Gå til innhold

Tarot for April (2014)

Fremhevede innlegg

Skrevet

9/Staver.

30.jpg

Ganske snart, men det betyr ikke at du kan sitte i sofaen og vente på ham, du må ha på finstasen og ha deg ut for å treffe folk.

Takk. :)

Må se om jeg finner både finstas og et sted det er mulig å finne en da... ute på by'n virker ikke som det rette stedet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, nå er jeg nok langt bak i rekken.. Men kommer jeg til å møte den rette i år?

Skrevet

Bør jeg gjøre noe mer aktivt (enn jeg allerede har gjort) for å oppnå kjærlighet, eller kommer den om jeg bare har tålmodighet?

På forhånd tusen takk :)

Skrevet

Det er slemt å lyve! :nei::)

Anonymous poster hash: e70ae...fcc

Det var vel ingen løgn. Kjøtt på pinne liksom. Kanskje hvis du kjøper pølse og lager deg pinner til å grille med. Ikke ellers. :nigo:

Gjest Gjest
Skrevet

Hei, kan du trekket et på meg også ?

Kommer jeg til å gå inn i et kjærlighetsforhold i løpet av 2014 ?

Stavknekten.

33.jpg

Du vil få mulighet til å hoppe etter en gullfugl i hvertfall. Da er det opp til deg om det blir forhold på deg.

Gjest Gjest
Skrevet

Hva kommer til å skje mellom meg og P etterhvert?

4/sverd.

53.jpg

Virker som at begge to er slitne og trenger å trekke seg litt tilbake. Hva som skjer etter at dere begge to har fått tilbake energien er ikke godt å si pr i dag.

• Liker 1
Skrevet

Stavknekten.

33.jpg

Du vil få mulighet til å hoppe etter en gullfugl i hvertfall. Da er det opp til deg om det blir forhold på deg.

Tusen takk ! :-)

Gjest Gjest
Skrevet

Heisann. Jeg ønsker meg et kort ja. :-) Jeg lurer på når singellivet mitt er over??

4/Beger.

39.jpg

Hmm, som tidligere skrevet så er jeg ikke god på å spå tid. Og det blir en del dating fremover på deg, men i august så skal ha truffet en fyr som det er en varig kjemi med. Lykke til.

Skrevet

4/sverd.

53.jpg

Virker som at begge to er slitne og trenger å trekke seg litt tilbake. Hva som skjer etter at dere begge to har fått tilbake energien er ikke godt å si pr i dag.

Huff ja, det har vært en del fram og tilbake :/ jeg er veldig sliten men vet at han er det også. Kanskje en pause er best for alle :) takk kjære gjest :)

Gjest Gjest
Skrevet

Takk. Du har et poeng. Problemet er at det er nesten 120 mil mellom meg og han, så det er grunnen til at jeg er usikker...

Ikke meningen å være ufin. Beklager.

Gjest Gjest
Skrevet

Oi, nå er jeg nok langt bak i rekken.. Men kommer jeg til å møte den rette i år?

8/Staver.

29.jpg

Jepp, om ca 8 uker.

Skrevet

Stavesset.

22.jpg

Ved å huske på hvorfor du leser det emnet du studerer og trekke på den energien du har til faget i utgangspunktet. Hold ut, du er snart ferdig med master.

Åh, så kloke ord. Det sparka meg litt bak. Takk Gjest <3
Skrevet

4/Beger.

39.jpg

Hmm, som tidligere skrevet så er jeg ikke god på å spå tid. Og det blir en del dating fremover på deg, men i august så skal ha truffet en fyr som det er en varig kjemi med. Lykke til.

Tusen takk. :-) Ja da får vi se da..gleder meg til august. ;-)

Skrevet

Prøver denne gangen også! Hva kommer til å skje med R videre?

Skrevet

hvordan går det på vennefronten de nærmeste månedene?

tusen takk på forhånd :)

Skrevet

Lurer på om du kan svare meg på et spørsmål til?? Kommer jeg til å se S igjen etter at han flytter?

Gjest Gjest
Skrevet

Bør jeg gjøre noe mer aktivt (enn jeg allerede har gjort) for å oppnå kjærlighet, eller kommer den om jeg bare har tålmodighet?

På forhånd tusen takk :)

Magikeren.

1.jpg

Kanskje på tide å kutte ut alle triks og bare slå ut håret og være deg selv??? Min personlige erfaring (ja, jeg vet man skal være forsiktig med å generalisere ut fra seg selv) er at ting havarerer pga man viser frem et falskt bilde av seg seøv , forstå meg på den måten at hvis man foretrekker å reise på storbyferier fremfor SponRock på Ørsta, så forteller man det med en gang, hvis ikke kan man plutselig stå opp en mandagsmorgen og hate livet sitt. Lykke til.

Gjest Gjest
Skrevet

Åh, så kloke ord. Det sparka meg litt bak. Takk Gjest <3

Skal du levere i mai`? før den 17?? Jeg var der i 07. Siste halvannen måneden var jævlig, men gud så kult når jeg var ferdig. Du vil elske det selv også.

Skrevet

Vognen.

7.jpg

Stor sjanse for det hvis du beveger deg litt bort fra der du bor nå. Særlig hvis det er målet ditt.

Ååh? Men jeg har jo akkurat flyttet til et nytt sted jo :fnise:

Skrevet

Skal på tur snart, og da skal en jeg har hooka up med før også være med. Kommer vi til å hooke up igjen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...