Gå til innhold

anonymas dagbok.


anonyma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Får vel presisere at jeg ikke tenker å slette denne boka, bare stenge den og starte på nytt. :sjenert: Sletting er litt drastisk synes jeg. Tenkte mer i retning av "blanke ark og fargestifter..." :plystre:

Endret av anonyma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Go for it babe :blunke:

Babe du lissom :sjarmor:

Jeg heller mot å stenge og starte på nytt ja, skal bruke dagen og tenke litt. Det er to år i dag, en litt vemodig dag. Det kommer endel tanker. Snakka litt om dette hos psyk i går, snakka om å avslutte der, om at jeg er på vei over i en helt ny fase nå, et nytt liv. At det kanskje er på tide å legge ting bak seg og ta utgangspunkt i hvor jeg er. Og det føles veldig riktig ja. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grumpy i dag. :forvirret: Var endel irritasjonsmomenter på kor i går, har etpar av dem her og. Blir irritert på min egen reaksjon på sånt også og da er ikke veien lang til that ol' grumpy feeling. :forvirret: Æsj, liker ikke å være sånn. :sur:

Elskeren er god da. Fikk komme på besøk i går og, trenger ikke si eller snakke så mye, bare være der, kose litt og sove sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesten

Eg hadde ein dårleg dag i går, eg trur faktisk eg treng sånne dagar innimellom, for då blir eg så mykje meir fornøgd etterpå, når det går over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant nok, det blir jo bra igjen. Føler meg bare så barnslig når jeg blir furten på grunn av sånne ting. :ler:

Sitter og hører elskeren synge en kjærlighetssang, med meg i kompet. Et lite studioprosjekt vi har vært med på, sammen med en håndfull andre, fikk sluttproduktet i hånda i går. Han synger så vakkert. :digge: Vi sang inn sangen med tre forskjellige solister og han er definitivt den beste av dem.

Og så er jeg passe trøtt-dvask etter å ha sovet på sofaen. :Gjesp: Det har vært etpar sene kvelder hos elskeren de siste dagene og jeg hadde litt underskudd på jobb i dag kan man si. Så det var meningen å sove. Og da er det så deilig å bruke lang tid på å våkne, har tv'n på så jeg får med meg litt nyheter og sånt på veien. Skulle se på motepolitiet hadde jeg tenkt, men så falt tv'n ut. Vet ikke hvorfor, den kommer nok tilbake. Er jo ikke SÅ avhengig av å se på tv jeg.

I morgen skal jeg på teater med en venninne, mitt intiativ. Hennes er neste uke. :ler: Vi fikk plutselig ånden over oss. Det blir veldig hyggelig. Liker å gjøre sånne ting jeg, kombinere kultur med å være sosial, treffe folk, passe fin blanding. :icon_razz:

Til helga er det fest og det er spådd fint vær, det blir nok veldig bra. :hoppe:

Dette blir (nesten) siste innlegg i denne boke, et lite vindu inn i en ettermiddag i et helt vanlig liv som har kommet seg på skinner igjen. Det ble ikke hverken tid, plass eller ork til "den store oppsummeringen", det får bli en annen gang. ;):vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...