Gå til innhold

anonymas dagbok.


anonyma

Anbefalte innlegg

Helt enig med dere LaToya og care. Men det er bare så inn i gamperæva vanskelig når det er den du elsker og som du egentlig ikke vil gi slipp på. :grine::grine:

JEg vet, fikk egentlig litt dårlig samvittighet etter at jeg hadde skrevet her inne. Hvilken rett har jeg til å si dette? Vel, det er så lett å fortelle andre hvordan de skal gjøre i ulike situasjoner når en selv muligens ville handlet akkurat på samme måte.

Ha en god dag anonyma :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

JEg vet, fikk egentlig litt dårlig samvittighet etter at jeg hadde skrevet her inne. Hvilken rett har jeg til å si dette? Vel, det er så lett å fortelle andre hvordan de skal gjøre i ulike situasjoner når en selv muligens ville handlet akkurat på samme måte.

Helt i orden care. Jeg har også en masse gode forslag og ideer, bare at ikke alle er like lette å gjennomføre. Som for eksempel at han skal gi beng i hun andre dama og bli hos meg.......

I dag har vært en ny strikkballdag på jobben. Har løpt fra det ene til det andre. Merker at det er kort tid igjen til ferie og jeg vil ha ferdig endel før det. Så det ikke ligger så nye å starte med når jeg kommer tilbake. Det blir uansett nok å gjøre da.

Både jeg og kollegaen min gikk med skuldra oppunder øra i dag. Ønska oss en massør, helst en kjekk en ;)

Men jeg fikk unna det meste. Skal jobbe litt i helga. Og der røyk den fine planen min også: ikke ut i dag, tidlig opp i morgen, rekke både litt shopping og jobb. Men så er det noen som skal ut en tur da og jeg er jo ikke så vanskelig å be.............. Så da blir det nok bare litt jobb utpå dagen i morgen :roll:

Jaja, får ta med seg den moroa man kan, det blir tidsnok tunge stunder framover tenker jeg.

God helg alle sammen.

Endret av anonyma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne dagen har vært rar. Var en tur på jobben, det er i og for seg ikke så merkelig. På veien hjem handla jeg litt og så lagde gubben og jeg middag sammen i kveld og så på film på DVD. Prata om alt mellom himmel og jord, utenom oss. Gubben reiser på en ukes ferie i morgen, det var planlagt for lenge siden. Har diskutert litt hva som er lurt å ha med seg osv. Om noen hadde sett oss ville man ikke trodd at noe er galt. Føles helt kårni.

I morgen har vi avtalt å spise skikkelig frokost, akkurat som i gamle dager. Vi har pleid å bruke laaaang tid på søndagfrokostene og kost oss masse, med unntak av det siste halve året hvor det nesten ikke har vært noen sånne frokoster.

I går var vi en liten tur ute sammen med etpar kamerater, en som vet og en som ikke vet, og tok etpar pils. Hyggelig det.

Så alt i alt har det vel foreløpig vært en OK helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for hilsen Poirot og Tigerlily. Poirot er forøvrig en av mine definitive krim-favoritter :-D

Nå har han dratt, på tur med bestisen og noen andre kamerater. Spiste frokost sammen og kosa oss før han dro. Fikk masse gode skikkelige klemmer, det var veldig OK. Kommer til å savne ham masse i uka som kommer, kanskje litt mer enn vanlig. Egentlig så liker jeg å være alene hjemme også......... :sjarmor:

Han gleda seg veldig til å dra, dette har de snakka om leeeenge. Ser at han har vært litt gladere i det siste også. Det er bra, kanskje det kan føre til at vi får et bedre forhold. :klø:

Har hatt en liten runde med :husarbeid: Det trengtes! Skal ta en liten runde til litt senere. Har heeele dagen til å sulle rundt på, og ingen planer eller må-ting. Deilig! Håper bare på litt mere sol sånn at jeg kan legge meg til ute.

Endret av anonyma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også tenkt sånn Lea, litt avstand er greit. Jeg skal uansett ha en fin uke, det skjer mye både sosialt og på jobb.

Snakka med utenlandskameraten min i sta, han ringte meg. Han er så lett å snakke med og virkelig flink med folk. Han kjenner jo begge oss godt også. Det kjentes fint å snakke med ham, jeg vet at jeg kan snakke med ham når jeg trenger det.. Vi snakka i over en time, om løst og fast og om oss.

Har nå fått gjort unna alt husarbeid og middag, har dusja så jeg er ren og pen, da er det bare sofaen og no' digg som gjenstår så har det vært en fin søndag. :sjarmor:

Endret av anonyma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann vennen !

Kan nok som Lea sier være godt med en ukes pusterom fra hverandre, slik at man får savnet hverandre på en helt annen måte. Håper på det beste :krysser fingrene smiley:

Goood :klem: fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, håper at han savner meg SÅ fælt, at han finner ut at han ikke kan leve uten meg, og at alt blir bra igjen og å levde de lykkelig alle sine dager......... :hoho::hoho:

Spøk til side, det blir nok bra med litt fri for begge parter. Fikk en SMS i går kveld. Da satt gutta og drakk whisky og hørte på Tom Waits.

Endret av anonyma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, håper at han savner meg SÅ fælt, at han finner ut at han ikke kan leve uten meg, og at alt blir bra igjen og å levde de lykkelig alle sine dager......... :hoho::hoho:

Spøk til side, det blir nok bra med litt fri for begge parter. Fikk en SMS i går kveld. Da satt gutta og drakk whisky og hørte på Tom Waits.

Skal krysse fingrene jeg ! Håper virkelig at det løser seg til det beste !!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fant ut i dag at han har fortalt alt til ei vi kjenner. Jeg treffer henne senere i dag (sammen med mange andre) og fikk en mail ang det før i dag. Ut fra det hun skrev så skjønte jeg at hun visste noe. Måtte hive meg rundt og sende SMS til gubben for å vite HVOR mye hun vet. Og hun hadde selvfølgelig fått vite alt............

Liker ikke at fler og fler vet om dette. :sad: Jeg har ikke så veldig mye til overs for henne i utgangspunktet og ønsket ikke å involvere henne. Men gjort er gjort, gubben kjenner henne uansett bedre enn meg.

Håper ikke det blir noe snakk om det i kveld, det er så lett at andre snapper det opp og vips så vet alle det.

Endret av anonyma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, så kjedelig da. Håper det ikke blir noe snakk om det senere i dag. Skjønner godt at du ikke vil at alle skal vite. Og hvorfor i all verden skal alle vite ?

Håper det går bra.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ut i dag at han har fortalt alt til ei vi kjenner. Jeg treffer henne senere i dag (sammen med mange andre) og fikk en mail ang det før i dag. Ut fra det hun skrev så skjønte jeg at hun visste noe. Måtte hive meg rundt og sende SMS til gubben for å vite HVOR mye hun vet. Og hun hadde selvfølgelig fått vite alt............

Liker ikke at fler og fler vet om dette. :veldigsur: Jeg har ikke så veldig mye til overs for henne i utgangspunktet og ønsket ikke å involvere henne. Men gjort er gjort, gubben kjenner henne uansett bedre enn meg.

Håper ikke det blir noe snakk om det i kveld, det er så lett at andre snapper det opp og vips så vet alle det.

Så kjedelig da. Dere burde jo avklare på forhånd hva og hvor mye dere skal si. Men han hadde kanskje behov for å fortelle det. Anyway, jeg følger med og håper at det går bra med deg. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for hilsen LaToya og care.

Det gikk greit da, det gjør jo ikke noe, det var bare litt irriterende å finne det ut. Jeg snakka ikke så mye med henne som har fått vite, bare bittelitt. Jeg fortalte til ei annen at jeg skal på ferie alene, gudene vet hva HUN tror. Men det blåser jeg i, hun er uansett ikke så forferdelig nysgjerrig.

Mulig jeg bare er litt ekstra følsom for sånt nå, men jeg synes flere var litt ekstra blide og greie med meg i dag, som om de visste noe og "syntes synd" på meg. Tar sikkert feil :roll:

Vi har snakka litt om hvem vi skal si det til og sånt, men han har betrodd seg til denne damen på et tidligere tidspunkt så hun visste om hans andre fohold fra før.

I dag har vi gjort noe veldig spennende, vi var med på plateinnspilling med et kjent norsk hip-hop band. Kjempemoro. Vi er ikke hip-hoppere da :sjarmor: men fikk være med allikevel. Blir spennende å høre det ferdige resultatet.

Endret av anonyma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi gjort noe veldig spennende, vi var med på plateinnspilling med et kjent norsk hip-hop band. Kjempemoro. Vi er ikke hip-hoppere da :sjarmor: men fikk være med allikevel. Blir spennende å høre det ferdige resultatet.

Så gøy da. En skal gjøre litt morsomme ting også.

Synes foresten at avataren din er kjempe kul. Sikkelig morsomt og artig. Alltid gøy å se på den.

Håper det går bra med deg. Tusen takk for støttende ord i boka mi. :klem:

:blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes foresten at avataren din er kjempe kul. Sikkelig morsomt og artig. Alltid gøy å se på den.

Ja, ække den kul? Jeg digger de store fuglene. Har til og med sett dem live, i Norge. Var på skitur i Hemsedal og fulgte ei løype som gikk rundt en låve og på baksiden var det strutser som vassa rundt i snøen. Jeg trodde nesten ikke mine egne øyne. :overrasket:

Endret av anonyma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant akkurat ut at det nå har gått en måned siden alt ble snudd opp-ned.

Fra den første perioden hvor alt var bare trist og uforståelig går det mye bedre nå. Jeg vet fortsatt ikke hvordan vi skal løse dette eller hvordan det kommer til å gå. Men neste uke skal vi til familiekontoret.

Jeg har ligget litt lavt i terrenget når det gjelder venner og kjente. Vil ikke bli det store samtaleemnet ennå. Det er noen som vet, de aller nærmeste og de jeg føler med mest knytta til. Jeg er også litt redd for å "slite" dem ut med mine problemer. Jeg trenger å omgås folk og ha det moro også.

Alenetilværelsen denne uka er helt grei. Jeg trives i mitt eget selskap, det har jeg alltid gjort. Jeg ser også at jeg godt kan bo alene i leiligheten dersom det blir brudd. Hverdagene er omtrent som før, jeg har ting å gjøre og liker å slappe av og få tid til å bare være hjemme også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...