Teriyaki Skrevet 9. september 2014 Forfatter #1181 Del Skrevet 9. september 2014 15 uker allerede! hvordan føler du deg? Sorry har virkelig ikke hatt tid til å følge med i det siste, her er det full baluba med skriking og nekter å sove hele kvelden, før klokka 22..og så er det gjerne å våkne hele natten.. Er så mye jeg skulle lest! Jepp! Nesten 16 også, og da blir det ultralyd! Tiden går jo faktisk litt fort!! Joda, jeg føler meg ganske så pigg egentlig. Antydningen til bekkenløsning er borte, null kvalme (bortsett fra nåværende spysjuke), ikke så grusomt trøtt lenger og ja...Andre trimester har absolutt inntatt sin effekt på kroppen. Uff, skriking og våkennetter...Det er helt forferdelig Håper det blir bedre snart! En positiv ting med å få spysjuka: Plutselig venter jeg ikke like intenst på ul på torsdag. Har liksom nok med å synes synd på meg selv akkurat nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 9. september 2014 #1182 Del Skrevet 9. september 2014 Æsj da! God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 9. september 2014 Forfatter #1183 Del Skrevet 9. september 2014 (endret) For en gang skyld var Google min venn! Googlet symptomer på både Listeria og Toxoplasmose, og begge to har influensalignende symptomer, IKKE spysjuke-lignende! Så da er jeg i alle fall ikke bekymret for DET. Forresten helt syk den der tråden om hun som skal ta abort fordi hun venter gutt. Håper det er trolletråd, men man vet jo at det finnes slike folk. Det har jo vært i media tidligere. Fy søren! Det satte i alle fall ting i perspektiv for min egen del. Plutselig har jeg ikke et ørlite ekstra håp om jente, men er helt likegyldig til om det er guttebaby eller jentebaby. Kan jo så klart hende jeg vil synes det vil være litt trist at det nok ikke blir noen datter på meg, men aldri om jeg vil være skuffet over en frisk liten gutt i magen min. Endret 9. september 2014 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 9. september 2014 #1184 Del Skrevet 9. september 2014 Jeg lar meg sjelden provosere eller overraske her inne lengre, det er for mye rart som foregår rundt omkring til det,men den tråden gjør meg både veldig sint og veldig trist. Uke 17! J lå i magen min og turna og sparka og underholdt meg daglig på den tiden. Tanken på å skulle drepe den lille skatten der inne fordi han hadde feil kjønn ... jeg blir faktisk helt dårlig av det. Som jeg håper det er en trolletråd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 9. september 2014 Forfatter #1185 Del Skrevet 9. september 2014 Jeg lar meg sjelden provosere eller overraske her inne lengre, det er for mye rart som foregår rundt omkring til det,men den tråden gjør meg både veldig sint og veldig trist. Uke 17! J lå i magen min og turna og sparka og underholdt meg daglig på den tiden. Tanken på å skulle drepe den lille skatten der inne fordi han hadde feil kjønn ... jeg blir faktisk helt dårlig av det. Som jeg håper det er en trolletråd! Ja ikke sant! Jeg er allerede knyttet til mini i magen, og jeg kjenner han/henne med bare små bevegelser av og til. Og bare tanken på at babyen blir tvunget ut av magen, for så å ligge og dø...Så utrolig uverdig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 9. september 2014 Forfatter #1186 Del Skrevet 9. september 2014 Nå har jeg mer feber og sånn utmattelse. Hurraaa Haha, som jeg syter! Heldigvis skal O til svigermor kl 16. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 9. september 2014 Forfatter #1187 Del Skrevet 9. september 2014 Mamma fikk meg til å ringe legevakt og forhøre meg, og de mente jeg burde sjekkes hos fastlegen i morgen. Såe, nå blir jeg jo bekymret for mini. At jeg ikke har kjent mini i dag gjør jo ikke saken bedre, men jeg har jo ikke begynt å kjenne h*n hver dag enda uansett. O skal i alle fall overnatte hos mamma i dag (svigermor kunne ikke likevel). Så det blir jo bra for han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 9. september 2014 #1188 Del Skrevet 9. september 2014 Er vel lov syte litt? Mest sansynlig er alt bra med mini, men forstår jo at du blir bekymret! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 9. september 2014 #1189 Del Skrevet 9. september 2014 Jeg velger å tro at den tråden bare er trolling, og har vel ikke lest mer enn noen få innlegg. Herregud så teit. Hvorfor mente de du burde sjekkes, egentlig? Satser på det bare er spysjuka, enn så ubehagelig det er i seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 9. september 2014 Forfatter #1190 Del Skrevet 9. september 2014 Er vel lov syte litt? Mest sansynlig er alt bra med mini, men forstår jo at du blir bekymret! Joda. Ja jeg håper jo det! Og sannsynligvis er vel alt i orden, men.. Jeg velger å tro at den tråden bare er trolling, og har vel ikke lest mer enn noen få innlegg. Herregud så teit. Hvorfor mente de du burde sjekkes, egentlig? Satser på det bare er spysjuka, enn så ubehagelig det er i seg selv. Fordi at jeg har hatt både diare, oppkast og feber + nedsatt allmenntilstand. Sammenlagt med at jeg nettopp har kommet fra Tyrkia så mente hun det kunne være lurt med en sjekk. ___ Huff, for en jæææævlig form jeg er i!! Har nettopp presset i meg nudler, som er det eneste jeg kunne se for meg at jeg fikk ned. Går jeg opp trappen blir jeg helt utmattet og må ligge og puste ut i fem min, og går jeg ned trappen så føler jeg meg svimmel..Er helt kake! Glad O ikke er her, og at jeg heller ikke må stresse med å få han i bhg i morgen. Det var ille nok i dag! Kvalmen kom tilbake da jeg fikk i meg litt mat, men kaster ikke opp, så satser på at det går over etter hvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 9. september 2014 #1191 Del Skrevet 9. september 2014 Uff, stakkars deg! Høres fornuftig ut å få sjekka det da, ja. Håper du blir fort bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 9. september 2014 #1192 Del Skrevet 9. september 2014 Ugh, håper det går fort over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 10. september 2014 Forfatter #1193 Del Skrevet 10. september 2014 Oi, har gått ned over 4 kg allerede Rart at man har såpass mye væske og annet innhold i seg at man går såpass mye ned i vekt når man er dårlig i lagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 10. september 2014 #1194 Del Skrevet 10. september 2014 Uff stakkars deg Er helt grusomt å være i så dårlig form Håper du får time hos legen litt fort i dag Har jo desverre hørt sånne "skrekkhistorier" om folk som har hatt magesjau i en måned etter de kom hjem fra syden fordi de har spist noe mat som ikke er helt bra Men du har jo vært så forsiktig, så det skal vel noe til håper jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 10. september 2014 #1195 Del Skrevet 10. september 2014 Hvordan er formen idag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 10. september 2014 Forfatter #1196 Del Skrevet 10. september 2014 Uff stakkars deg Er helt grusomt å være i så dårlig form Håper du får time hos legen litt fort i dag Har jo desverre hørt sånne "skrekkhistorier" om folk som har hatt magesjau i en måned etter de kom hjem fra syden fordi de har spist noe mat som ikke er helt bra Men du har jo vært så forsiktig, så det skal vel noe til håper jeg Har time 1245 Hadde håpet på litt tidligere, menmen. Huff, en måned høres ikke godt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 10. september 2014 Forfatter #1197 Del Skrevet 10. september 2014 Hvordan er formen idag? Nja, har kastet opp en gang og vært på do x antall ganger. Men har ikke feber lenger og har klart å spise et par brødskiver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 10. september 2014 #1198 Del Skrevet 10. september 2014 Isj, magesjau er noe dritt. Bokstavelig talt. Høh. Husker jeg hadde det da jeg var gravid med M. Helt forferdelig å være dårlig samtidig som hun romsterte rundt i magen. Da fikk de stakkarsene som sliter med kvalme hele svangerskapet en stor sympatistjerne i min bok altså. Håper det går fint hos legen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 10. september 2014 Forfatter #1199 Del Skrevet 10. september 2014 Isj, magesjau er noe dritt. Bokstavelig talt. Høh. Husker jeg hadde det da jeg var gravid med M. Helt forferdelig å være dårlig samtidig som hun romsterte rundt i magen. Da fikk de stakkarsene som sliter med kvalme hele svangerskapet en stor sympatistjerne i min bok altså. Håper det går fint hos legen! Ja, det er noe dritt! Tar heller influensa enn dette altså!! Ja det gikk fint hos legen. Følte meg litt teit som dro til legen for det der, når det viste seg at ingenting ble gjort Bortsett fra å måle blodtrykk og puls, som da viste at jeg er dehydrert. Mamma ble jo såååå bekymret. Det var hun som maste seg til at jeg skulle ringe legevakten, og legevakten sa det var lurt med en sjekk, men nei. Det var ikke noe å bekymre seg for, men jeg skulle komme tilbake over helga hvis det vedvarte. Hehe. Jaja, er jo bedre med en slik tilbakemelding enn at han ble dritredd, tok på seg hansker og munnbind og foretok alle mulige tester. Så nå har jeg begynt å glede meg veldig til ultralyd i morgen igjen. Har liksom hatt det litt på avstand, men nå teller jeg nesten ned timene. Men er ganske dårlig enda da, så håper jeg er bedre til i morgen slik at det ikke blir så slitsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 10. september 2014 #1200 Del Skrevet 10. september 2014 Så bra at det viser seg å være noe ufarlig selv om det ikke er veldig behagelig Masse lykke til i morgen. Er spent på resultatet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå