Silfen Skrevet 29. mars 2014 #41 Skrevet 29. mars 2014 Fungerer ikke så bra med den her stokken når jeg drikker øl. Jeg går over til gode gamle Vanessa Tarot. Dersom du får tid og har lyst, så kan du gjerne kikke etter helsespørsmålet mitt i Vanessa.
Gjest Tingelinling Skrevet 29. mars 2014 #42 Skrevet 29. mars 2014 Fungerer ikke så bra med den her stokken når jeg drikker øl. Jeg går over til gode gamle Vanessa Tarot. Åhå! Betyr det at du må trekke nytt kort på meg?
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2014 #43 Skrevet 29. mars 2014 Dersom du får tid og har lyst, så kan du gjerne kikke etter helsespørsmålet mitt i Vanessa. Nja, tror du kommer til å klare deg greit mht helse. Du vil le sist og best. Åhå! Betyr det at du må trekke nytt kort på meg? Nei da, bare at jeg må ha en mer kjent stokk når jeg drikker. en tarotstokk hvor jeg med en gang ser setningene i hodet ihht spørsmålet når jeg ser på bildene på kortet.
Gjest Tingelinling Skrevet 29. mars 2014 #44 Skrevet 29. mars 2014 Nja, tror du kommer til å klare deg greit mht helse. Du vil le sist og best. Nei da, bare at jeg må ha en mer kjent stokk når jeg drikker. en tarotstokk hvor jeg med en gang ser setningene i hodet ihht spørsmålet når jeg ser på bildene på kortet. Åååååh. Jeg som tenkte svaret ville bli annerledes med ny kortstokk.
Lakota Skrevet 29. mars 2014 #45 Skrevet 29. mars 2014 Begeresset. Bra begynnelse nu, men det er deres ansvar å få det over til noe mer varig, men så langt virker det steike bra. Lykke til. Åååå, tuuuusen takk!! Nå ble jeg så glad Det er virkelig steike bra foreløpig ja, det har du uten tvil rett i! Er litt skeptisk, siden vi begge akkurat har gått ut av laaange forhold, men har så utrolig lyst til at dette skal funke. Vi har liksom begge gått og følt denne vanvittige tiltrekningen og samhørigheten ganske lenge, men siden vi har vært opptatt begge to har vi jo bare måtte undertrykke akkurat det. Og plutselig fant vi ut at den andre hadde det helt likt gitt. Akkurat nå virker nesten hele greia for godt til å være sant
Blue India Skrevet 29. mars 2014 #46 Skrevet 29. mars 2014 Døden. Du vil leve et helt annet liv ganske snart, enn det du gjør i dag i hvertfall. Dette ga meg frysninger! Jeg har lenge kjent på meg at ting er i endring, uten at jeg kan sette fingeren på hva det er. Spennende!
Mariejenta2 Skrevet 29. mars 2014 #47 Skrevet 29. mars 2014 Prøver igjen denne gangen:) Kommer jeg til å finne mannen i mitt liv snart? Det lurer jeg på Koselig om du tar deg tid til å svare.
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2014 #48 Skrevet 29. mars 2014 Når vil jeg få meg kjæreste? Solen. Nå må jeg på forhånd fortelle at jeg ikke er god på å predikere tid, men halen og manen til hesten får meg til å tenke på rabarbra og den må vi høste før St. Hans, så rundt 23 juni er du i et forhold. Ikke kom og arrester meg hvis jeg tar feil, verken i den ene eller andre tidsretningen. 1
chouette Skrevet 29. mars 2014 #49 Skrevet 29. mars 2014 Når kommer jeg til å etablere meg med en ny mann?
Mord-Sith Skrevet 29. mars 2014 #50 Skrevet 29. mars 2014 Våger meg utpå med et lite spørsmål til jeg! Som du bare tar om du orker :-) Hvordan vil min psykiske helse utvikle seg framover?
Minnie Mus Skrevet 29. mars 2014 #51 Skrevet 29. mars 2014 Kommer jeg til å treffe en mann å bli forelsket snart?
Polly Ester Skrevet 29. mars 2014 #52 Skrevet 29. mars 2014 Hei igjen... Vet ikke om spm mitt druknet i de andre innleggene her, men håper du legger kort på meg også? Lurer på om det blir kjæreste på meg i løpet av året?
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2014 #53 Skrevet 29. mars 2014 Så langt har ting stemt forbløffende godt, - inkludert at en spilte seg ut over sidelinjen for noen uker siden. Investoren min er like sterk, så derfor: Denne våren og sommeren, hva kjennetegner den for ham og Pusen hans? "....elsker deg." 2/mynter. De neste ni månedene vil bli en runddans i timeplanene deres for å få tid sammen og være dere selv utenfor en proffesjonell setting. Det vil også bli forhandlinger om hvem av dere som skal flytte. Uansett, lykke til.
Silfen Skrevet 29. mars 2014 #54 Skrevet 29. mars 2014 Nja, tror du kommer til å klare deg greit mht helse. Du vil le sist og best. La oss håpe det.
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2014 #55 Skrevet 29. mars 2014 Våger meg utpå med et lite spørsmål til jeg! Som du bare tar om du orker :-) Hvordan vil min psykiske helse utvikle seg framover? Beklager, andre før deg.
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2014 #56 Skrevet 29. mars 2014 Hei Gjest. Jeg vil gjerne være med denne gangen også, og jeg lurer på dette med kjærlighet igjen... og syns spørsmålet stilt "når er singeltilværelsen min over" var en god vinkling på det jeg lurer på... 9/Staver. Ganske snart, men det betyr ikke at du kan sitte i sofaen og vente på ham, du må ha på finstasen og ha deg ut for å treffe folk.
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2014 #57 Skrevet 29. mars 2014 Prøver igjen denne gangen:) Kommer jeg til å finne mannen i mitt liv snart? Det lurer jeg på Koselig om du tar deg tid til å svare. Hengte mann i revers. (får ikke til å sette bildet i oppned) Nja, tror du må vente til eplene er modne da. Men du vil treffe ham i år.
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2014 #58 Skrevet 29. mars 2014 Hei! Jeg lurer på om jeg kommer til å bli samboer i løpet av 2014, altså flytte inn med kjæresten. 2/Beger. Ja. Kan ikke si når, men før mørket starter på igjen. 1
Julebrus Skrevet 29. mars 2014 #59 Skrevet 29. mars 2014 Solen. Nå må jeg på forhånd fortelle at jeg ikke er god på å predikere tid, men halen og manen til hesten får meg til å tenke på rabarbra og den må vi høste før St. Hans, så rundt 23 juni er du i et forhold. Ikke kom og arrester meg hvis jeg tar feil, verken i den ene eller andre tidsretningen. Håper du har rett! Jeg gleder meg skikkelig til St. Hans nå hvertfall Bare hvis du orker, ser du noe om hvor jeg møter han? Er så spent på hvem det kan være
Gjest Lille-pus Skrevet 29. mars 2014 #60 Skrevet 29. mars 2014 (endret) 2/mynter. De neste ni månedene vil bli en runddans i timeplanene deres for å få tid sammen og være dere selv utenfor en proffesjonell setting. Det vil også bli forhandlinger om hvem av dere som skal flytte. Uansett, lykke til. Du kjenner den problemstillingen like godt som det både han og jeg gjør tror jeg. Men, jeg husker godt en tidligere legging som gav meg et råd om tid. Det rådet har jeg fulgt, og det virker... det virker så godt at det er nesten ikke sant. Vi er alltid utenfor proff. når vi møtes, vi er alltid bare oss selv og ikke karrieremenneskene selv om tiden som kommer vil stykkes opp av at han må kombinere meg med sine proff. oppgaver når han er i min retning. Ting kan skje den nærmeste året som stiller meg friere til en eventuell bostedsforflytning, - noe jeg ikke ville trodd for 2 dager siden. Edit: Festelig at du også denne gangen trakk det kortet for meg. Med 'the town house'. Endret 29. mars 2014 av Lille-pus
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå