Gå til innhold

anonymas dagbok.


anonyma

Anbefalte innlegg

:Gjesp: Containerbil klokka 06.35...... Feeestlig. :frustrert:

Og det etter en litt dårlig natt. Har tydeligvis sovet nok i helga for det var plent umulig i går kveld. Og så sover jeg ikke helt bra om dagen, øh ok, om natten da. Jeg er mye våken, det hender jeg ser på klokka for å dobbeltsjekke at jeg ikke skal være våken, men som regel er det midt på natta. Og jeg drømmer mye. Har lagt merke til at jeg gjør det i overgangsperioder, når jeg har masse uferdige tanker i hodet. Masse usammenhengende, rotete og slitsomme drømmer. Mange kjente som dukker opp på de utroligste steder og jeg befinner meg på steder som er kjent men samtidig ikke kjent. Men jeg kan ikke helt finne ut hva som forårsaker det nå. :klø: Er ikke i noen intensiv terapiperiode heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:Gjesp: Sover fortsatt dårlig. Sov en liten lur på sofaen i går ettermiddag, det trengte jeg virkelig. Gikk derfor til sengs seinere enn vanlig, leste en bok, vred meg hundre ganger, flytta puta en million ganger osv. :roll: Fikk en melding fra elskeren som heller ikke fikk sove, sendte litt meldinger fram og tilbake og så ringte han og så snakka vi sammen litt. Fikk til slutt sove da. Lurer på om han fikk det og?

I dag var heldigvis ikke arbeidsfolka så tidlig på'n så jeg lå så lenge jeg kunne, men allikevel er jeg trøtt ja. :Gjesp: Må ned i kantina og kjøpe melk så jeg kan lage meg kaffe tror jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøtt, lei, ingen tiltakslyst.

Og sliter med å bestemme meg ang morgendagen. Skal bort på morgenen, den er grei, men har også mulighet til å være med å spise på kvelden. Det hadde vært veldig hyggelig, men så har jeg litt lyst å treffe elskeren og de andre og. Hmm, ikke lett. :sjenert: Må kjenne litt på magefølelsen.

Må også finne på en gave til brodern som har stor bursdag upcoming. Han er jo godt voksen, har hus og hjem og alt som hører til, hva finner man på da mon tro? :klø: Har konferert litt med søs og pappa. Hadde en lengre samtale med ham i dag, veldig koselig. Mamma var ikke hjemme så jeg slapp å snakke med henne. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

Har ikke vært innom KG på over et år tror jeg. Så måtte jeg titte innom og se hvordan det står til med deg! Og du er jo en tøffing! Imponert over deg!

Jeg holder hus på et foreldreforum der jeg stortrives, og så fikser jeg liksom bare et sted av gangen. Jeg savner koret, men tviler på at det blir noe comeback med det første. Venter baby nummer to i november, og er fryktelig opptatt av å være mor. Så kor får bli om noen år igjen, når ungene synes mor er teit..

Men ja - da har jeg hilst på deg! Hyggelig å "se" deg her fortsatt.

Klem fra hanni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: tilbake Isowen.

Hei hanni, deg er det lenge siden jeg har sett. Både her og i virkligheten. Tenkte faktisk på deg her om dagen. Hvordan det går med deg og hanni-baby. Og så er det en hanni-baby til på vei, så koselig. Da blir det vel enda mindre til til at a' mor kan stikke ut av huset. Men du vet jo hvor vi holder hus, så det er bare å komme tilbake vettu. Det har jo vært litt utskiftning i den tida du har vært borte, men de gamle traverne er jo der fortsatt. :ler:

Akkurat nå leter jeg febrilsk etter en hvit t-skjorte jeg hadde under bunaden i fjor, akkurat passt tjukk til at det ikke ble for varmt. Men den er søkk borte. Enten har den gått med i en opprydning, men jeg kan liksom ikke huske når det skulle være, :klø: eller så har jeg lagt den et lurt sted så jeg ikke finner den igjen. Den er ikke sammen med de andre t-skjortene, og ikke blant bunadtingene i hvertfall. Velvel, finner jeg den ikke er det ikke verdens undergang. Ligger vel an til både strømpebukse, tjukke sokker og paraply i morgen. :sur:

Ha en fin 17. mail alle!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom såvidt og ønsker god 17. mai.:flagg:

Har hatt litt hektiske dager - med litt mer jobbing enn jeg føler for - men det er ikke lett å begrense - når alt bare har hopet seg opp mens jeg har vært borte - så det blir en rolig dag i morgen. Riktignok med tidlig flaggheising - men utover det - kun rolig lunsj - og så tar vi det som det kommer.

Kos deg i morgen. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble litt av en dag ja. :hoppe:

Starta med frokost hos kollegaen min, fikk endelig hilst på hennes nye kjæreste og det var veldig koselig. Kjenner jo endel av hennes venninner fra før og. Etter frokost og kake og kaffe dro vi en tur ut, rusla nedover mot byen og endte på en utepub, under tak, med etpar pils. :sjarmor: Holdt oss et stykke unna sentrum og kaoset der.

De andre hadde litt diverse planer etterhvert og jeg hadde en halvveis avtale med elskeren og den gjengen om å treffes. Fikk en melding av ham om hvor de var og så skrev han: men førkja er her. Førkja = utysket altså. Så da visste jeg jo det. ;) Var litt usikker på om hun skulle på frokost hos gubben eller ikke. Men vi dro bort til dem allikevel vi. Det var egentlig ganske hyggelig, snakka jo ikke noe med henne, men det var jo mange andre venner og elskeren der.

Til slutt ble det til at elskeren, jeg og tre kamerater til gikk og spiste. Det viste seg at utysket hadde invitert med seg noen få av de tilstedeværende på grillfest (før vi kom så det visste jo ikke jeg noe om), deriblant gubben, så vi andre ga blaffen i dem og bare gikk. Hadde det veldig koselig vi, endte kvelden på en pub før vi tok kvelden ikke alt for seint.

Gubben og utysket ble diskutert litt i går da, blant kameratene mine som synes han blir brukt litt av henne. Men det er jo hans valg. En av kameratene hadde også kommet fram til det samme som meg, at gubben noen ganger lever i sin egen verden, hans framstilling stemmer ikke helt med andres versjoner. Jeg kunne ikke annet enn å si meg enig. :sjarmor: Godt å se at disse vennene er mine gode venner og.

Og så var det så koselig å ha en kveld ute sammen med elskeren. Spise godt og kose oss. En av venninnene til kollegaen min mente at jeg burde satse på ham, synes han virka som en skikkelig bra fyr. Etter 10 minutters bekjentskap, og i følge ham selv i ganske full tilstand! Det er ikke så verst vel? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut. :)

(Og venninnen til kollegaen din har kanskje rett :sjenert: for det høres ut som noe mer enn et rent elskerforhold - for det virker jo som som dere er der for hverandre når det trengs også)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uææææh, det er en litt scary tanke. Jeg mener, vi har det så bra nå, hvorfor endre noe på det? Det er og en stund siden vi har hatt en "statussjekk" ;) Sa jo det til venninnen og, at vi har et forhold, men ikke er sammen.

Og så er det jo ikke bare meg det står på da............. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den der elsker saken din høyrest ut som ei potensiell kjærestesak... ;)

Hm, synes du det?  Jeg vingler fortsatt veldig jeg da.  Liker godt å være sammen med ham, på alle måter  :overrasket:    Men han er en helt annen type enn meg, og i en helt annen situasjon.  Han er rett og slett ikke den jeg hadde tenkt å finne om du skjønner hva jeg mener. Det høres fryktelig kynisk ut, men sånn er det nå.

Samtidig kjenner jeg at det er trygt og godt og koselig å ha en som ham rundt meg.

OG, for ikke å glemme.  Jeg vet ikke hva kan tenker om den saken, hvor han står i forhold til meg.  Jeg vil ikke være den som tar det opp (redd for svaret??).  Sånn som det er nå så bare lar jeg det flyte.

Sjekk datoen på innleggene over. :ler: Det har ikke skjedd så mye på et år tydeligvis. :ler: Kunne skrevet omtrent det samme i dag ja. :Nikke: Da er det kanskje riktig at det er sånn og? :klø: :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tett i trynet, nyser og snørrer og er varm. Ikke bra. :sur: Satt vel litt lenge utendørs på 17. Selv med ullstakken ble det litt kaldt på bena. Skal synge i helga, det blir jo morsomt. :roll:

Har heldigvis ingen anstrengende planer utenom da. Har bestilt meg noen filmer, får håpe de kommer i dag så jeg kan slange meg på sofaen og kose meg med det om ikke annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for det. Det kom ingen film i posten i dag, mistenker postbudet for å utnytte situasjonen med oppussing. Det har noen ganger vært vanskelig for ham å komme inn og da er det jo lett å hoppe over en dag også, ikke sant. ;) Men gamle filmer blir som nye da. :sjarmor:

Føler meg superlat og dvask i dag. Ræva veier et tonn og er kjempevanskelig å få opp av sofaen. :ler: Strengt tatt ikke noe å le av da. Jeg har vært altfor lite i aktivitet i det siste, det bør det gjøres noe med.

Nå vet jeg jo at helga blir slitsom nok med synging hele dagen både lørdag og søndag så jeg slapper av med god samvittighet i dag jeg. Eller klarer jeg å ha god samvittighet? Har jeg ikke vært slækk nok i det siste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er viktig at du tar det med ro når kroppen er halvsyk - legg deg på sofaen med pledd - og ta det rolig med god samvittighet. God bedring. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh boy. Var visst litt sliten ja. :sprettoy: Det har vært en hektisk helg med synging både i går og i dag. Har nettopp våkna etter en lengre seanse på sofaen.

Fredagen tilbragte jeg på sofaen, slappa av bare. Lørdag kveld var jeg hos elskeren, vi grilla på verandan, så litt grand prix og mest film og bare kosa oss.

Vi hadde og en lang, ganske fin prat på lørdag kveld. Ikke det at jeg ble noe særlig klokere av den ser jeg sånn i etterkant. :klø:

Jeg har jo som kjent hatt litt kvaler og litt frem-og-tilbake med dette forholdet. Innimellom er jeg veeeldig kjærestesyk og vil gjerne ha noe mer. Men ikke med ham. Eller med ham. Tar meg i å tenke hvordan det kunne bli. Men så blir det så feil og, for han er på en måte feil person. Og hva er alternativene da? Gå inn i et forhold med en som er feil bare fordi det kjennes riktig eller kutte et "forhold" som er så bra fordi han er feil? For å finne en som er riktig? Men hvordan gjør man det? Er det verdt å ofre det jeg har i dag for noe jeg ikke vet hva er eller om noen gang blir? Kan jeg leve sånn som i dag over tid uten å føle at jeg holder ting litt på vent? Sånne tanker har jeg for tida.

Vi snakka masse om hans fortid og foholdet til kona, jeg kan nikke gjenkjennende til mange ting. Gubben var ikke så lett å leve med han heller og så har du de klassiske kjønns-"forskjellene" som ofte gjør seg gjeldende når det gjelder ansvar og forventninger. ;) Jeg prøvde å fiske litt da, for å få vite litt mer om hvor han står i forhold til meg, men fikk ikke så mye ut av ham. Jeg er jo innblanda i et forhold på en måte, men på en annen måte ikke. Jeg kan når som helst sette meg i bilen og dra derfra som han sa. Og det kan jeg jo. Jeg orka ikke være veldig direkte, for jeg ser jo at han fyrer litt opp, blir engasjert når han snakker om fortiden og sånt, orker ikke mase eller presse, det er så unødvendig. Det er jo ikke alt jeg vil skrive om her heller. ;) Han snakka endel om å bli kjent med seg selv, leve sitt eget liv, ha sine egne interesser, ting jeg og har hatt et forhold til i det siste. :Nikke: Han lukta vel lunta litt for han ba meg om aldri å gjøre ting fordi jeg tror han vil det, eller for hans skyld, kun gjøre ting for min egen del. Var det en beskjed til meg om å backe av litt? Det føltes nesten sånn.

Det er ganske klart at jeg nå kjenner at jeg vil ha et mer stabilt forhold enn det jeg har i dag. Men hvordan i huleste få det til??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Gjesp::sove::Gjesp::dusje::Gjesp::reise::Gjesp: Morgenkaffe og KG. Min dag så langt.

Blir så innmari trøtt og utslitt av sånne syngehelger. Sover som en stein og har vanskelig for å komme opp om morran. Heldigvis er denne arbeidsuka ganske kort. På onsdag er det disputas her og så torsdag og fredag er friiiiiii!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...