AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #1 Skrevet 17. mars 2014 Er det faktisk noen som bruker slike tjenester? Hvorfor, hvorfor ikke? For meg virker det helt idiotisk. Anonymous poster hash: 57b86...b2e 2
Ferny Skrevet 17. mars 2014 #2 Skrevet 17. mars 2014 Tja, noen har sikkert godt av å bli fortalt hvordan man skal tilnærme seg det motsatte kjønn - har sett prakteksempler på det selv i hvert fall. Og jeg tror ikke alltid det er så mye som skal til for å fremstå som mer attraktiv på markedet. Personlig vet jeg ikke om noen som benytter seg av sånne tjenester. Men har hørt om voksne folk som går i parterapi. Det går vel litt ut på det samme kanskje. Man oppsøker en tredjeperson for å få hjelp med kjærligheten. Og det er jo flott at folk prøver å løse problemer de sliter med i hvert fall. Om det så skulle være en personlig trener, stylist, psykolog eller daterådgiver.
Meline37 Skrevet 17. mars 2014 #3 Skrevet 17. mars 2014 For meg høres det rart ut også. Men skulle av og til hatt noen til å rådgive meg om hva jeg skal gå for, og ikke.... Jeg ser ikke på meg selv som så pen, selv om mange sier at jeg er pen. Også går jeg pga min usikkerhet på menn som ikke er tiltrekkende for meg....fordi jeg tror at hvis jeg ikke går for en av de så får jeg meg aldri en mann. Og dermed må jeg bli singel for alltid!. Skulle av og til hatt en rådgiver her hehe.
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #4 Skrevet 17. mars 2014 For meg høres det rart ut også. Men skulle av og til hatt noen til å rådgive meg om hva jeg skal gå for, og ikke.... Jeg ser ikke på meg selv som så pen, selv om mange sier at jeg er pen. Også går jeg pga min usikkerhet på menn som ikke er tiltrekkende for meg....fordi jeg tror at hvis jeg ikke går for en av de så får jeg meg aldri en mann. Og dermed må jeg bli singel for alltid!. Skulle av og til hatt en rådgiver her hehe. Hvorfor sier du det, når du har tatt imot masse rådgivning? Det kom frem i en av de hundre trådene du starter om å få dateråd... Anonymous poster hash: 41fe3...dc2 5
Meline37 Skrevet 17. mars 2014 #5 Skrevet 17. mars 2014 Hvorfor sier du det, når du har tatt imot masse rådgivning? Det kom frem i en av de hundre trådene du starter om å få dateråd... Anonymous poster hash: 41fe3...dc2 liker råd men ikke av folk som tar betalt for det. Det mener jeg blir feil. 1
Meline37 Skrevet 17. mars 2014 #6 Skrevet 17. mars 2014 Å ta seg betalt er som å drive butikksalg. De ønsker mer og mer penger.
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #7 Skrevet 17. mars 2014 Det ække mangel på folk som trenger det, det er sikkert og visst. Anonymous poster hash: d0316...69a 2
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #8 Skrevet 17. mars 2014 liker råd men ikke av folk som tar betalt for det. Det mener jeg blir feil. Spørsmålet er hvorfor de gjør det. Status og ambisjoner pga. dårlig selvfølelse eller fordi de føler de ikke har lykkes tidligere i livet og har noe de trenger å ta igjen. Gjenopprettelse av tapt ære, vil jeg nesten kalle det. Da handler det ikke om å hjelpe andre, dessverre, men om "rådgiveren" selv. Og så har man andre som utdanner seg til noe de kunne tenkt seg å jobbe med fordi det faller naturlig for dem eller fordi de liker å jobbe med mennesker. Det finnes omsorgspersoner i verden og de trenger også noe å leve av ;-). Det å finne frem til rett person som kan hjelpe deg er ikke lett, men de finnes.Anonymous poster hash: ed067...614
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #9 Skrevet 17. mars 2014 Jeg har fått dateråd stappa ned i halsen her når jeg ettertrykkelig har sagt at jeg ikke ønsker det. Usmakelig. Anonymous poster hash: 45be1...86a 3
Meline37 Skrevet 17. mars 2014 #10 Skrevet 17. mars 2014 Jeg har fått dateråd stappa ned i halsen her når jeg ettertrykkelig har sagt at jeg ikke ønsker det. Usmakelig. Anonymous poster hash: 45be1...86a de ønsker å selge... Hvis jeg drev og livnærte meg på et rådgivningsfirma, så hadde jeg sikkert måtte brukt triks for å beholde kundene hehe. Fysjjjjjjjj daterådgivning er farlig 1
Meline37 Skrevet 17. mars 2014 #11 Skrevet 17. mars 2014 Hvis en person sitter å tigger på gaten etter penger, så er jo personen interessert å få mest mulig i koppen sin, så ikke stol på daterådgivere på nettet
OppNedPåAlt Skrevet 17. mars 2014 #12 Skrevet 17. mars 2014 liker råd men ikke av folk som tar betalt for det. Det mener jeg blir feil. Å ta betalt for daterådgivning er vel ganske likt som å betale verkstedet når de har min ødelagte bil. Jeg kan få en venninne til å se på bilen, men det er ikke sikkert hun finner ut hva som er galt, eller klarer å fikse den. 3
Meline37 Skrevet 17. mars 2014 #13 Skrevet 17. mars 2014 Å ta betalt for daterådgivning er vel ganske likt som å betale verkstedet når de har min ødelagte bil. Jeg kan få en venninne til å se på bilen, men det er ikke sikkert hun finner ut hva som er galt, eller klarer å fikse den. jeg tror at det kan være noen desperate svindlere bak slike daterådgivningsopplegg. Beste rådgivning gis gratisril hverandre, kan slå feil ut der men jeg tror ikke på daterådgivning. Det viser seg ofte at de som driver det ikke har hell i å finne seg partnere selv 1
OppNedPåAlt Skrevet 17. mars 2014 #14 Skrevet 17. mars 2014 jeg tror at det kan være noen desperate svindlere bak slike daterådgivningsopplegg. Beste rådgivning gis gratisril hverandre, kan slå feil ut der men jeg tror ikke på daterådgivning. Det viser seg ofte at de som driver det ikke har hell i å finne seg partnere selv Svindlere vil det være i alle yrker og tjenester.. Og man kan vel ikke tenke helt slik at de er dårlige når de ikke har kjæreste selv? Å ha hell i kjærlighet innebærer at du treffer riktig partner også. Leger blir syke de og en gang i blandt 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #15 Skrevet 17. mars 2014 Svindlere vil det være i alle yrker og tjenester.. Og man kan vel ikke tenke helt slik at de er dårlige når de ikke har kjæreste selv? Å ha hell i kjærlighet innebærer at du treffer riktig partner også. Leger blir syke de og en gang i blandt Man bør nå i det minste løse sitt eget problem før man begynner å fly rundt for å løse alle andres problemer i stedet. Ellers er dessverre sjansen stor for vranglære. Når det er snakk om rådgivertjenester uten at man egentlig har utdanning til slikt i tillegg, så gjør det ikke saken noe bedre heller.Anonymous poster hash: ed067...614 3
Sandie Skrevet 17. mars 2014 #16 Skrevet 17. mars 2014 Jeg tror slik rådgivning kan være nyttig for en del mennesker. F.eks. om man har problemer med å nærme seg personer man er interessert i eller gjør de samme feilene gang på gang i kjærlighetslivet. Da kan det være lurt at noen utenforstående gir råd og veiledning. På samme måte som enkelte bruker karriererådgivere for å finne riktig retning i forhold til utdanning og/eller jobb.
Meline37 Skrevet 17. mars 2014 #17 Skrevet 17. mars 2014 Haha, kanskje jeg kunne fått meg en tilleggsjobb :D
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #18 Skrevet 17. mars 2014 jeg fikk tilbud om slik daterådgivning her inne. Ble sjokket da jeg så priser på 4500 osv for forskjellige småkurs haha måtte le. Nei jeg tror ikke på de. Fy søren så falsk du er! Vi som har fulgt med litt vet at du fikk dette gratis, fordi du beklager deg sånn over dateproblemene dine. Man skal passe seg veldig for å ha noe med deg å gjøre, tydeligvis. Hvis du synes det er så ille, hvorfor tok du i mot?Anonymous poster hash: 41fe3...dc2 5
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #19 Skrevet 17. mars 2014 Litt av problemet er vel at det finnes altfor mange ulykkelige sjeler ute blant single. Mennesker som har feilet litt for mange ganger. De er et lett bytte, dessverre. Det er for mange tjenester der ute som kun er ute etter å utnytte dette :-(Anonymous poster hash: ed067...614 4
Meline37 Skrevet 17. mars 2014 #20 Skrevet 17. mars 2014 (endret) Man bør nå i det minste løse sitt eget problem før man begynner å fly rundt for å løse alle andres problemer i stedet. Ellers er dessverre sjansen stor for vranglære. Når det er snakk om rådgivertjenester uten at man egentlig har utdanning til slikt i tillegg, så gjør det ikke saken noe bedre heller.Anonymous poster hash: ed067...614 Fy søren så falsk du er! Vi som har fulgt med litt vet at du fikk dette gratis, fordi du beklager deg sånn over dateproblemene dine. Man skal passe seg veldig for å ha noe med deg å gjøre, tydeligvis. Hvis du synes det er så ille, hvorfor tok du i mot?Anonymous poster hash: 41fe3...dc2 ingen sa at jeg fikk det gratis jeg så en side med en haug med priser på 4500 kr osv for ulike kurs. Jeg tok ikke imot noen kurs. Fikk en side der det sto : meld på osv på ulike kurs som koster tusenvis av kroner. Men jeg logget meg ikke på den siden. Turde ikke. Endret 17. mars 2014 av Meline37
Anbefalte innlegg