Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2014 #61 Skrevet 29. mars 2014 Når kommer jeg til å etablere meg med en ny mann? 6/Mynter. Når du vil egentlig, så lenge du er interessert i å være i et forhold med en som har bukten og begge endene.
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2014 #62 Skrevet 29. mars 2014 Nå skal jeg sjekke bakover i tråden for å se om det er noen som ikke har fått kort (da snakker jeg ikke om de som har spurt for andre gangen).
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #63 Skrevet 29. mars 2014 Ser du i kortene når jeg vil få kjøtt på pinnen? Anonymous poster hash: e70ae...fcc 2
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 29. mars 2014 #64 Skrevet 29. mars 2014 Stavknekten. Ja da. som nøkkel i nøkkelhull, lykke til. Tusen takk, Gjest! Alltid like kjekt når du legg kort. Og eg skal gje dei ei oppdatering når eg veit om korta dine har rett :D
FruLuna Skrevet 29. mars 2014 #65 Skrevet 29. mars 2014 Er han verdt å satse på, eller bør jeg bare starte å se etter en ny med en gang?
OppNedPåAlt Skrevet 29. mars 2014 #66 Skrevet 29. mars 2014 Kjekt med tarot Hvordan skal jeg klare å dra i land greie karakterer på masternivå dette semesteret? Er litt lost.
Mariejenta2 Skrevet 29. mars 2014 #67 Skrevet 29. mars 2014 Hengte mann i revers. (får ikke til å sette bildet i oppned) Nja, tror du må vente til eplene er modne da. Men du vil treffe ham i år. Hehe, dette må jeg si passet utrolig godt, i forhold til at grunnen til at mitt siste forhold gikk i vasken var at ingen av oss var modne nok til å ta tak i problemene og virkelig satse på oss. Betyr kanskje at jeg trenger mer tid alene for å bli klar, dette kortet her da vel.. Kan det kanskje hende at jeg allerede har møtt denne fyren? Takk for at du svarte:)
Gjest Tris Skrevet 29. mars 2014 #68 Skrevet 29. mars 2014 Ser du i kortene når jeg vil få kjøtt på pinnen? Anonymous poster hash: e70ae...fcc Det skjer aldri. 1
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2014 #69 Skrevet 29. mars 2014 Du kjenner den problemstillingen like godt som det både han og jeg gjør tror jeg. Men, jeg husker godt en tidligere legging som gav meg et råd om tid. Det rådet har jeg fulgt, og det virker... det virker så godt at det er nesten ikke sant. Vi er alltid utenfor proff. når vi møtes, vi er alltid bare oss selv og ikke karrieremenneskene selv om tiden som kommer vil stykkes opp av at han må kombinere meg med sine proff. oppgaver når han er i min retning. Ting kan skje den nærmeste året som stiller meg friere til en eventuell bostedsforflytning, - noe jeg ikke ville trodd for 2 dager siden. Edit: Festelig at du også denne gangen trakk det kortet for meg. Med 'the town house'. Blir det en brownstone på deg??
chouette Skrevet 29. mars 2014 #70 Skrevet 29. mars 2014 6/Mynter. Når du vil egentlig, så lenge du er interessert i å være i et forhold med en som har bukten og begge endene. Takk for svar!
Gjest Lille-pus Skrevet 29. mars 2014 #71 Skrevet 29. mars 2014 Blir det en brownstone på deg?? Det vet jeg ingenting om, i allefall ikke ennå. Men... det er en pen gamleby der, og murhus finnes også i omgivelsene... så vi får se. Foreløpig ligger det vel i en fremtid som ikke er nåtid, og mye kan skje... mye kan skje.
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #72 Skrevet 29. mars 2014 Det skjer aldri. Det er slemt å lyve! Anonymous poster hash: e70ae...fcc
Tiins Skrevet 29. mars 2014 #73 Skrevet 29. mars 2014 Hei, kan du trekket et på meg også ? Kommer jeg til å gå inn i et kjærlighetsforhold i løpet av 2014 ?
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2014 #74 Skrevet 29. mars 2014 Er han verdt å satse på, eller bør jeg bare starte å se etter en ny med en gang? Sverdesset. Han er verdt og satse på, men er du noe for ham verdt og satse på?? Det høres jo ikke ut som at du flyter over av kjærlighet til ham når du spør om du skal kikke etter en ny med en gang.
wasa Skrevet 29. mars 2014 #75 Skrevet 29. mars 2014 Hva kommer til å skje mellom meg og P etterhvert?
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2014 #76 Skrevet 29. mars 2014 Kjekt med tarot Hvordan skal jeg klare å dra i land greie karakterer på masternivå dette semesteret? Er litt lost. Stavesset. Ved å huske på hvorfor du leser det emnet du studerer og trekke på den energien du har til faget i utgangspunktet. Hold ut, du er snart ferdig med master.
magpre Skrevet 29. mars 2014 #77 Skrevet 29. mars 2014 Ok da er det siste lørdag i måneden og jeg sitter her da og lurer på om det er noen som ønsker seg et kort for kvelden. Reglene er. 1. Du er singel. 2. Du elsker Carlsberg øl. 3. Du rekker tråden min. 4. Du poster et innlegg hvor du stiller et spørsmål. 5. Venter på svar. 6. Som kommer. 7. Gi tilbakemelding. Under nick. Stokken vi skal bruke er Phantasmagoric Tarot. Ok da er det siste lørdag i måneden og jeg sitter her da og lurer på om det er noen som ønsker seg et kort for kvelden. Reglene er. 1. Du er singel. 2. Du elsker Carlsberg øl. 3. Du rekker tråden min. 4. Du poster et innlegg hvor du stiller et spørsmål. 5. Venter på svar. 6. Som kommer. 7. Gi tilbakemelding. Under nick. Stokken vi skal bruke er Phantasmagoric Tarot. Heisann. Jeg ønsker meg et kort ja. :-) Jeg lurer på når singellivet mitt er over??
magpre Skrevet 29. mars 2014 #78 Skrevet 29. mars 2014 Heisann. Jeg ønsker meg et kort ja. :-) Jeg lurer på når singellivet mitt er over??
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2014 #79 Skrevet 29. mars 2014 Kommer jeg til å få en kjæreste i 2014? Vognen. Stor sjanse for det hvis du beveger deg litt bort fra der du bor nå. Særlig hvis det er målet ditt.
FruLuna Skrevet 29. mars 2014 #80 Skrevet 29. mars 2014 Sverdesset. Han er verdt og satse på, men er du noe for ham verdt og satse på?? Det høres jo ikke ut som at du flyter over av kjærlighet til ham når du spør om du skal kikke etter en ny med en gang. Takk. Du har et poeng. Problemet er at det er nesten 120 mil mellom meg og han, så det er grunnen til at jeg er usikker...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå