kan jeg heller trene litt lengre neste gang. Skal jeg være sykemeldt hele veien nå så må jeg få vært i litt fysisk aktivitet + ha noe å fylle dagene med, så håper bekkenet mitt er enig i at elipsemaskin funker. Ja også går jeg jo turer med bikkja da. I terreng. Når det kommer til O sin bleie slutt så går det kjempebra - OG kjempedårlig. Han har ikke tisseuhell lenger, men har bæsjeuhell nesten hver eneste dag. Han sier aldri i fra at han må bæsje. Såe...Vet ikke helt hva vi skal gjøre for å hjelpe han til å begynne å si i fra, men jeg har lovet han at når han er kjempeflink og klarer å si fra og bæsje i do, så skal han få en premie. Bare for å motivere han slik at han kommer over den kneika. Uansett deilig å slippe tisseuhell, og jeg har funnet en lettvint måte å få vasket trusene hans før jeg henger de til tørk på skittentøyskuren til de skal vaskes i maskin, så er ikke sånn kjempestress..Bortsett fra når vi ikke er hjemme, som på tur f.eks. I går bæsjet han når vi var ute på tur, og da måtte vi gå tilbake til bilen og skifte og styre. Hadde heldigvis båse våtservietter og poser. Endret 17. september 2014 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 18. september 2014 #1327 Del Skrevet 18. september 2014 Har lest meg litt i surr. Er det i dag eller i morgen du har ul? Hurra for spark utenpå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 18. september 2014 Forfatter #1328 Del Skrevet 18. september 2014 Har lest meg litt i surr. Er det i dag eller i morgen du har ul? Hurra for spark utenpå!! I dag kl 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 18. september 2014 #1329 Del Skrevet 18. september 2014 Vi sliter også en del med bæsjingen. Det går litt opp og ned, men ihvertfall 1 gang i uken bæsjer hun litt i trusa. Kjedelig, men samtidig bør vi vel være glad for at tisseuhellene er historie! Iiii, så spennende med UL i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.mh Skrevet 18. september 2014 #1330 Del Skrevet 18. september 2014 Spennende med UL i dag, da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 18. september 2014 #1331 Del Skrevet 18. september 2014 Lykke til på UL i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mafalda Skrevet 18. september 2014 #1332 Del Skrevet 18. september 2014 Lykke til på UL i dag! ... og 160 kalorier er flere enn ingen kalorier. Så det så! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Essie_ Skrevet 18. september 2014 #1333 Del Skrevet 18. september 2014 (endret) Lykke til på UL i dag! Jeg skal på OUL i morgen - grugleder meg litt. Hei, forresten! Usikker på om jeg har skrevet noe her før, eller bare sniklest Endret 18. september 2014 av Essie_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.mh Skrevet 18. september 2014 #1334 Del Skrevet 18. september 2014 (endret) Postet visst to ganger Endret 18. september 2014 av Frk.mh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 18. september 2014 #1335 Del Skrevet 18. september 2014 Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 18. september 2014 #1336 Del Skrevet 18. september 2014 Lykke til på UL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susa Skrevet 18. september 2014 #1337 Del Skrevet 18. september 2014 Spennende med ul idag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 18. september 2014 Forfatter #1338 Del Skrevet 18. september 2014 (endret) Lykke til på UL i dag! Jeg skal på OUL i morgen - grugleder meg litt. Hei, forresten! Usikker på om jeg har skrevet noe her før, eller bare sniklest Spennende! Lykke til! Ja, man blir jo litt engstelig også i forkant! Hei du ja! Usikker jeg også, men uansett! Lykke til på UL i dag! ... og 160 kalorier er flere enn ingen kalorier. Så det så! DET er det! Takk! Vi sliter også en del med bæsjingen. Det går litt opp og ned, men ihvertfall 1 gang i uken bæsjer hun litt i trusa. Kjedelig, men samtidig bør vi vel være glad for at tisseuhellene er historie! Iiii, så spennende med UL i dag! Ja, godt å slippe tisseuhell! ___ Takk for lykkeønskninger om ultralyd!! Vel, mini er helt frisk ser det ut til, men han lå i en skikkelig ball! Hode ned, også hadde han beina over hodet, på en måte. Så hun slet veldig med å se kjønn, men det lille glimtet hun fikk, sa hun at hun trooooodde var gutt, men slettes ikke sikker. Da hun fikk se bildet jeg fikk av kjønnet fra UL tatt forrige uke, så sa hun at hun slettes ikke ville vært helt sikker på at dette var gutt, for det kunne like gjerne være en hoven klitoris. Men vi tar utgangspunkt i at det er gutt, siden det etter to ultralyder er mest sannsynlig, så får vi se når han kommer ut da. Har jo navn klart til ei evt. jente uansett, så det går nok bra. Edit: Ja, også glemte jeg å si at jeg har blitt satt fram 6 dager, så nå er jeg 17+6 Ny termin 24 februar. Endret 18. september 2014 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 18. september 2014 #1339 Del Skrevet 18. september 2014 Snakk om akrobat!! så fin bebi Ble du satt noe fram eller bak eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 18. september 2014 #1340 Del Skrevet 18. september 2014 Fiiine babyen din Gratulerer med flott UL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå