Gå til innhold

Har dere sett noen av toppbloggerne i virkeligheten, og blitt forundra over ulikheten fra bilder?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Her ser dere hvordan Ulrikke Lund så ut for 2 eller kanskje 3? år siden. Ganske så forandret.

http ://youtu.be/Kuj0iq1UmeU

Anonymous poster hash: 5ae59...05d

• Liker 1
Gjest Winza
Skrevet

Her ser dere hvordan Ulrikke Lund så ut for 2 eller kanskje 3? år siden. Ganske så forandret.

http ://youtu.be/Kuj0iq1UmeU Anonymous poster hash: 5ae59...05d

Hun så jo fin ut det også

Er det Leo aikowitch?

AnonymBruker
Skrevet

Dette er mye mer enn 2-3 år siden.

Tror det er spilt inn i 2007/2008-ish, så det er ihvertfall et 6 år gammelt klipp.

Anonymous poster hash: 040d1...dd6

AnonymBruker
Skrevet

Dette er mye mer enn 2-3 år siden.Tror det er spilt inn i 2007/2008-ish, så det er ihvertfall et 6 år gammelt klipp. Anonymous poster hash: 040d1...dd6

Står jo 2010 og Leo var jo ikke kjent på 2007 tallet

Anonymous poster hash: 38548...6d5

AnonymBruker
Skrevet

Han var "kjent" i Bergen, og jobbet i det som da het BTV, men nå er lagt ned.

Det er f.eks lenge siden Nova var en ny butikk i Bergen.

Klippet kan jo være lastet opp på youtube lenge etter at det ble sendt ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han var "kjent" i Bergen, og jobbet i det som da het BTV, men nå er lagt ned.Det er f.eks lenge siden Nova var en ny butikk i Bergen.Klippet kan jo være lastet opp på youtube lenge etter at det ble sendt ;)Anonymous poster hash: 040d1...dd6

Leo er morsom ihverfall:) han burde blitt komiker

AnonymBruker
Skrevet

http ://youtu.be/Kuj0iq1UmeU Anonymous poster hash: 5ae59...05d

Pussige linker, ser ut som virus.

Anonymous poster hash: 66ca3...6f7

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Oh my! Leo var mye finere i de klærne Ulrikke fant til han!

Anonymous poster hash: f030a...d0c

AnonymBruker
Skrevet

Dette er mye mer enn 2-3 år siden.

Tror det er spilt inn i 2007/2008-ish, så det er ihvertfall et 6 år gammelt klipp.

Dette er 2009. Var da programmet hans gikk :) husker det.

Gjest Winza
Skrevet

Dette er 2009. Var da programmet hans gikk :) husker det. Anonymous poster hash: 5ae59...05d

Haha jeg trodde først det var en episode av typen til
AnonymBruker
Skrevet

Dette er 2009. Var da programmet hans gikk :) husker det.

Kåk og gate ble spilt inn i 2007, også ifølge Wikipedia. Jeg kjenner til fler av de i Fana-episoden, og vi var russ samtidig i 2008, så det kan stemme med innspilling i 2007. Btv ble jo lagt ned tidlig i 2009, så det kan ikke stemme, da var det isåfall en reprise.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kåk og gate ble spilt inn i 2007, også ifølge Wikipedia. Jeg kjenner til fler av de i Fana-episoden, og vi var russ samtidig i 2008, så det kan stemme med innspilling i 2007. Btv ble jo lagt ned tidlig i 2009, så det kan ikke stemme, da var det isåfall en reprise.

Og wikipedia har altid rett? hvem som helst kan redigere, jeg kan srive at leo var med i glamour i 2005

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Og wikipedia har altid rett? hvem som helst kan redigere, jeg kan srive at leo var med i glamour i 2005

Jeg sa ikke at Wikipedia nødvendigvis hadde rett, men det er jo noe å referere til, div. artikler bekrefter uansett det samme.

"Hovedkilden" min er at jeg var russ samtidig som russeguttene i samme serie, og det kan ikke ha vært spilt inn senere enn tidlig 2008.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sa ikke at Wikipedia nødvendigvis hadde rett, men det er jo noe å referere til, div. artikler bekrefter uansett det samme.

"Hovedkilden" min er at jeg var russ samtidig som russeguttene i samme serie, og det kan ikke ha vært spilt inn senere enn tidlig 2008.

Det er IKKE i 2007 vet jeg, da bodde jeg ikke i Norge og ante ikke hvem Ulrikke eller blogg var. Så det må da være i 2008 :) Det er forresten fra sesong 2 av serien til Leo i Bergen.

Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ulrikke kan være i 2009, da serien hadde to sesonger. :)

AnonymBruker
Skrevet

Der er fra før 2009... Det var ikke sesonger som i vanlig tv. Dette var lokal-tv.

AnonymBruker
Skrevet

Gate hadde bare en sesong, kåk hadde to, om jeg husker rett.

AnonymBruker
Skrevet

Han var kanskje ikke NRK kjendis, men han var kjent i mange kretser, ikke bare i Bergen, men også i Oslo..

Anonymous poster hash: 62b68...173

AnonymBruker
Skrevet

Der er fra før 2009... Det var ikke sesonger som i vanlig tv. Dette var lokal-tv.

Det er jeg fullstendig klar over. Er fra Bergen selv. Men da kom vi frem til en konklusjon, episoden er fra 2008. :)

• Opprett ny...