Polly Ester Skrevet 29. mars 2014 #81 Skrevet 29. mars 2014 9/Staver. Ganske snart, men det betyr ikke at du kan sitte i sofaen og vente på ham, du må ha på finstasen og ha deg ut for å treffe folk. Takk. Må se om jeg finner både finstas og et sted det er mulig å finne en da... ute på by'n virker ikke som det rette stedet.
Mini123 Skrevet 29. mars 2014 #82 Skrevet 29. mars 2014 Oi, nå er jeg nok langt bak i rekken.. Men kommer jeg til å møte den rette i år?
Purple Diamond Skrevet 29. mars 2014 #83 Skrevet 29. mars 2014 Bør jeg gjøre noe mer aktivt (enn jeg allerede har gjort) for å oppnå kjærlighet, eller kommer den om jeg bare har tålmodighet? På forhånd tusen takk
Gjest Tris Skrevet 29. mars 2014 #84 Skrevet 29. mars 2014 Det er slemt å lyve! Anonymous poster hash: e70ae...fcc Det var vel ingen løgn. Kjøtt på pinne liksom. Kanskje hvis du kjøper pølse og lager deg pinner til å grille med. Ikke ellers.
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2014 #85 Skrevet 29. mars 2014 Hei, kan du trekket et på meg også ? Kommer jeg til å gå inn i et kjærlighetsforhold i løpet av 2014 ? Stavknekten. Du vil få mulighet til å hoppe etter en gullfugl i hvertfall. Da er det opp til deg om det blir forhold på deg.
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2014 #86 Skrevet 29. mars 2014 Hva kommer til å skje mellom meg og P etterhvert? 4/sverd. Virker som at begge to er slitne og trenger å trekke seg litt tilbake. Hva som skjer etter at dere begge to har fått tilbake energien er ikke godt å si pr i dag. 1
Tiins Skrevet 29. mars 2014 #87 Skrevet 29. mars 2014 Stavknekten. Du vil få mulighet til å hoppe etter en gullfugl i hvertfall. Da er det opp til deg om det blir forhold på deg. Tusen takk ! :-)
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2014 #88 Skrevet 29. mars 2014 Heisann. Jeg ønsker meg et kort ja. :-) Jeg lurer på når singellivet mitt er over?? 4/Beger. Hmm, som tidligere skrevet så er jeg ikke god på å spå tid. Og det blir en del dating fremover på deg, men i august så skal ha truffet en fyr som det er en varig kjemi med. Lykke til.
wasa Skrevet 29. mars 2014 #89 Skrevet 29. mars 2014 4/sverd. Virker som at begge to er slitne og trenger å trekke seg litt tilbake. Hva som skjer etter at dere begge to har fått tilbake energien er ikke godt å si pr i dag. Huff ja, det har vært en del fram og tilbake :/ jeg er veldig sliten men vet at han er det også. Kanskje en pause er best for alle takk kjære gjest
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2014 #90 Skrevet 29. mars 2014 Takk. Du har et poeng. Problemet er at det er nesten 120 mil mellom meg og han, så det er grunnen til at jeg er usikker... Ikke meningen å være ufin. Beklager.
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2014 #91 Skrevet 29. mars 2014 Oi, nå er jeg nok langt bak i rekken.. Men kommer jeg til å møte den rette i år? 8/Staver. Jepp, om ca 8 uker.
OppNedPåAlt Skrevet 29. mars 2014 #92 Skrevet 29. mars 2014 Stavesset. Ved å huske på hvorfor du leser det emnet du studerer og trekke på den energien du har til faget i utgangspunktet. Hold ut, du er snart ferdig med master. Åh, så kloke ord. Det sparka meg litt bak. Takk Gjest <3
magpre Skrevet 29. mars 2014 #93 Skrevet 29. mars 2014 4/Beger. Hmm, som tidligere skrevet så er jeg ikke god på å spå tid. Og det blir en del dating fremover på deg, men i august så skal ha truffet en fyr som det er en varig kjemi med. Lykke til. Tusen takk. :-) Ja da får vi se da..gleder meg til august. ;-)
summerrain Skrevet 29. mars 2014 #94 Skrevet 29. mars 2014 Prøver denne gangen også! Hva kommer til å skje med R videre?
uret Skrevet 29. mars 2014 #95 Skrevet 29. mars 2014 hvordan går det på vennefronten de nærmeste månedene? tusen takk på forhånd
magpre Skrevet 29. mars 2014 #96 Skrevet 29. mars 2014 Lurer på om du kan svare meg på et spørsmål til?? Kommer jeg til å se S igjen etter at han flytter?
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2014 #97 Skrevet 29. mars 2014 Bør jeg gjøre noe mer aktivt (enn jeg allerede har gjort) for å oppnå kjærlighet, eller kommer den om jeg bare har tålmodighet? På forhånd tusen takk Magikeren. Kanskje på tide å kutte ut alle triks og bare slå ut håret og være deg selv??? Min personlige erfaring (ja, jeg vet man skal være forsiktig med å generalisere ut fra seg selv) er at ting havarerer pga man viser frem et falskt bilde av seg seøv , forstå meg på den måten at hvis man foretrekker å reise på storbyferier fremfor SponRock på Ørsta, så forteller man det med en gang, hvis ikke kan man plutselig stå opp en mandagsmorgen og hate livet sitt. Lykke til.
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2014 #98 Skrevet 29. mars 2014 Åh, så kloke ord. Det sparka meg litt bak. Takk Gjest <3 Skal du levere i mai`? før den 17?? Jeg var der i 07. Siste halvannen måneden var jævlig, men gud så kult når jeg var ferdig. Du vil elske det selv også.
Leonia Skrevet 29. mars 2014 #99 Skrevet 29. mars 2014 Vognen. Stor sjanse for det hvis du beveger deg litt bort fra der du bor nå. Særlig hvis det er målet ditt. Ååh? Men jeg har jo akkurat flyttet til et nytt sted jo
drue Skrevet 29. mars 2014 #100 Skrevet 29. mars 2014 Skal på tur snart, og da skal en jeg har hooka up med før også være med. Kommer vi til å hooke up igjen?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå