Gå til innhold

Tarot for April (2014)

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Tusen takk!

Jeg vet ikke helt hva slags tilbakemelding jeg skal gi, for jeg vet ikke helt om jeg forsto det. Kanskje det gir mening etter hvert...

Dere vet ikke hva dere vil med hverandre og forholdet der hvor dere er i dag og begge har det sånn. Det er hva kortet sier.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm, jeg kan prøve. Er det 6 eller 7 i hovedrekke og 2 i ekstra tall?

:bolledeig: Trodde ikke du ville ta det seriøst....

Må dele med deg da om jeg vinner. Jo vanlig lotto er jo bare 7 rette vel.

Vikong lotto er mye større premier men flere tall involvert, så der er det bare 6 rette en trenger. Men så er det ett såkalt "lykketall" lagt til for å gjøre det vanskelig å ta en av de virkelig store pottene de av og til har. Det betyr att et tall de trekker må være ett av de som inngår i de 6 rette. Men det trenger vel ikke du tenke på?

Uansett om du skriver det her og en haug kopierer tallene, så blir premien mindre en det da, om det er rette tall du har :-)

Så skal jeg dele dem med deg må du sende dem PM. (gnir meg griskt i hendene) :tommelsmil:

Jeg har vert hos kortlesere flere ganger i flere land, og de kan imponere ja. Men de har aldri klart noe slikt.

Skrevet
Gjest, on 29 Mar 2014 - 21:37, said:

Dere vet ikke hva dere vil med hverandre og forholdet der hvor dere er i dag og begge har det sånn. Det er hva kortet sier.

Ok, da forstår jeg. Ja, det gir mening... Finner han det ut snart da?

Skrevet

2/Beger.

37.jpg

Jo da, men dere vil ikke bli genuint forelsket før til høsten.

Takk Gjest! Dette er vel et veldig positivt kort, er det ikke? Et som stort sett garantert vil gi positivt utfall?

Skrevet

Helt utrolig gjest! Stemte på en prikk, selv om jeg ikke ble så mye klokere :P

Skrevet

2/Sverd.

51.jpg

Dere er begge i et veikryss nå og lurer på om dere skal ta samtalen om hvorvidt dere er offisielt ilag eller ikke. Hvorfor begge nøler med å ta den snakkisen aner jeg ikke. Usikker, kanskje?

Ikke noe svar på forrige SMS og ikke noe svar på den som ble sendt i dag. Prosjektet legges herved bort. Ikke noe poeng å bruke mer energi på dette. Bedre lykke neste gang. Så var jo bare spørsmålet nå neste gang ER. Takk for at du tok deg tid! <3

Gjest Gjest
Skrevet

Vikong lotto er mye større premier men flere tall involvert, så der er det bare 6 rette en trenger. Men så er det ett såkalt "lykketall" lagt til for å gjøre det vanskelig å ta en av de virkelig store pottene de av og til har. Det betyr att et tall de trekker må være ett av de som inngår i de 6 rette. Men det trenger vel ikke du tenke på?

Uansett om du skriver det her og en haug kopierer tallene, så blir premien mindre en det da, om det er rette tall du har :-)

Så skal jeg dele dem med deg må du sende dem PM. (gnir meg griskt i hendene) :tommelsmil:

Jeg har vert hos kortlesere flere ganger i flere land, og de kan imponere ja. Men de har aldri klart noe slikt.

2-6-7-17-26-30-36. Ekstratall blir 8-32.

Skrevet (endret)

Skal jeg gi opp T?

Hver så snill og takk på

Forhånd 😄

Endret av Meij
Gjest caramiacaramella
Skrevet

Elskerne.

6.jpg

Ja, men når aner jeg ikke.

Takk for svar. Er vel bare å vente da!

Gjest Gjest
Skrevet

Er det 200 000 000kr i potten, så er det bedre at det er 200 som vinner en million enn 1 som får alle kronene, sett samfunnsøkonomisk.

Skrevet

kan jeg stille et nytt spørsmål? :)

Gjest Gjest
Skrevet

Helt utrolig gjest! Stemte på en prikk, selv om jeg ikke ble så mye klokere :P

Beklager.

Skrevet

2-6-7-17-26-30-36. Ekstratall blir 8-32.

Ok takk. Skal prøve og sier fra hvordan det går. Ja, du kan jo se det selv og. Foreslår du sletter det nå for om mange kopierer det blir det lite gevinst....

Gjest Gjest
Skrevet

Ok takk. Skal prøve og sier fra hvordan det går. Ja, du kan jo se det selv og. Foreslår du sletter det nå for om mange kopierer det blir det lite gevinst....

Nei, blir det noen kroner på alle som prøver tallene jeg gav, så vil det lønne seg samfunnsøkonomisk.

Skrevet

ok.

Men er du bra på tarot eller da ?

Kan du overbevise meg og andre ? Kansje du kan si noe om meg ?

Skrevet

Nei.

okei, får jeg ikke stille flere i kveld? skjønner det altså, bare lurer :)

Gjest kinkylita
Skrevet

Hei Gjest! Jeg lurer på om jeg og x- mannen min klarer å finne tilbake til hverandre?

Gjest Gjest
Skrevet

Hehe, dette må jeg si passet utrolig godt, i forhold til at grunnen til at mitt siste forhold gikk i vasken var at ingen av oss var modne nok til å ta tak i problemene og virkelig satse på oss. Betyr kanskje at jeg trenger mer tid alene for å bli klar, dette kortet her da vel..

Kan det kanskje hende at jeg allerede har møtt denne fyren? :)

Takk for at du svarte:)

Det tror jeg faktisk.

• Liker 1
Skrevet

Når vil singeltilværelsen min ta slutt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...