Gå til innhold

anonymas dagbok.


anonyma

Anbefalte innlegg

Ooooooooh, hodet mitt. Au. :evil:

Var ute med jobben i går, en av studentene våre tok hovedfagseksamen og det må jo feires. Det ble seint ja. :roll: Og seint på jobb i dag. Men det var jo planlagt så det går greit. Sier det igjen jeg, fint med fleksibel jobb!

Har fått gjort mesteparten av det jeg skulle gjøre, skal jobbe litt til og så skal jeg gå hjem og bare sulle rundt og kose meg. :sjarmor:

Endret av anonyma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I'm bækk.

Med en aldri så liten hangover fra i går :roll: Var på Kongsberg i helga, på jazzfestivalen. Ikke det at jeg er så fryktelig jazzfrelst, men etpar gode konserter er alltid ok. Den ene vi HADDE billetter til var ikke noe særlig, men vi fikk med oss en gratiskonsert og så slang vi oss med noen andre vi kjente på en nattkonsert. Og fy flate som det svingte :sjarmor::sjarmor: Råbra. Ble en helaften gitt. :danse:

Siden jeg kom hjem i dag har jeg bare sløva. Har etpar småting som jeg bør få unna før gubben kommer hjem i morgen, oppvasken blant annet :roll:

I dag har vi SMS'a litt, for en gangs skyld var det han som sendte til meg først. De andre gangene var det jeg som sendte til ham fordi jeg måtte spørre om noe. Hyggelig det da. Blir litt rart å ha ham her også, har vært deilig å være alene også, selv om jeg ikke har vært så mye hjemme.

Til uka må jeg begynne å tenke på hva jeg skal ha med meg på jobbtur. Skal ha etpar dager fri og så på jobb. Må ha klær for nær sagt enhver anledning. Må i hverfall passe på at alt er reint og ordnet sånn at det bare er å pakke. Reiser på fredag.

Og etterpå er det faktisk ferie :sjarmor: Tenk det. Siste uke på jobb nå, kan ikke sette i gang større ting, bare avslutte og rydde opp. Dessverre er det flere forsøk som ikke har gått så bra i det siste, :evil: det må vi finne ut av, helst før vi starter opp etter sommerferien.

Men nå: :husarbeid:

Endret av anonyma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aiai, here we go again.

Henta gubben på flyplassen som avtalt. Hyggelig det. Han var litt sliten etter en hel uke på tur. Vi hadde en fin SMS-samtale tidligere på dagen i dag så stemninga var god.

Seinere i kveld gikk jeg inn på rommet hans for å si god natt og prate litt og det var ikke SÅ bra. Fikk ikke noe positiv respons tilbake. Greit nok at vi kan prate hyggelig om ting og tang, men om oss..... Neida. Endte med at jeg gikk rett ut, med tårer i øynene og uten å si natta. Og det gjorde ikke han heller............. Han har liksom ikkeno å gi.

Om to dager skal vi til familiekontoret. Han hadde ikke tenkt på noe som angår oss i den uka han var borte, han hadde lagt alt det igjen hjemme ser det ut for. Jeg har faktisk trives hjemme den siste uka, men nå er det utrygge, litt skumle stemninga tilbake. Gruer meg til i overimorgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, speilet i gangen datt ned med et brak. Vi føyk ut begge to.

Fikk en nattaklem da, dvs jeg spurte om å få en nattaklem. Som vanlig er det jeg som må ta initiativet....

Fikk sagt at jeg savner kjæresten min, han sa at han savna kjæresten sin han også :grine:

Endret av anonyma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Lea, den trengte jeg i går.

Det at han kom hjem snudde litt oppned på min tillværelse ja. :cry:

Han har ferie nå og skulle bruke dagen til å rekapitulere litt før vi skal på familiekontoret i morgen sa han. I tillegg skal han møte en bekjent ang mulighet for å jobbe der. Han har nok lyst å skifte jobb, men det er ikke så lett i hans bransje og med hans (mangel på) utdannelse.

OK, jobbe litt, det er sikkert derfor jeg er her :roll:

Endret av anonyma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei anonyma. Takk for hilsen inne hos meg. Det høres ut som om det fortsatt ikke er særlig greit for deg for tida. Jeg håper at det kommer noe ut av samtale på familiekontoret - og så håper jeg at du etter hvert får en litt bedre sommer. Det fortjener du!

Klem fra hanni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :blomst_opp:

Uff da, høres ikke ut som ting er noe særlig bra hos deg. Virker som han er litt kald ???

Godt at du hadde det bra den uka alene ihvertfall. Skjønner godt at det blir litt ekkel/uggen stemning når han kommer hjem. Å leve sånn i uviss er helt grusomt.

Håper at det kommer noe fornuftig ut av samtalen i morgen :krysse fingrene smiley:

Sender deg en goooood :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uæææææææ, i morgen er den store dagen.

Gruer meg sinnsykt masse. Det gjør visst han også. I dag lagde vi middag sammen og sløva på sofaen foran tv'n. Akkurat som før. Fikk en god klem før han gikk og la seg. Stakkar'n er sliten etter en uke på fylletur med gutta :hoho:

For en tid tilbake registrerte jeg meg på møteplassen. Vet ikke om det var helt smart, men. Kollegaen min har vært der mye og også vært på date med etpar fyrer. Jeg er først og fremst der for kanskje å bli kjent med nye folk, kanskje noen man kan finne på noe morsomt sammen med. Det som er litt skummelt nå er jo at jeg har fått kontakt med etpar og vært inne på profilen til etpar andre fyrer som virker veldig OK. Hadde jeg truffet dem IRL tror jeg det kunne vært hyggelig. Men det tør jeg jo ikke, tenk om jeg liker dem for godt? Snakk om å rote det til for seg selv da :roll: Jeg har sagt at jeg bare er ute etter å treffe venner da, bare så det er sagt.

Men nuh, :sove: Må være opplagt til i morgen.

Endret av anonyma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Ønsker deg lykke til i dag. Håper møtet går bra og det kommer mye nyttig ut av det.

:klem: til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Anonyma.

Krysser fingere og tær for deg og håper møte går bra.

Ikke lett dette du gjennomlever nå :trøste:

Til trøst legger jeg igjen en liten :dagensrose: og en stooooor pose Laban seigmenn (de nye ...selvfølgelig :ler: )

Ha en fortsatt fin dag.

:klem: fra meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for seigmennene Betty, hadde jeg ikke vært å mett hadde jeg momsa i meg alle på en gang. :ler:

Dagen i dag har vært litt merkelig. Jeg var urolig helt fra morgenen, ukonsentrert på jobb, måtte gå tidlig pga møtet på familiekontoret.

Selve møtet eller timen eller hva man skal kalle det gikk vel ganske bra, tror jeg :klø: Vi kom dit, hilste på en mann som skal være vår terapeut.

Vi snakket litt om løst og fast, han snakket om den virksomheten de driver der og han starta forsiktig med å spørre litt om oss.

Så kom vi inn på våre problemer, jeg lot gubben ta initiativet til å snakke, det er jo han som er mest usikker og trenger å finne ut av seg selv. Det tok en eeevighet før han kom til poenget, nemlig at han hadde inledet et forhold til en annen osv.

En time går fort, særlig når man går så forsiktig fram som vi har gjort i dag. Tror terapeuten prøvde å sondere terrenget litt og finne ut hva vi virkelig mener og vil. Vi snakket om sorg (om det var noen som hadde dødd i familien) om jeg var forbanna, om jeg hadde lyst å straffe ham, om masse saker.

Klart, han kjenner jo ikke fakta eller detaljer i saken og prøver å danne seg et bilde av hva som pågår. Han så også at jeg var helt på gråten og konstaterte at det er helt greit å gråte og lurte på om jeg hadde grått noe den siste måndeden................

Vi snakket om hva som skulle til for at vi skulle gå derfra og tenke at vi hadde oppnådd noe. En tankevekker, for det var veldig vanskelig å svare på.

Akkurat nå har jeg fryktelig mange tanker i hodet som jeg ikke får ned hverken her eller i krokodilleboka. Må tenke litt mer tror jeg.

Etterpå gikk gubben og jeg og spiste litt mat og tok etpar pils. Nå ligger han og sover litt for han var veldig trøtt. Jeg spurte om han hadde litt tid til meg etterpå og det hadde han. Igjen er det jeg som tar initiativet til samvær og samtale. Det snakket vi også om i dag, hvordan jeg hadde prøvd å nå fram, gi av meg selv men ikke fått noe tilbake. Dette er så typisk. Under middagen i dag så snakka vi bare om "vær og vind", jeg venta med vilje med å ta opp noe som gjaldt oss, han gjorde ingen tegn til å ville snakke før jeg spurte ham direkte.

Alt i alt tror jeg det var riktig å gå til familiekontoret. Vi har avtalt nytt møte etter ferien. Ble enige om at vi hadde lyst å komme tilbake.

Endret av anonyma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre at møtet gikk bra :D og at dere skal på nytt møte. Det må jo bety noe.

Kjedelig at gubben ikke gidder å ta noe initiativ. Synes han burde skjerpe seg litt der. Han gjør det søren meg ekstra vanskelig for deg.

Synes du er flink jeg :dagensrose:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk LaToya. Jeg har nok alltid vært en sånn "flink pike" jeg. Alltid pliktoppfyllende og snill, og gjort meg hard for min egen del. Men det er det f**en meg slutt på. På tide å bli mer egoistisk kanskje? Tenke mer på meg selv og hvordan JEG har det, kreve at andre tar meg mer på alvor?

Vi hadde en prat i går kveld etter at han hadde sovet litt. Det var veldig hyggelig. Jeg tok opp det med at jeg gir og gir og byr av meg selv og han sa at han ville prøve å gjøre noe med det.

Virka i går som han virkelig vil noe med oss og det ble jeg veldig glad for. Han masserte ryggen min også, har blitt veldig stiv i det siste. Så nær hverandre har vi ikke vært på lenge. Ble nesten til at vi havna i køya, men det føltes ikke helt riktig, så det ble ikke noe av. Jeg savner det jo litt, men ikke for enhver pris.

Alt i alt var det en fin kveld.

I dag må jeg få pakka og ordna alt til jeg skal reise, har kommet litt på etterskudd, har vært så mye annet å tenke på. Gubben foreslo at han skulle lage middag til meg og det sa jeg selvfølgelig jatakk til. Gleder meg til det.

Men først, siste innspurt på jobben. :sjarmor:

Endret av anonyma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du gjør helt rett i å tenke litt mer på deg selv. Jeg er også slik som deg, snill jente og nesten glemmer meg selv. Og det er ikke bra. Sett deg ned og gjør som du vil :D

Koselig at han tødde litt opp i går og slår til med middag i dag. Blir glad på dine vegner.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest idagboka di, og vil ønske deg masse lykke til videre, anonyma.

Grusomt vondt det du gjennomgår nå, og håper at du slipper å leve i uvissheten så lenge. Det er så slitsomt.

Håper du får en flott tur og kan hente nye krefter og masse energi.

Varm :klem: og ha en kjempetur. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for hilsner LaToya og Mel-anie.

Her hjemme har ting liksom stabilisert seg litt. Vi har det nesten som før og noen ganger glemmer jeg nesten at vi bor på hvert vårt rom og har det problematisk. :roll: Vi klarer fint å omgås nå men jeg er fortsatt litt redd for å komme for nære.

Vi har spist deilig middag og sløvet på sofaen. Grunnen til at gubben har vært så trøtt og sliten de siste dagene er at han har brygga på en skikkelig forkjølelse og nå har jeg også blitt veldig varm med tykk hals og sånt. Så her helles det nedpå varm drikke og forebyggende. Vil ikke være syk på jobbtur, det har jeg vært en gang før og det var rett og slett jævlig.

Gleder meg veldig til å reise i morgen. Skal bli godt å reise bort litt, skjemme meg selv bort og kose meg. Flott hotell skal vi bo på også. Det blir (nesten) bare jenter på turen også, så det blir ekstra koselig. Har pakka så og si ferdig og krysser fingra for at jeg har fått med meg det jeg trenger. Litt usikkert med været og sånt. Men om det er noe jeg mangler kan jeg jo gå på shopping :sjarmor:

Alt i alt har det vært en fin dag. Lite å gjøre på jobb pga ferie, gikk litt tidligere hjem, har fått ordna masse og pakka og spist middag. Stemninga er god, vi kan liksom pjuske litt med hverandre nå når vi ikke er i toppform :-)

Skal bare surfe litt til og så blir det nok en tidlig kveld på meg.

Ha det fint mens jeg er borte og pass på hverandre. :klem1:

Endret av anonyma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ha en kjempegod reise!

shop litt for alle oss som følger med på dagboken din da! du fortjener det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

Her er jeg igjen. Kom hjem i går kveld etter en flott tur. Bra jobbmøte, koselige kolleger, fin by, litt lett shopping og masse moro. Har sikkert brukt altfor mange penger, men det får så være.

Og nå har jeg F E R I E !! :sjarmor::sjarmor:

I dag sov jeg lenge og så skal jeg pakke opp kofferten og få rydda litt. Ellers ingen planer. Kanskje ta et langt bad og gå en tur. Hadde håpa på litt bedre vær, men så bra ble det jo ikke.

Gubben henta meg på flyplassen i går, det var hyggelig. Ikke fullt så hyggelig var det da han fortalte at han og kompisen skulle på fisketur til helga. De eneste dagene vi har ferie samtidig er fra jeg kom hjem i går og til vi begge skal reise bort neste helg, dvs en drøy uke. De har riktignok prata om fisketur lenge, men jeg synes ikke det virker som han har lyst å være noe sammen med meg. Han har i hvertfall ikke tenkt noe på meg og/eller oss, kun på seg selv. Stusselig.

Med den innstillinga der så vet jeg ikke hva det blir til. Da blir det liksom bare etpar dager nå og noen få dager neste uke vi har sammen. Og jeg som hadde gleda meg. Det var liksom litt god stemning før jeg dro, men ikke nå lenger.

Vi fikk ikke så mye tid i går kveld, men vi avtalte å snakke mer i dag. Gubben skulle treffe en annen kamerat på dagen i dag, men ellers så får vi se. Jeg har jo ikke lagt noen planer for disse feriedagene, og nå får jeg plutselig en helg for meg selv. Ikke akkurat det jeg ønska meg.

Har dere hatt det fint mens jeg var borte da? Har så vidt sveipa innom etpar dagbøker, men det er jo så mange innlegg siden sist............

Endret av anonyma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...