Gå til innhold

A4-livet er komplett! -Livet som tobarnsmor


Teriyaki

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dere er alle notert! :)

Endelig 14 uker, og akkurat 14 dager til UL. Som jeg gleeeder meg. Men først skal jeg storkose meg i varmere strøk når vi drar søndags morgen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 14 og 14! ;)

Og god tur til sydligere strøk. Det er jo nå, når sommeren virkelig er på hell, at det er fantastisk deilig å få litt ekstra sol og varme. Tipper at det blir deilig både for store og små!

(og jeg synes det er sånn en kjempe-overvekt av småbrødre her inne på KG for tiden, så jeg får tippe jente i likestillingens navn :fnise:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra for 14 uker!!

:hoppe:

Gratulerer med 14 uker! :hoppe:

Jeg tror du får gutt :):babygutt:

Jippi! Skal noteres! :)

Gratulerer med 14 og 14! ;)

Og god tur til sydligere strøk. Det er jo nå, når sommeren virkelig er på hell, at det er fantastisk deilig å få litt ekstra sol og varme. Tipper at det blir deilig både for store og små!

(og jeg synes det er sånn en kjempe-overvekt av småbrødre her inne på KG for tiden, så jeg får tippe jente i likestillingens navn :fnise:)

Jo takk for det!

Ja tror det blir deilig å dra nå så sent på sommeren. Det skal bli deilig, også går jo tiden fram til UL litt fortere da. Er fryktelig spent. :)

Hehe, da noterer jeg jente, også får jeg håpe, for likestillingen sin del, at jeg har "klart" å få ei jente i livmora! :fnise:

Gratulerer med 14 uker :duskedame:

Tror det blir en jente :hjerte:

:hjerte:

Hurra for 14 uker! :)

:jepp:

____

Hoff, i dag har vært en litt småkjedelig dag. Vi har ikke hatt så mye på tapetet, men det ble litt likevel. Skulle egentlig på tur i dag, altså sånn heldagstur, men det droppet vi. Har gått en times tur da, også har vi vært sammen med vennepar og spist middag med dem i ettermiddag. Guttene leker veldig godt i lag, så det er veldig avslappende å være sammen med dem. :)

Mamma spurte om å få ha O på overnatting før vi reiste bort, så i morgen skal O sove der. Da har vi "fri" fra tretiden og utover. Det skal bli deilig kjenner jeg. Ferie er virkelig ikke like avslappende med barn! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tippelisten så langt:

:babyjente:
Sushi
Teriyaki (føler)
Kisskissbangbang (for å myke opp statistikken i bekjentskapskretsen litt)
Favole
Ariel
Teita
Lillemeg90
Mafalda
Frk.mh
Tekola

:babygutt:
Teriyaki (tror)
Missdior
Nautika
Malicious
Spiremor
La Traviata
Yesterday
Ripsy

Silverdoe

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var så lei av ferie før barnehagen starta igjen at det er helt kvalmt. :fnise: Ikke det samme som før vi fikk barn, nei. ;) Men samtidig veldig fint, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gutt :)

Notert! :)

Lillesøster :jepp:

Så deilig med en tur til varmere strøk! :sol:

Lillesøster... :hjerte: Det høres så koselig ut når man sier lillebror eller lillesøster, blir så mye mer ekte enn bare gutt/jente... Åh :hjerte:

Jaaa jeg gleder meg!! Men blir lite å spise da. Er jo SÅÅÅ mye jeg må holde meg unna som gravid i Tyrkia!!

Vi var så lei av ferie før barnehagen starta igjen at det er helt kvalmt. :fnise: Ikke det samme som før vi fikk barn, nei. ;) Men samtidig veldig fint, da.

Haha, ja ikke sant! I fjor var det helt fantastisk å levere han i bhg. Da hadde vi heller ikke like mye planer i ferien da, så denne gangen har det gått greiere, selv om vi absolutt kjenner vi blir slitne. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Høres bra ut med en tur til varmere strøk nå. Men ja, skjønner hva du mener ang. mat. Jeg var veldig forsiktig med maten på Gran Canaria. Spesielt siden de ikke stekte kjøttet særlig bra på restauranten på hotellet vårt. Fikk alltid samboeren min til å prøvesmake maten først...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...