Gjest Gjest Skrevet 4. april 2014 #181 Skrevet 4. april 2014 Trodde ikke du ville ta det seriøst.... Må dele med deg da om jeg vinner. Jo vanlig lotto er jo bare 7 rette vel. Vikong lotto er mye større premier men flere tall involvert, så der er det bare 6 rette en trenger. Men så er det ett såkalt "lykketall" lagt til for å gjøre det vanskelig å ta en av de virkelig store pottene de av og til har. Det betyr att et tall de trekker må være ett av de som inngår i de 6 rette. Men det trenger vel ikke du tenke på? Uansett om du skriver det her og en haug kopierer tallene, så blir premien mindre en det da, om det er rette tall du har :-) Så skal jeg dele dem med deg må du sende dem PM. (gnir meg griskt i hendene) Jeg har vert hos kortlesere flere ganger i flere land, og de kan imponere ja. Men de har aldri klart noe slikt. 2-6-7-17-26-30-36. Ekstratall blir 8-32. Var det onsdag de ble trukket eller er det i morgen?
Gjest Fit90 Skrevet 5. april 2014 #183 Skrevet 5. april 2014 Så gøy! Er det helt over med meg og min siste flamme?
Gjest Fit90 Skrevet 5. april 2014 #184 Skrevet 5. april 2014 Oij.. så ikke før nå at denne var avsluttet. Beklager ))
Gjest Gjest Skrevet 5. april 2014 #185 Skrevet 5. april 2014 Den skal jeg levere inn. Kult. Oij.. så ikke før nå at denne var avsluttet. Beklager )) Den er grei.
Visualvibes Skrevet 5. april 2014 #186 Skrevet 5. april 2014 Finner jeg den rette dette året? Eller blir jeg singel for alltid?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå