Gå til innhold

Tarot for April (2014)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Magikeren.

1.jpg

Kanskje på tide å kutte ut alle triks og bare slå ut håret og være deg selv??? Min personlige erfaring (ja, jeg vet man skal være forsiktig med å generalisere ut fra seg selv) er at ting havarerer pga man viser frem et falskt bilde av seg seøv , forstå meg på den måten at hvis man foretrekker å reise på storbyferier fremfor SponRock på Ørsta, så forteller man det med en gang, hvis ikke kan man plutselig stå opp en mandagsmorgen og hate livet sitt. Lykke til.

Tusen takk Gjest! Veldig fint svar :) Da skal jeg bare være meg selv! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er lotto tallene ?

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Prøver denne gangen også! Hva kommer til å skje med R videre?

Begerdronningen.

48.jpg

Du vil få perioder hvor du føler at du trekker lasset alene og om det er verdt det. Lykke til.

Gjest Gjest
Skrevet

hvordan går det på vennefronten de nærmeste månedene?

tusen takk på forhånd :)

6/Staver.

27.jpg

Er ei der som leiker dronning. Sett damen på plass. Lykke til.

Gjest Gjest
Skrevet

Skal på tur snart, og da skal en jeg har hooka up med før også være med. Kommer vi til å hooke up igjen?

Magikeren.

1.jpg

Hvis du vil og spiller kortene dine riktig så.

Skrevet

Magikeren.

1.jpg

Hvis du vil og spiller kortene dine riktig så.

:fnise:

Haha, jeg tror jeg vil. Får se om jeg klarer å spille kortene riktig, det er vel det som er utfordringen.

Gjest Gjest
Skrevet

Hva er lotto tallene ?

hmm, jeg kan prøve. Er det 6 eller 7 i hovedrekke og 2 i ekstra tall?

Skrevet (endret)

Hei Gjest,

Jeg er sikkert for sent ute. Men hvis ikke lurer jeg litt på om det er på tide for meg å gi opp kjærligheten nå. Eller om han kommer tilbake?

Endret av -Fiona-
Gjest caramiacaramella
Skrevet

Jeg liker ikke Carlsberg, men siden jeg oppfyller de andre kravene våger jeg meg på å stille et spørsmål likevel.

Vil jeg noensinne møte den store kjærligheten?

Skrevet

6/Staver.

27.jpg

Er ei der som leiker dronning. Sett damen på plass. Lykke til.

Takk for svar! vet nok hvem du mener ja.. men å sette henne på plass vil bli et problem, vil ikke skape undøvendig drama i gjengen. Men du hadde helt rett :)

Skrevet

Kommer 2014 til å bli et godt år for meg når det gjelder kjærlighet?

Skrevet

Blir det noe med han jeg har et godt øye til?

Gjest Gjest
Skrevet

Hei Gjest,

Jeg er sikkert for sent ute. Men hvis ikke lurer jeg litt på om det er på tide for meg å gi opp kjærligheten nå. Eller om han kommer tilbake?

Hengte Mann.

12.jpg

Dere er på hold nu, virker som at begge leter etter et nytt perspektiv for å få ting til å virke fornuftig og å fungere. Kan ikke si mer enn det. Lykke til.

• Liker 1
Gjest Linneah2013
Skrevet

Prøver meg på ett spm til, kommer H og jeg til å flytte sammen?

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg liker ikke Carlsberg, men siden jeg oppfyller de andre kravene våger jeg meg på å stille et spørsmål likevel.

Vil jeg noensinne møte den store kjærligheten?

Elskerne.

6.jpg

Ja, men når aner jeg ikke.

Gjest Gjest
Skrevet

Kommer 2014 til å bli et godt år for meg når det gjelder kjærlighet?

2/Beger.

37.jpg

Jo da, men dere vil ikke bli genuint forelsket før til høsten.

• Liker 1
Skrevet

Skal du levere i mai`? før den 17?? Jeg var der i 07. Siste halvannen måneden var jævlig, men gud så kult når jeg var ferdig. Du vil elske det selv også.

Greia revet jeg er ikke der enda engang. 4. året, og jeg sliter som pokker. Gudene vet hvordan det blir neste år når oppgaven faktisk skal skrives og leveres.

Gjest Gjest
Skrevet

Blir det noe med han jeg har et godt øye til?

9/Mynter.

72.jpg

Beklager, ikke slik det er mellom dere pr i dag.

Skrevet
Gjest, on 29 Mar 2014 - 21:30, said:

Hengte Mann.

12.jpg

Dere er på hold nu, virker som at begge leter etter et nytt perspektiv for å få ting til å virke fornuftig og å fungere. Kan ikke si mer enn det. Lykke til.

Tusen takk!

Jeg vet ikke helt hva slags tilbakemelding jeg skal gi, for jeg vet ikke helt om jeg forsto det. Kanskje det gir mening etter hvert...

Gjest Gjest
Skrevet

Greia revet jeg er ikke der enda engang. 4. året, og jeg sliter som pokker. Gudene vet hvordan det blir neste år når oppgaven faktisk skal skrives og leveres.

Hva er problemstillingen da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...