Gå til innhold

A4-livet er komplett! -Livet som tobarnsmor

Teriyaki

Anbefalte innlegg

Helluuu! :nigo:

Tok visst litt tid før jeg rakk å oppdatere :fnise:

Vel, alt gikk fint! Mini er frisk, og spreller mye! Hun legen mente ut fra målene at jeg er 16+6, men jeg tror ikke jeg er SÅ langt på vei. For hun målte meg også til 16+4, så hun slet visst litt med heeelt nøyaktige mål. Så jeg forholder meg til 16+4 fram til neste torsdag når det er OUL, også justerer jeg heller ticker og termin når den endelige målingen er tatt! :) Selvsagt hyggelig om jeg blir satt fram noen dager. ;)

Ja, også bilder da! :)

Noen som ser hva det er? ;)

post-20518-0-33191400-1410448175_thumb.j

post-20518-0-11169600-1410448249_thumb.j

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes jeg ser at det er gutt, ja! Gratulerer med en lillebror på vei! :hoppe: Søren at jeg alltid tipper feil. :fnise:

Har dere fortalt det til O? Må være så stas med to brødre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes jeg ser at det er gutt, ja! Gratulerer med en lillebror på vei! :hoppe: Søren at jeg alltid tipper feil. :fnise:

Har dere fortalt det til O? Må være så stas med to brødre. :)

Takk for det! :)

Nei, for R er ikke hjemme. :) Skal si det til han når R er kommet hjem. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååå Gratulerer med lillebror på vei :rodmer:

Hva sa R til nyheten? :)

Takk! :)

Han var veldig fornøyd, hehe! :P Han hadde litt skrekken for å måtte drive og ordne hår hele tiden. :P

Gratulerer!! :hoppe:

Takk! :hoppe:

Gratulerer med en :babygutt: !!!

Tuusen takk! :)

___

Det vanskelige med en gutt til, er at nå ANER jeg ikke hva han skal hete! Med O visste vi det jo på forhånd. Nå er jeg helt, helt blank!

Har hatt veldig mye mensmurringer i dag. Tror det kom først etter ultralyden. Er vel normalt det, men uansett irriterende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nææh, hallo så mye gutter det er i omløp for tiden! Gratulerer med deilig guttebasd i magen! :hjerte:

Jaaa, gutter over alt jo :fnise: Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det vanskelige med en gutt til, er at nå ANER jeg ikke hva han skal hete! Med O visste vi det jo på forhånd. Nå er jeg helt, helt blank!

Vi har det samme problemet. Vi har jentenavnet klart eller flere alternativer men guttenavn er vanskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med guttebass i magen! :) Så morsomt med en lillebror. Og ja, guttenavn er råvanskelig. Vi var veldig enige om jentenavn, men gutt.. Næh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yei! Lillegutten min og din kan jo bli bestiser :hoppe:

Oh yes! :nigo:

Gratulerer med gutt i magen :hoppe::strix:

Tusen takk!! :)

Guttenavn er supervanskelig! Men dere finner nok på noe til slutt. :jepp:

Ja, spesielt siden R vil vi skal oppkalle han på en eller annen måte etter svigerfar..Problemet er bare at han ikke hadde et pent navn.. :sjenert: Selv om jeg absolutt liker tanken.

Vi har det samme problemet. Vi har jentenavnet klart eller flere alternativer men guttenavn er vanskelig.

Jepp, her var også jentevnavnet klart...Men som backup så skal jo neste hund være tispe, så da får hun navnet. :ler:

Grattis med guttebass i magen! :) Så morsomt med en lillebror. Og ja, guttenavn er råvanskelig. Vi var veldig enige om jentenavn, men gutt.. Næh.

Tuusen takk! :)

Rart at guttenavn skal være så mye mer vanskelig.

___

Ugh, begynner å bli lei av å enten få mageknip eller kvalme etter hvert måltid. blæh..

Også må jeg bare si det at jeg gruer meg skikkelig til jobb på lørdag. Ser ikke så lyst på denne nattjobbinga altså. Målet er å holde ut til jul..

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syntes det var mange pene guttenavn, men få jeg klarte å se for meg at min gutt skulle hete, liksom. Jentenavn var i boks her og. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, den er litt vanskelig ja. Hva med et navn på samme forbokstav som svigerfars navn?

Smart å gi jentenavnet til hunden da. :ler: Hvilket navn er det (hvis du vil si det)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes jeg ser en liten tissefant når jeg zoomer inn på det første bildet, jeg? Litt sånn så det ut da jeg var på UL av lillebror. Da tenkte jeg det var gutt før jordmor sa det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...