Gå til innhold

Nummer 2 er nå på vei :)


Ripsy

Anbefalte innlegg

Jeg fikk tester i posten i dag :danse:

Og i syvtiden på kvelden fant jeg ut at det var jo ganske lenge siden jeg hadde vært på do og jeg drakk ikke mye til middagen…. Så jeg klarte ikke å dy meg… Tok en test jeg!

Og jammen så den ikke positiv ut :rodmer: .

Skal ta en til i morgen tidlig før jeg jubler ordentlig høyt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Wow! Hurra! Gratulerer!! :klemmer: Så gøy at det klaffet nå, mannen din er tydligvis synsk :) Du er 11 dpo? Symptomer? :popcorn:

Endret av *lilly*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk :rodmer:

Tok en test til i dag tidlig. Det kom opp en svak strek, ikke noe sterkere enn i går, men den er der. Men jeg kommer nok til å ta en til i morgen og en dagen etter det igjen. Er jo også litt redd for SA siden jeg hadde en SA et par måneder før jeg ble gravid med lillemor. Men jeg prøver å være forberedt på at det kan skje, selvom jeg selvfølgelig håper det går bra.

Symptomer har jeg lite av, men har kjent litt i puppene. Litt sånn verking og stikking, men ikke ømme nipler. Også litt stikkinger i livmoren, men ikke noe mer enn forrige prøveperiode tror jeg :fnise:

Mannen ble kjempeglad! Jeg sa: "Hva tror du om en baby i begynnelsen av februar?" :yvonne: Han syntes det ville bli perfekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye Ripsy :strix: Spirene kommer jo som perler på en snor nå i prøvedagbøkene! :smilorange:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Sushi og Moina :)

Har kjøpt meg kosttilskudd i dag! Litt rart, men håper virkelig det går bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk <3

Litt trøtt etter jobb i dag og er redd jeg skal bli like trøtt eller mer som sist… Litt mer utfordring når en har en liten 2,5- åring som krevet sitt etter jobb og middag som må på bordet fort. Heldigvis legger ho seg tidlig, så kan jo hvile etter hun er lagt.

Andre symptomer: veldig oppblåst i magen etter middag i dag. Ellers lite symptomer, ikke kjent noe mer i puppene.

Tror IKM er i dag, evt i morgen.

Gleder meg til de første 12 ukene er over jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer :strix: så koselig med klaff såpass kjapt :) kjenner godt til følelsen med jobb, liten aktiv krabat på under 3 år og middag som helst skulle stått på bordet når man kom hjem :) prøv og slapp av og tenk litt på deg selv og :)

Endret av sommerfuglen1982
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer :strix: så koselig med klaff såpass kjapt :) kjenner godt til følelsen med jobb, liten aktiv krabat på under 3 år og middag som helst skulle stått på bordet når man kom hjem :) prøv og slapp av og tenk litt på deg selv og :)

Takk <3 Fortsatt litt nervøs og redd for SA, men prøver å ikke tenke for mye negativt. Og ja, får tenke på meg selv litt fremover og heller ha litt enkle middager hvis jeg er veldig sliten og trøtt. Men enn så lenge har jeg jo lite symptomer.

Tok en ny test i dag, ikke noe sterkere.. Vet at en strek er en strek, men tror jeg må kjøpe en clearblue digital bare sånn for å bevise det for meg selv at jeg virkelig er gravid :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hehe, skjønner den! Du er vel under 4 uker så den blir nok sterkere snart skal du se. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var helt sinnsykt trøtt i ettermiddag før jeg skulle lage middag. Jeg måtte bare legge meg på sofaen og lukke øynene selvom lillemor masa og masa og masa om at vi skulle legge puslespill. Det var helt forferdelig. Plutselig ble jeg tvunget til å komme tilbake til verden da hun ropte: "mamma jeg har tissa på gulvet"… da hadde jeg ikke noe valg.

Nå er hun lagt og jeg skal legge meg ned på sofaen litt :) . Oppvasken får vente en times tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med spire! :blomst:

Takk :)

Lite å meddele her. Har hatt en fin langhelg, men føler meg jo ikke veldig gravid… Gleder meg til magen kommer jeg :gravid: .

Tror jeg er ekstra trøtt på ettermiddagen og har gjerne hatt behov for å lukke øynene litt, men ikke uutholdelig enda. Ellers null symptomer. 4+2 i dag. Sist kom mer symptomer i uke 5-6.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...