Gå til innhold

Trenger forsøkskaniner til et tarotlegg Åpen for opptatte og single

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Beklager, men det bli en annen gang, jeg er langt over breddene for hva jeg planla på fredag. Jeg blir bare nødt til å sette en stopp når den siste på lista (slik den er nu) har fått kort.

Skjønner det. Takk uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil gjerne være med, er litt sein ute, men verdt er forsøk.

Min problemstilling er: Hvordan finne min plass her i verden jobbmessig, jeg har ingen anelse om hvordan jeg finne ut hva jeg brenner for. Og selfølgelig hvordan vil kjærligheten utspille seg fremover?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Åh, du hoppet over meg. Jeg står oppført side 4 før Aquis.

Anonymous poster hash: 47c21...eb3

Ikke for å være et rassholl, men jeg leser ikke tarot for folk som spør under AB-funksjonen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil være med! :)

Er det lenge til jeg forelsker meg, og vil han forelske seg i meg? Kommer det til å skje i år?

:) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Såå artig! følger spent med på det her Gjest så håper du bestemmer deg for å ta flere ikveld :))

Jeg har 2 Spørsmål det er: kommer jeg for alltid til å være nr 2 i livet til M?

Når kommer jeg til å kjøpe min første leilighet?

Vanessa Tarot.

Kort 1. Forbindelsen mellom deg og M. Begerdronningen.

Kort 2. Hva M tilfører forholdet for tiden. Begerpasjen. Rx.

Kort 3. Hva du tilfører forholdet for tiden. Myntdronningen Rx.

Kort 4. Mulig utvikling. Keiserinnen Rx.

Tre av fire kort er i revers...Pga spørsmålets natur og måten jeg legger kortene på, så ser jeg det som blokkeringer. Det siste kortet er ikke spesielt positivt, tatt i betrakntning at det er snakk om et kort fra den store arcana. Noter bak øret ditt at de tre kortene i legget og de to som representerer deg og M er hoff kort. Jeg velger å se på dem som karakterene og rollene dere spiller i forholdet som det er pr i dag. Det er også elementel ubalanse, det er to mynter og to begerkort (jeg regner med keiserinnen) og begrene sier noe om at følelsene flyter over for øyeblikket.

Forbindelsen mellom dere to er pr i dag karakterisert av Begerdronningen, hun er vann i vann, så alt handler om følelsene i situasjonen. Det er tydelig masse følelser her pga hun holder seg hele tiden åpen. For alt. Så dere føler begge to masse følelser, men det er ikke alltid like mye hold i følelsene. Dere har ikke tatt avstand fra følelsene som er, og jeg tror ikke dere er rasshull med hverandre heller, problemet er at dere ikke kommer noen vei. Tror begge er klar for å ta en prat, men den her dronningens natur er passiv, så da blir det jo til at ingen sier noe. Bare venter.

Hva M bringer til bordet er vist av Begerpasjen. Han er beklageligvis i revers. Han er pr i dag ikke helt i stand til å være helt intim med en kjæreste. Åpne seg totalt er ikke hans spesiale. En oppreist begerpasje ville klart å rakt ei hånd ut til et såret hjerte, men for den her karen er det umulig. Det er i hans makt å endre på det her, men pr i dag er det nok litt umulig.

Du er her symbolisert av Myntdronningen. Også hun i Revers. Vanligvis er den her dronning en omsorgsfull person, men også din energi er blokkert for tiden. Begge dere to som er givere av natur er blokkert og ikke i stand til å ta det første skrittet. Så det blir et spørsmål om "kan ikke, eller vil ikke".

Da jeg spurte om mulig fremtidig utvikling kom Keiserinnen Rx frem. Beklageligvis så ser jeg ikke pr i dag at det kommer til å bli noe forbedring i det du spør om. Primært fordi en blokkert Keiserinne er kreativitetsblokk. I revers så viser Keiserinnen en avhengighet av andre. Det gjenspeiler hva de andre kortene sa tidligere, venting på at den andre skal begynne å si noe og ingen av dere er klar for å restarte forholdet og å begynne å hele.

Kort 5. Kjøp av leilighet. 4/Mynter.

Det blir ny leilighet på deg iløpet av en seks måneders tid.

Jeg håper jeg har vært til hjelp. Lykke til.

Gjest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanessa Tarot.

Kort 1. Forbindelsen mellom deg og M. Begerdronningen.

Kort 2. Hva M tilfører forholdet for tiden. Begerpasjen. Rx.

Kort 3. Hva du tilfører forholdet for tiden. Myntdronningen Rx.

Kort 4. Mulig utvikling. Keiserinnen Rx.

Tre av fire kort er i revers...Pga spørsmålets natur og måten jeg legger kortene på, så ser jeg det som blokkeringer. Det siste kortet er ikke spesielt positivt, tatt i betrakntning at det er snakk om et kort fra den store arcana. Noter bak øret ditt at de tre kortene i legget og de to som representerer deg og M er hoff kort. Jeg velger å se på dem som karakterene og rollene dere spiller i forholdet som det er pr i dag. Det er også elementel ubalanse, det er to mynter og to begerkort (jeg regner med keiserinnen) og begrene sier noe om at følelsene flyter over for øyeblikket.

Forbindelsen mellom dere to er pr i dag karakterisert av Begerdronningen, hun er vann i vann, så alt handler om følelsene i situasjonen. Det er tydelig masse følelser her pga hun holder seg hele tiden åpen. For alt. Så dere føler begge to masse følelser, men det er ikke alltid like mye hold i følelsene. Dere har ikke tatt avstand fra følelsene som er, og jeg tror ikke dere er rasshull med hverandre heller, problemet er at dere ikke kommer noen vei. Tror begge er klar for å ta en prat, men den her dronningens natur er passiv, så da blir det jo til at ingen sier noe. Bare venter.

Hva M bringer til bordet er vist av Begerpasjen. Han er beklageligvis i revers. Han er pr i dag ikke helt i stand til å være helt intim med en kjæreste. Åpne seg totalt er ikke hans spesiale. En oppreist begerpasje ville klart å rakt ei hånd ut til et såret hjerte, men for den her karen er det umulig. Det er i hans makt å endre på det her, men pr i dag er det nok litt umulig.

Du er her symbolisert av Myntdronningen. Også hun i Revers. Vanligvis er den her dronning en omsorgsfull person, men også din energi er blokkert for tiden. Begge dere to som er givere av natur er blokkert og ikke i stand til å ta det første skrittet. Så det blir et spørsmål om "kan ikke, eller vil ikke".

Da jeg spurte om mulig fremtidig utvikling kom Keiserinnen Rx frem. Beklageligvis så ser jeg ikke pr i dag at det kommer til å bli noe forbedring i det du spør om. Primært fordi en blokkert Keiserinne er kreativitetsblokk. I revers så viser Keiserinnen en avhengighet av andre. Det gjenspeiler hva de andre kortene sa tidligere, venting på at den andre skal begynne å si noe og ingen av dere er klar for å restarte forholdet og å begynne å hele.

Kort 5. Kjøp av leilighet. 4/Mynter.

Det blir ny leilighet på deg iløpet av en seks måneders tid.

Jeg håper jeg har vært til hjelp. Lykke til.

Gjest.

Wow, du traff noe så sykt! For ikke så lenge siden så ble det slutt mellom han og eksen, hun betydde alt for han. Da jeg kom inn i bildet så fant vi tonen, vi kjente jo hverandre fra før av så da ble det til at vi gjenopptok kontakten etter at de gjorde det slutt. Kjemien er på topp og vi trives i hverandres selskap men det er alltid noe som stopper oss. Det er dessverre ingen andre enn oss selv. Alt du skrev her beskrev jo oss helt perfekt, skjønner egentlig ikke hvordan du klarte det! det setter ting i per perspektiv egentlig ville bare få det bekreftet! Han har ikke klar å åpne seg helt ut for meg men jeg har jo holdt igjen jeg også.

Det med leiligheten håper jeg virkelig på! :) Tusen takk kjære Gjest håper alle skjønner som meg hvor god du er som gjør det her! Håper feedbacken min har vært bra, du må gjerne si ifra om jeg har glemt noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Wow, du traff noe så sykt! For ikke så lenge siden så ble det slutt mellom han og eksen, hun betydde alt for han. Da jeg kom inn i bildet så fant vi tonen, vi kjente jo hverandre fra før av så da ble det til at vi gjenopptok kontakten etter at de gjorde det slutt. Kjemien er på topp og vi trives i hverandres selskap men det er alltid noe som stopper oss. Det er dessverre ingen andre enn oss selv. Alt du skrev her beskrev jo oss helt perfekt, skjønner egentlig ikke hvordan du klarte det! det setter ting i per perspektiv egentlig ville bare få det bekreftet! Han har ikke klar å åpne seg helt ut for meg men jeg har jo holdt igjen jeg også.

Det med leiligheten håper jeg virkelig på! :) Tusen takk kjære Gjest håper alle skjønner som meg hvor god du er som gjør det her! Håper feedbacken min har vært bra, du må gjerne si ifra om jeg har glemt noe :)

Trivelig å høre at jeg har rett, men utrivelig å høre at det er sånn mellom dere. Takker uansett for tilbakemelding.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Kjære Gjest! Eg ser du nettopp valgte fleire, men eg hadde blitt så takknemlig om du tar deg tid til meg også. Eg har vore sjuk i mange år, og skulle ønske eg visste meir om kor lenge eg vil ha det sånn.

Så om du har tid, ork og lyst:

Blir eg frisk, kor lang tid tar det, og kjem eg snart igang med livet mitt igjen. Eller må eg innfinne meg med å ha det slik ei stund?

Tusen takk!

Djevelen, 2/Staver, Stjernen.

Du vil en dag ha et annet liv ja, men du må kaste fra deg lenkene som kroppen selv har lagt deg i og som gir deg pr i dag null kontroll på hvordan du skal planlegge livet ditt (Djevelen). Du forstår, djevelen representerer de grensene vi setter for oss selv der vi er akkurat nu og selv om at du er klein, så betyr ikke det at du ikke kan ha et liv, eller på noe som helst sette all ting på vent. Så prøv å finne ut av noe du får til pr i dag, det er en gnist her til å gjøre noe (2/Staver), uansett hvor ordinært og lite det i utgangspunktet ser ut til. Livet handler ikke om å gjøre mest av seg selv for andre, men for seg selv. Så finn ut av hva som foregår rundt deg av hva som er interesse og grip tak i mulighetene. Det siste kortet Stjernen viser at du er på helingens vei. Det er håp, men det kan ta tid, men som 2/Staver så sier den mye godt at det er på tide å kikke på hvem du er og hva du vil gjøre videre.

Håper jeg har vært til hjelp.

Gjest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jessica-Oslo

Vanessa Tarot.

Kort 1. Hva du gir i forholdet. Sverdronningen RX.

Kort 2. Hva han gir i forholdet. Rettferdighet.

Kort 3. Langvarig resultat. 5/Staver RX.

Masse intellekt. her personifisert av sverdronningen og rettferdighet og masse lidenskap gitt av 5/staver. Det som mangler her er Beger og Mynter. Vel, vel, da får vi se på kortene og trekke en analyse ut det. Vi har et lufttegn (Justice = Jomfruen i sodiacen = luft) kort fra Store Arcana flankert av Luft/luft/ild, hvorav de to flankørene er i revers. I praksis så blir det til at det ene tar kvelertak på den andre. Så hva betyr de to lufttegnene for dere to, forholdet deres er jo et møte mellom to sterke personligheter og da skal ikke kommunikasjon være et problem med mindre den ene er ei isdronning (representert av sverddronningen Rx) og den andre mer rigid på regler og kotyme (Refferferdighet), med to så nøkterne personligheter så kan det nok bli kaldt og siden det ikke er noe begere her så tror jeg dere gjør dere bedre som venner enn kjærester. Så for å få et godt langvarig resultat bør det bli fokus på transparent kommunikasjon. Fra begge sider. 5/Staver er vanligvis kortet for konkurranse og konflikt, men i revers så er det mye godt en mangel på konflikt, men siden kortet står sånn, så ser det ikke ut til å være reel fred heller.

Håper det her gir deg noe fornuftig å jobbe med. Lykke til.

Gjest.

Vi skal nok jobbe ja. Jeg er usikker på om kontakten vår vedvarer livet ut eller ikke, ser det sånn ut synes du? Om enn bare som venner? :)

Han er et nydelig menneske, og lidenskap har du helt rett i - der er det flusst. Det med konflikten var også interessant, vi har ingen personlig stor konflikt.. men det ligger så mye usagt i luften..

Når du sier fokuset må ligge på transparent kommunikasjon, hva legges i det?

Kjempeflott arbeid Gjest, jeg fikk mye å tenke på. Kanskje er vi ikke en så god match, det er bare vanskelig å se i forelskelsesrusen. Uansett hva som skjer så vil jeg nok aldri glemme ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, du hoppet over meg. Jeg står oppført side 4 før Aquis.

Anonymous poster hash: 47c21...eb3

Jeg ble også hoppet over.. og skrev ikke som anonym :/

Jaja. Bedre lykke neste gang, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil være med!

- Kommer kjæresten min til å være 100% trofast mot meg framover? (emosjonelt utroskap for noen mnd siden)

- Kommer forholdet til å vare/bli bedre? Eller vil jeg møte noen andre?

- Vil han få tilbake de sterke følelsene for meg igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh gleder meg sånn til du spår meg:-) slipper vel å redigere noe siden jeg har skrevet spørsmål i min første post?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Åhh gleder meg sånn til du spår meg:-) slipper vel å redigere noe siden jeg har skrevet spørsmål i min første post?

Ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble også hoppet over.. og skrev ikke som anonym :/

Jaja. Bedre lykke neste gang, da.

Jeg ble også hoppet over, men det ble vel mye å holde styr på etterhvert. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest

Beklager at det har tatt så langt tid for meg å skrive tilbakemelding! Jeg har hatt jobbhelg, så tiden har ikke helt strukket til, men jeg hadde ingen intensjon om å snyte deg ;)

Jeg trodde jeg gjorde det lettere ved å tilby en enkel problemstilling, men jeg kan jo ikke disse sakene, så jeg burde ikke gjort den vurderingen :fnise:

Jeg vet ikke om jeg vil si at det stemmer at jeg alltid er på jakt etter nye og bedre prosjekter og at jeg lett kjeder meg om det ikke skjer noe. Jeg må vel ærlig innrømme (siden du ville ha tilbakemelding) at det er ganske klart feil. Jeg er mer en "stort sett tilfreds" person, som ikke er glad i forandring. Jeg finner meg tilrette hvis jeg har gode kolleger og føler at jeg mestrer jobben godt, og da skal det mye til å få meg til å flytte på meg. Altså synes jeg ikke den beskrivelsen passet, men den røde setningen passer godt. Jeg prøver å stikke meg frem der jeg kan nå, og føler litt at jeg "ligger i buskene" og venter på en mulighet til å kaste meg over sjansen, hvis den skulle by seg. Siden jeg fikk inntrykk av at det var selve tolke-delen, vil jeg si du traff ganske godt. Det var et godt råd, og en sannsynlig skildring av fremtidens hendelsesforløp :)

Der sju.

Du må nok forandre mentalitet for å få drømmejobben, for de gode jobbene havner i hendene på de som vil litt mer, ikke de som er tilfreds. Så du bør forandre litt stil og bli en goalgetter, som det heter på godt norsk. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...