LaToya Skrevet 15. juli 2004 #121 Del Skrevet 15. juli 2004 Hei ! Koselig å ha deg tilbake Det var da ingen varm velkomst må man si. Han høres litt tafatt ut og nesten som han vil at du skal bestemme og bryte ut. Siden han bare er der på en måte og tenker på seg selv. Får lyst til å gi han tupp bak ! Håper at han snart kommer på bedre tanker :D Godt å høre at du har hatt det kjempe fint. Sånn skal det være Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 15. juli 2004 #122 Del Skrevet 15. juli 2004 Hei Anonyma, Jeg har tenkt på deg om hvordan det går. Ser at du holder ut og at det ikke er skjedd noe "gjennombrudd" mellom dere. Håper du føler deg bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 15. juli 2004 Forfatter #123 Del Skrevet 15. juli 2004 (endret) Takk for hilsen begge to. Du kan godt få lov til å tuppe ham bak LaToya Kanskje jeg er for snill med ham, som ikke har gjort det ennå. Nå har vi drukket morgen(!)-kaffe og snakka litt sammen. Jeg spurte hvordan det gikk med ham og han sa da at det var det samme som før. Alltid jeg som må spørre først. Fikk sagt at det var litt godt å være borte og litt godt-vond å komme hjem. Jeg påpekte at vi hadde snakket om at jeg alltid måtte ta initativ og komme til ham og at han ikke gjorde det tilbake. Han mente da at det var litt vanskelig for ham å være på en måte han normalt ikke var. Men det stemmer jo ikke helt synes jeg. Han har jo ikke alltid vært sånn, og han er mye flinkere til å ta initiativ overfor andre, spesielt om det gjelder noe sosialt. Han hadde også trodd at det var enda en uke til vi skal reise, men det er det jo ikke. Nå skal han møte en kamerat og så skal vi spise middag sammen i kveld. Det ble ikke så mye seriøs prat nå, men kanskje senere. Jeg kjenner at jeg er litt rastløs nå, hadde håpa på noe framskritt mens jeg var borte. Det er enda to og en halv uke til vi skal tilbake til familiekontoret og jeg synes nok vi bør ha gjort noen framskritt før den tid. Kjenner også et økende ønske om å ta livet mitt tilbake og begynne å LEVE igjen. Nå bare eksisterer jeg kjennes det som. Men så er det jo hyggelig å omgås også, vi er jo gode venner egentlig. Jeg tror nok vi kunne ha sosial omgang selv om vi skilte lag. Vi har jo fortsatt felles aktiviteter og felles venner. Kanskje det er meg som trenger en tupp i r**a? Endret 23. august 2005 av anonyma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaToya Skrevet 15. juli 2004 #124 Del Skrevet 15. juli 2004 Kan sparke deg også bak jeg Fra spøk til alvor så synes jeg du virkelig skal tenke over om dere har noen fremtid sammen ? Er ikke rettferdig om det hele tiden er du som ofrer og prøver å finne på ting. Et forhold består av to parter som er likeverdige. Uff, har så vondt av deg. Den vente perioden er mest frustrende, så vondt å ikke ha noe å forholde seg til. Masse til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 15. juli 2004 Forfatter #125 Del Skrevet 15. juli 2004 (endret) Fra spøk til alvor så synes jeg du virkelig skal tenke over om dere har noen fremtid sammen ? Er ikke rettferdig om det hele tiden er du som ofrer og prøver å finne på ting. Et forhold består av to parter som er likeverdige. Hmm, du er jo inne på noe her. Ikke det at jeg prøver å finne på ting hele tiden, men at det at jeg ikke får noe input eller initiativ tilbake. I det daglige fungerer vi greit, han gjør til og med husarbeid uoppfordret, DET er lenge siden det. Men det er alltid jeg som spør hvordan det går eller om vi kan snakke sammen. Det er som du sier, jeg som ofrer meg. Jeg har vel tenkt at akkurat i denne situasjonen bør jeg sette OSS framfor MEG for at vi i det hele tatt skal komme oss gjennom det. Men jeg føler at det er veldig lite OSS fra den andre kanten og det er begrenset hvor lenge det kan gå. Jeg vet jo at det "enkleste" og det som jeg ville fått forståelse for hos omverdnen var om jeg kasta han ut, fortalte alle akkurat hva han har gjort og så tatt ut skilsmisse. Mange har vel gjort det på tynnere grunnlag. Endret 23. august 2005 av anonyma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 15. juli 2004 #126 Del Skrevet 15. juli 2004 Du bør nok tenke igjennom forholdet, ja. Om det fortsetter å stå stille, så er det ikke bra for noen av dere. Men jeg tror nok at du vil merke det selv, når du ikke gidder mer. Det er kjempetrist å vite at du har det sånn (særlig når man vet så altfor godt hvordan det føles å være i denne situasjonen). Jeg vil ikke råde deg til å gå før du er sikker, men jeg synes at du skal tenke på det. Det er når man bestemmer seg for å prøve igjen at det blir snakk om tilgivelse og tillit. Slike ting blir liksom borte i alt det andre surret når man venter på at noe skal skje. Selvsagt KAN du greie å tilgi. Og ting KAN ordne seg. Men det er også en mulighet for at det blir for tøft for dere begge. Du er fornuftig og sterk, tror jeg. Når tiden er inne finner du sikkert ut hva som er riktig å gjøre. Prøv det du kan for å redde ekteskapet, men ikke for en hver pris. Stå på, jente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 15. juli 2004 Forfatter #127 Del Skrevet 15. juli 2004 (endret) Tusen takk for de kloke ordene (og PM) Lea, jeg fikk tårer i øynene da jeg leste det. Vet ikke om man noen gang kan bli sikker på en slik avgjørelse. Jeg vil jo gjerne at dette skal gå bra, men det er jo ikke meg det står på. Når det gjelder det å tilgi så er ikke det det største problemet tror jeg. Alle kan gjøre feil, men det som er vanskelig er at han ikke vet hva han vil eller om han vil ha noen av oss i det hele tatt. Og det at hun ikke kommer til byen før om et halvt år gjør jo ikke saken bedre. Det hadde på en måte vært lettere om det hadde vært en engangsgreie med en helt ukjent. Vi spiste middag sammen i sta og så litt på tv. Vi fikk snakka litt sammen og jeg sa jeg var lei for at det ikke hadde vært noen fremgang og at jeg ønska at vi i hvertfall skulle ha beveget oss i en eller annen retning før vi skal til familiekontoret igjen. Han er trist han også og har det nok ikke så lett. Vi har gjort avtaler for i morgen før han drar og for de få dagene neste uke hvor vi er hjemme begge to. Han kom faktisk med forslag til noe vi kan gjøre. Vi bør nok prioritere å være sammen for å si det sånn...... Endret 23. august 2005 av anonyma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 15. juli 2004 #128 Del Skrevet 15. juli 2004 Nei, man blir nok aldri helt sikker. Men en dag tror jeg nok at du finner ut av det.. for en stund. Velger man å gå, så tviler man etter en stund. Og omvendt. Og det er greit å tilgi. Men det kommer muligens noen følelser etterpå. En blanding av sinne, skuffelse, tvil osv. Vanskelig å definere. Men det gjelder å få tilbake tilliten etterpå. Selv om man stoler på at den man er sammen med/gift med ikke vil gjøre det igjen, men fordi man kanskje tror at han er i tvil fortsatt. Ting blir ikke helt som før liksom. Det som er ekstra venskelig, synes jeg, er å møte "den andre" på gata og vite hva som har skjedd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 15. juli 2004 #129 Del Skrevet 15. juli 2004 hei Anonyma. Så trist og se at dere fortsatt har det så vanskelig, føler med deg, det er ikke lett det du går igjennom nå. Gir deg en stor , og håper du får en god natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 16. juli 2004 Forfatter #130 Del Skrevet 16. juli 2004 (endret) God morgen alle sammen Hadde store planer om å ligge i sola i dag jeg, men den er jo ikke helt til stede, i hvertfall ikke mer enn et par minutter om gangen :evil: Så da så. Har fått sendt gutta avgårde på fisketur, egentlig litt godt å få'n ut av huset når jeg har fri. Har rydda litt på rommet mitt, skal hoppe i dusjen snart og så ta meg en liten tur ut. Har også sendt mail og SMS til endel folk for å høre om noen er i byen og har lyst på en fredagspils. Håper det er noen. Dette kan bli en fin helg! Endret 23. august 2005 av anonyma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 16. juli 2004 Forfatter #131 Del Skrevet 16. juli 2004 (endret) Ingen fredagspilsere???? Hva i huleste er dette for noe??? Fellesferie kanskje Jaja, sånn kan det gå. De fleste er bortreist, mange har jeg ikke hørt noe fra, antar at de også er på ferie. Får ta meg en pils på verandaen jeg da, helt alene i den store byen......... Endret 23. august 2005 av anonyma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerlily Skrevet 16. juli 2004 #132 Del Skrevet 16. juli 2004 jeg kan godt være med å ta en pils jeg - bare så synd at jeg bor på andre siden av fjellene ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 16. juli 2004 Forfatter #133 Del Skrevet 16. juli 2004 Tar gjerne en pils med deg Tigerlily. Mine vanlige pilsevenner er spredd rundt på mange kanter av landet i disse tider. Til og med på dine kanter. Har dog fått kontakt med noen, vi får se hva det blir til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 17. juli 2004 Forfatter #134 Del Skrevet 17. juli 2004 Fikk meg litt pils i går da, var ikke så mange, men det var greit nok. Vi ble ikke så veldig seine. I dag har jeg vært en liten tur i byen og sosa. Så prøvde jeg å ligge i sola på verandaen, men til slutt blåste det så mye og kaldt at jeg måtte ty inn. Nå virrer jeg rundt litt ubestluttsom, har ikke lyst å gjøre noe husarbeid (det trengs altså), har ikke lyst å se på tv, ikke lyst å lage meg mat (er litt sulten, men klarer ikke bestemme meg for hva jeg skal lage) osv. Litt trøtt er jeg også. Slitsomt dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 18. juli 2004 Forfatter #135 Del Skrevet 18. juli 2004 Nok en kjedelig dag, og det høljer ned. Har ikke lyst til å gjøre noe som helst i dag heller, hadde nesten ikke lyst å stå opp engang. Må rydde litt her før gubben kommer hjem, men det er det eneste jeg MÅ. Har jo ferie jo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerlily Skrevet 18. juli 2004 #136 Del Skrevet 18. juli 2004 her er det stråååålende sol og en bitteliten bris jeg skal spise en is for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 18. juli 2004 Forfatter #137 Del Skrevet 18. juli 2004 (endret) Gjerne det Tigerlily. Is er godt i varmen. Her har det hølja ned i hele dag, det er så stusselig. Nå har jeg akkurat spist middag, lammefilet med bulgur, det var godt det. Nå har jeg en avtale med sofaen og en bok tror jeg................ Endret 23. august 2005 av anonyma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mel-anie Skrevet 18. juli 2004 #138 Del Skrevet 18. juli 2004 En hilsen til deg på søndagskvelden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 18. juli 2004 #139 Del Skrevet 18. juli 2004 Ser du holder ut Anonyma. Det slår meg at du er en sterk kvinne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 19. juli 2004 #140 Del Skrevet 19. juli 2004 Hei! Titta innom dagboka di og må bare si at jeg synes du er sterk og tøff. Håper du blir flinkere til å tenke på deg selv og være litt "egoist". Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg