Gå til innhold

Nettopp begynt å prøve!


Attiram

Anbefalte innlegg

Kaospåtobein: Så koselig!:-) Er visst en del jeg har snakket med som forstår at de faktisk ønsker seg barn, på denne måten. Trist måte å finne det ut på, men likevel.. da finner man jo ut hva man virkelig ønsker! :-) Her begynte det smått med at vi trodde jeg var gravid i sommer, men det var falsk alarm.

Skyblue: Uff ja, det setter en liten støkk i en. Så får virkelig håpe for din del at han holder seg til "avtalen". Har sendt deg en pm forresten! :)


Offtopic: tre og en halv time til bursdag! :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra han ville fortsette prøvingen! Jeg også prøver jo å være innstilt på at det kan ta litt tid, men jeg klarer ikke å la være å tenke at forrige gang ble jeg gravid på p-pilla og det hadde ikke slått meg en tanke å bli gravid liksom. Og nå prøver jeg og det tar tid.. :vetikke: Men kan ikke klage, er bare i pp2.

Jada satser på at det går bedre nå. Det er vanligere å ha SA tidlig, så tidlig at du ikke vet at du har vært gravid engang (untatt hvis du er testoman :fnise: ). Og jeg tenker at det er nok lettere å miste tidlig før du har blitt vant til å være gravid på en måte. Men grusomt er det uansett og det er ingen garantier. MEN nå skal jo ikke det skje med oss, ikke sant? :opplyser::kose:

Det er så typisk det der! Når man vil ha det så får man det ikke, men når man ikke aner noe, så skjer det! Hah..

Ja sant det. Men får bare tenke positivt og håpe på det beste! :danse: Skål for det! :vin: haha!

Venter på at klokka skal bli 21.30, for da begynner Ungkaren, nemlig :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg prøve meg på å lage pavlova for første gang. Wish me luck, jeg tror jeg trenger det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg prøve meg på å lage pavlova for første gang. Wish me luck, jeg tror jeg trenger det :fnise:

Ååh pavovla så godt ut!! Hva er addr di nøyaktig? Kommer en tur jeg! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ungkaren du :fnise:

Her går det i sesongavslutningen av Shameless!! Love it!

Men skakke fnyse av ungkaren. Kan skjønne at folk ser på:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååh pavovla så godt ut!! Hva er addr di nøyaktig? Kommer en tur jeg! :fnise:

Hahah, det er FANTASTISK godt. Elsker sånne dessertkaker. Å har man bursdag, så har man bursdag ;-)

SKal ha mango, blåbær, bringebær, vaniljekrem og vanlig krem på! :laugh:

Tja, kan sende deg adr, skal ikke gjøre dne heelt ferdig før i morgen så du kan jo alltids komme på familieselskap! hah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahah, det er FANTASTISK godt. Elsker sånne dessertkaker. Å har man bursdag, så har man bursdag ;-)

SKal ha mango, blåbær, bringebær, vaniljekrem og vanlig krem på! :laugh:

Tja, kan sende deg adr, skal ikke gjøre dne heelt ferdig før i morgen så du kan jo alltids komme på familieselskap! hah

vææ, og jeg som er så søtsugen! Hørtes helt nydelig ut!! :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det du som har bursdag eller? Uff, jeg hater familieselskaper jeg men... kanke du heller sende over en kakebit til meg da! Addr er Omb... haha, neida. Får vel slå til en bakekveld snart jeg å! Burde ikke bli gravid jeg, med tanke på mine elendige bakekunnskaper :sarkasme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wtf?! Hakje hu to barn å greier a? :P Stakkars..

Jo! To eller tre. Elsker klippingen og voiceoveren når hun egentlig sier noe helt annet. Er så proft! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaospåtobeiin: Det er det også. Håper bare det blir bra nå. Marengsbunnen står til tørk i ovnen nå, så jeg er veldig spent! Heldigvis skal svigermor ha med kake i morgen også, så da er det ikke kriiise hvis det blir dårlig.

Skyblue: Jepp, klokken 00.01 fyller jeg 21 :bond: Er ikke så glad i det selv, men besteforeldrene mine har enda ikke sett hvor jeg bor, enda jeg flyttet ut for snart 3 år siden så det er under press fra de at jeg for første gang i mitt liv holder bursdagsselskap for meg selv :glare:

Haha, det kommer seg nok! Å følger man oppskrifter etter punkt og prikke blir det somregel bra :-D
Er ikke så god på baking selv, men matlagning derimot.. der er jeg faktisk råflink. Liten hobbykokk! Liker du sjokoladepudding forresten? Isåfall har jeg en rågod dessert som jeg å pappa pleide å lage. Å den er enkel! haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer på forskud da! :danse::laugh:

Eelsker alt som har noe med sjokolade å gjøre jeg, så bare fyr på m oppskrift! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo! To eller tre. Elsker klippingen og voiceoveren når hun egentlig sier noe helt annet. Er så proft! :fnise:

Ho har to, om jeg husker riktig. Ja, haha.. uff lurerpå om hun har sett det selv? :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer på forskud da! :danse::laugh:

Eelsker alt som har noe med sjokolade å gjøre jeg, så bare fyr på m oppskrift! :biggrin:

Takk! :fnise:

Høres egentlig ganske.. ekkelt ut, men det er fantastisk godt. Det fikk aldri noe navn, vi kallte det bare "dessert" Haha.

Du trenger:

1 boks sjokoladepudding

1 boks kremfløte

Litt sukker (tok det bare etter smak)

Vaniljesaus

Først må du piske sammen fløte og sukker til krem, så må du putte sjokoladepuddingen oppi der igjen å piske sammen til det blir en glatt, ganske tykk røre. Så er du egentlig ferdig. Kjempegodt med vaniljesaus på! :laugh: haha

Edit: Å jeg lurer på hvorfor jeg er fet...

Endret av Saraby
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

nå sitter jeg å gråter meg ihjel etter å ha sett fertilitetsklinikken på nrk2. Hun fikk positiv test, hihi.

Hormonell jeg.. :fnise:

Gratulerer på forskudd forresten, saraby :bursdag:

Endret av kaospåtobein
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå sitter jeg å gråter meg ihjel etter å ha sett fertilitetsklinikken på nrk2. Hun fikk positiv test, hihi.

Hormonell jeg.. :fnise:

Gratulerer på forskudd forresten, saraby :bursdag:

Tusen takk! :kristin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! :fnise:

Høres egentlig ganske.. ekkelt ut, men det er fantastisk godt. Det fikk aldri noe navn, vi kallte det bare "dessert" Haha.

Du trenger:

1 boks sjokoladepudding

1 boks kremfløte

Litt sukker (tok det bare etter smak)

Vaniljesaus

Først må du piske sammen fløte og sukker til krem, så må du putte sjokoladepuddingen oppi der igjen å piske sammen til det blir en glatt, ganske tykk røre. Så er du egentlig ferdig. Kjempegodt med vaniljesaus på! :laugh: haha

Edit: Å jeg lurer på hvorfor jeg er fet...

*copy and paste* på word. Thank u very much! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*copy and paste* på word. Thank u very much! :sikle:

lover deg at det er bedre enn det høres ut :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...