kisskissbangbang Skrevet 16. september 2014 #1301 Del Skrevet 16. september 2014 Jeg synes Johan Inge klinger godt jeg. Høres ut som en ordfører! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 16. september 2014 Forfatter #1302 Del Skrevet 16. september 2014 Gratulerer med en lillebror! Navn er vanskelig ja, vi bestemte etter mini ble født, ble aldri enig før Godt at du ble sykemeldt, skulle skrive at du ikke må fortsette å jobbe til jul men det var før jeg leste at du var sykemeldt Er veldig lurt å lytte til kroppen, man får ingen premie av å ødelegge seg i jobben. Oj bare 2 grader, her var det 8 når jeg stod opp litt før 7. Tusen takk!! Ja vet du, det føles som en bør som er løftet av skuldrene mine. Er jo bare i 2,5 uker, men jeg tror faktisk ikke at jeg kommer til å komme tilbake. Det skal så lite til før bekkenet låser seg helt. Ja, vi bor i en sving ved et fjell, rett ved havet. Så det blir en slags kuldegrop akkurat der. Jeg har ei helt grusom svigermor, så jeg veit ihvertfall hva jeg ikke skal gjøre da jeg får svigerdatter Jeg ønsker meg ei jente jeg og, men blir kjempeglad om det er en gutt og. Litt dumt at det skal være så tabu å si det. Jeg er egentlig bare vant til jenter. Av 11 søskenbarn, så er det bare en gutt! Hva med Håkon eller Erik/Eirik da? Det er navn jeg liker, men som ikke kan brukes... Eller skrive om Inge litt? Ingar? Trenger jo ikke være mer enn bokstaven I du bruker da. Det har blitt gjort i slekta mi. Harald/Helge/Håkon. Sliter med guttenavn selv, vi har bare jentenavn klart... Hehe, er jo greit å vite hva man IKKE skal gjøre i alle fall. Jeg er også hovedsaklig vant til jenter. Det er ikke det at jeg vil ha en prinsesse som jeg kan leke med barbie med, for jeg ser ikke hvorfor hverken jenter eller gutter skal dyttes inn i et kjønnsrollemønser, men likevel er det jo mange andre grunner til at man kanskje ønsker seg ett av to kjønn. Håkon og Eirik er jeg ikke så glad i. Ja også heter søskenbarnet mitt Eirik. Navn som begynner på I går jo så klart an, men tror ikke R vil ha det på den måten, og det er uansett veldig få guttenavn på I. Isak er bare ikke helt min stil.. Ingvald! Faktisk så begynner mitt fornavn på Ing og det har jeg arvet etter farmor som har et annet fornavn på Ing Jeg vet og hva slags svigermor jeg IKKE skal være Ingvald? Hmm nei den må jeg nok stå over. Hadde det vært ei jente, og jeg ikke hadde vært bestemt på Eiril da, så kunne det f.eks vært Ingvild eller Ingrid. Det er jo fine navn som også er oppkalling etter Inge. Er det fælt å like svigermora si bedre enn sin egen mor? Fælt å fælt..Det er jo synd man ikke liker moren sin like godt som svigermor..Hvis man kan snu det den veien da. Men det er jo ingen automatikk at man går godt over ens med sin mor, så fælt vil jeg ikke si det er. Det er ikke bare dere som sliter med guttenavn Her er det bare litt hastverk med å finne et snart. 2 uker til termin Vi må nok ta en råsjans på at navnet hans "står i panna" når han kommer ut. Huff, to uker blir jo litt kort tid Håper vi har funnet navn i god tid før det, for jeg blir sååå stressa allerede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 16. september 2014 Forfatter #1303 Del Skrevet 16. september 2014 Jeg synes Johan Inge klinger godt jeg. Høres ut som en ordfører! Hehe, ja det gjør jo det! R liker Johan, men så kommenterte han det at faren til ei nær venninne av oss heter det, og at det ble litt rart. Men samtidig tenker jeg at vi kan jo ikke droppe hvert eneste navn som det er noen form for tilknytning til, når det er såpass perifert..Da ender vi opp med å måtte snekre ett eller annet jallanavn selv! Johan Inge ja...Høres ut som en seriøs mann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 16. september 2014 #1304 Del Skrevet 16. september 2014 Jørn Inge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susa Skrevet 16. september 2014 #1305 Del Skrevet 16. september 2014 Sjekka navn i kryssordboka mi nå, var lite fint på I ja. Tror ikke jeg hadde calgt noen av dem.. Vanskelig det der! Eneste jeg veit om er Alf Inge, og det er vel ikke heeeelt det du er ute etter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 16. september 2014 #1306 Del Skrevet 16. september 2014 Hva mener du? Uansett, så blir det ikke et navn brukt i det daglige. O heter jo " O K (også etternavn)", men vi bruker jo bare O i det daglige. Slik skal det bli med lillebror sitt navn også. Inge skal stå som mellomnavn, mens fornavnet er det som blir brukt. Jeg mener at Inge ikke kan stå som mellomnavn, men det kan stå som andre fornavn. Et mellomnavn må være et etternavn, f.eks. hvis han skal hete Trym Inge Hansen Berg så blir Trym Inge fornavn, Hansen blir mellomnavn og Berg blir etternavn. Sånn formelt. Men det spiller jo ingen rolle. Ser nå at Trym Inge egentlig funker ganske bra, altså. Du må jobbe med han samboeren din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 16. september 2014 Forfatter #1307 Del Skrevet 16. september 2014 Jørn Inge? Haha, skjer ikke! Sjekka navn i kryssordboka mi nå, var lite fint på I ja. Tror ikke jeg hadde calgt noen av dem.. Vanskelig det der! Eneste jeg veit om er Alf Inge, og det er vel ikke heeeelt det du er ute etter Alf Inge nei...Det var det nok ikke Farfaren min heter Alf, men han har jeg lite kontakt med, og han virker lite interessert i hverken meg og min søster eller O, så han skal vi ikke kalle opp etter Jeg mener at Inge ikke kan stå som mellomnavn, men det kan stå som andre fornavn. Et mellomnavn må være et etternavn, f.eks. hvis han skal hete Trym Inge Hansen Berg så blir Trym Inge fornavn, Hansen blir mellomnavn og Berg blir etternavn. Sånn formelt. Men det spiller jo ingen rolle. Ser nå at Trym Inge egentlig funker ganske bra, altså. Du må jobbe med han samboeren din. Åja, sånn sett! Trodde mellomnavn var "Inge" jeg, men da tok jeg visst feil! Spiller heldigvis ingen rolle i praksis nei. Ja, egentlig! Men nå har han sagt kanskje til Johan Inge da, og egentlig liker jeg Johan bedre enn Trym. Eneste er at Trym passer bedre til Odin..Meeen det er vel ikke det viktigste. I dag er det premiere på både Valen tv og I kveld med Ylvis, så da har jeg underholdning i alle fall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 16. september 2014 #1308 Del Skrevet 16. september 2014 Odd Inge ha ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 16. september 2014 Forfatter #1309 Del Skrevet 16. september 2014 Odd Inge ha ha Det var det svigerfar het. Har aldri vært glad i navnet Odd, og det funker ganske dårlig på engelsk, så.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 16. september 2014 #1310 Del Skrevet 16. september 2014 Odd Simen Inge er et vanskelig navn å parre med noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 16. september 2014 #1311 Del Skrevet 16. september 2014 Tor Inge? Inge er vanskelig altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 16. september 2014 #1312 Del Skrevet 16. september 2014 Odd Simen Inge er et vanskelig navn å parre med noe. Ja å Sørås til etternavn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 16. september 2014 Forfatter #1313 Del Skrevet 16. september 2014 Inge skal ikke brukes i det daglige. Ikke glad i Tor. Selv om min bestefar heter det. Akkurat nå håper jeg på Johan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 16. september 2014 #1314 Del Skrevet 16. september 2014 Selv om Inge ikke skal brukes så burde det vel høres greit ut? Hvis ikke det er så nøye så velg et hvilket som helst første navn da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 16. september 2014 #1315 Del Skrevet 16. september 2014 Ja å Sørås til etternavn. Det blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 17. september 2014 Forfatter #1316 Del Skrevet 17. september 2014 Selv om Inge ikke skal brukes så burde det vel høres greit ut? Hvis ikke det er så nøye så velg et hvilket som helst første navn da Ja, det må jo ikke være totalt kræsj, mrn trenger ikke passe like godt som et evt. Dobbeltnavn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 17. september 2014 Forfatter #1317 Del Skrevet 17. september 2014 Kjent spark på utsiden nå Aldri fått såpass mange kraftige spark som jeg fikk i dag. Mini begynner å bli sterk. Forresten så blir jeg litt smågal av å ikke vite akkurat hvor langt på vei jeg er Jeg er litt kontrollfreak, og etter ultraluden forrige uke, hvor hun ikke fikk en nøyaktig måling, men at hun ikke var i tvil om at jeg var lengre på vei enn jeg trodde, så har jeg irritert meg over å ikke vite akkurat hvor langt på vei jeg er. Alt fra to til seks dager lengre på vei. Blir godt å få satt endelig termin i morgen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 17. september 2014 #1318 Del Skrevet 17. september 2014 Skjønner den, hadde og blitt galt Artig at du kjenner mini såpass allerede Vet du hvor du har morkaka? Hvor hadde du den sist? Jeg hadde den fremme så håper at jeg får den bak neste gang så jeg kanskje kan få oppleve mer bevegelser, om det ikke bare var mini som var veldig rolig for fikk egentlig det inntrykket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 17. september 2014 Forfatter #1319 Del Skrevet 17. september 2014 (endret) Skjønner den, hadde og blitt galt Artig at du kjenner mini såpass allerede Vet du hvor du har morkaka? Hvor hadde du den sist? Jeg hadde den fremme så håper at jeg får den bak neste gang så jeg kanskje kan få oppleve mer bevegelser, om det ikke bare var mini som var veldig rolig for fikk egentlig det inntrykket Sist gang hadde jeg den bake, men denne gangen ligger den visst på fremre vegg, som gynekologen sa. Men jeg tror ikke den er helt foranliggende, så mer ut som at den ligger på fremre vegg, men på høyre side, så jeg kjenner kjenner liv fra høyre side av navlen og mot venstre, men ikke noe lengre til høyre enn der navlen er. O var ofte ganske vilter i magen. Hele magen kunne riste til alle sider, og det så rimelig sykt ut. Endret 17. september 2014 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 17. september 2014 #1320 Del Skrevet 17. september 2014 Gøy med utside-spark! Har mannen kjent? Er han mer eller mindre interessert denne gangen, forresten? Min var litt sånn "je-je, sett det før" denne gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå