Gå til innhold

Nettopp begynt å prøve!


Attiram

Anbefalte innlegg

Jeg satser på 2015-baby ;) Håper at den kommer litt utover våren da, april eller mai kanskje. Jeg regner med det kan ta litt tid før syklusen kommer tilbake igjen etter p-pilleslutt. Blir nok ikke så veldig aktiv prøving nå i starten siden jeg vil helst vil at det skal drøye litt ;)

Men jeg tar meg i å sjekke Pink Pad flere ganger i døgnet da, selv om det ikke akkurat skjer så mye der :fnise:

Så spennende med svakt positive tester *håper*. Jeg har trua!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere.... Har noen av dere noen gang opplevd å "finne" en gelé/slimklump i trusa/der nede?

For det har jeg gjort nå to ganger. En gang forrige mnd og en gang nå... Er vel på størrelse med en ert, beige(?) i fargen. Fast men klebrig :sjenert:

Kunne strekkes ca 5-6 cm

Endret av Johanne88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns 11 dager er såå lenge :P Men det går nok fort! Vil egentlig bare komme skikkelig igang med prøvinga :biggrin:

Er det bare meg som satser på en januarbaby her eller?

Satser på februar her. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere.... Har noen av dere noen gang opplevd å "finne" en gelé/slimklump i trusa/der nede?

For det har jeg gjort nå to ganger. En gang forrige mnd og en gang nå... Er vel på størrelse med en ert, beige(?) i fargen. Fast men klebrig :sjenert:

Kunne strekkes ca 5-6 cm

Har opplevd det og pleier å være EL for min del. :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har opplevd det og pleier å være EL for min del. :-)

Shait.. Ja for det hendte under samme periode i forrige mnd som jeg tror var el... Tør ikke håpe.

Tok vanntesten om dere har hørt om den det sank. Det vil si.. Den ene "klumpen" sank mens den andre sank når jeg "dyttet" den. Men ingenting løste seg opp....

Får ta en el-test i dag også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shait.. Ja for det hendte under samme periode i forrige mnd som jeg tror var el... Tør ikke håpe.

Tok vanntesten om dere har hørt om den det sank. Det vil si.. Den ene "klumpen" sank mens den andre sank når jeg "dyttet" den. Men ingenting løste seg opp....

Får ta en el-test i dag også:)

Ja du får teste deg! Burde gjøre det en gang på morgenen og en gang på kvelden da ddet fort kan endre seg. Skriver fra mobil så lit vanskelig å skrive her :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere.... Har noen av dere noen gang opplevd å "finne" en gelé/slimklump i trusa/der nede?

For det har jeg gjort nå to ganger. En gang forrige mnd og en gang nå... Er vel på størrelse med en ert, beige(?) i fargen. Fast men klebrig :sjenert:

Kunne strekkes ca 5-6 cm

Det er EL slim ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er den eggevitt-farget så er det EL-slim :) Google eggløsningsslim så finner du masse info!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, som jeg maser i dag! Sånn er det å være hjemmeværende :fnise:

Tok testen nå jeg! er vel ikke helt positiv, men i går var det ingen strek what so ever!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke sett testen fra mobilen. .rart. men test igjen i morra ;-) er også hjemme i dag, men ute og farter på ærender :-P og titter seff innom kg på mobilen i pausene hehe.. hodepine i dag også! Trodde jeg aldri i livet skulle få det og følte meg så heldig men neida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den er positiv selv om den er svak, ikke noe som heter "ikke helt positiv", tror også det står i bruksanvisningen på den testen du har brukt at selv svak strek er positiv.

Gratulerer :)



Anonymous poster hash: 66c44...188
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk jeg positiv eggløsningtest. KNALLpositiv. Men jeg hadde jo eggløsning for ca 10 dager siden. Og har ikm om 6 dager.. Hva skjer med kroppen da? :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk jeg positiv eggløsningtest. KNALLpositiv. Men jeg hadde jo eggløsning for ca 10 dager siden. Og har ikm om 6 dager.. Hva skjer med kroppen da? :sur:

enten har du forsinket eggløsning, eller så er du gravid:-) mange får positive eggløsningstester ved graviditet! men testet du ned strips når du hadde el for ti dager siden eller har du bare regnet på det?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

enten har du forsinket eggløsning, eller så er du gravid:-) mange får positive eggløsningstester ved graviditet! men testet du ned strips når du hadde el for ti dager siden eller har du bare regnet på det?

Testet med strips, så er ganske sikker! Tok også en graviditetstest i morges siden el test pluttselig var positiv. Men g test var negativ. :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,sykluser er no herk til tider! Men hvis EL-test viser positivt, er det vel bare å kjøre på? Så er du ihvertfall sikker på at du har gjort det du kan! ;)kaospåtobein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,sykluser er no herk til tider! Men hvis EL-test viser positivt, er det vel bare å kjøre på? Så er du ihvertfall sikker på at du har gjort det du kan! ;)kaospåtobein

Ja, heiv oss i senga igjen vi.. :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...