Gå til innhold

Nummer 2 er nå på vei :)


Ripsy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ohh my!! har ikke fått med meg at du er gravid, gratulerer så mye! :) (og beklager HVIS jeg bare har glemt det).

Wonderful! Hvordan står det til med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ohh my!! har ikke fått med meg at du er gravid, gratulerer så mye! :) (og beklager HVIS jeg bare har glemt det).

Wonderful! Hvordan står det til med deg?

Takk :)

Er ikke kjempeaktiv her om dagen, men titter innom KG nesten daglig.

Alt bra med meg. Den værste trøttheten er nå over og magen begynner å titte frem på ordentlig nå :) .

Lurte på å ha en liten tippeliste her - selvom det kanskje ikke er så mange innom :) . Men skal jo på UL på fredag - og hvis den lille er samarbeidsvillig og viser kjønn - hva tror du det er?

Jeg starter med meg selv :)

Tippeliste kjønn :babyjente::babygutt:

- Ripsy :babygutt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tippeliste kjønn :babyjente::babygutt:

- Ripsy :babygutt:

- Sommerfuglen82 :babygutt:

- Sushi :babygutt:

- La Traviata :babyjente:

- Frida :babyjente:

- *Lilly* :babyjente:

Kjenner jeg er kjempespent nå :hjerte: . Plutselig mer virkelig når en får se den lille sprelle inni der og (forhåpentligvis) får vite kjønn. Også spent på om termindatoen endres eller ikke.

Har vært utrolig trøtt igjen i dag :sove: . Jeg hadde fri og så mange planer om ting som skulle ordnes hjemme… men sov først 2,5t i senga etter lillemor var levert… deretter var det småslumring på sofaen helt til jeg måtte dra å handle litt og hente henne igjen… Uff, føler meg bare lat :( ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke lat, du er gravid! :opplyser: Helt greit å slappe av når du har sjansen, snart har du jo en liten en og kan ikke koble av på samme måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke lat, du er gravid! :opplyser: Helt greit å slappe av når du har sjansen, snart har du jo en liten en og kan ikke koble av på samme måte.

men det ser virkelig ikke ut her :sukk:

Blir nesten mer sliten av å se på rotet og klesvasken som vokser, så skal ta i et lite tak nå i kveld! Har startet med en klesvask :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

går for blått her!! (gutt altså, for jenter kan jo ikke ha blått!).

Spennende med UL som nærmer seg..

forståelig at du er sliten nå som du er gravid... sleng beina høyt innimellom og nyt (men skjønner veldig godt det der med at det av og til føles mer stressende å IKKE gjøre arbeidet).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Slik ble den endelige tippelista:

Tippeliste kjønn :babyjente::babygutt:

- Ripsy :babygutt:

- Sommerfuglen82 :babygutt:

- Sushi :babygutt:

- Pasjonsblomst :babygutt:

- La Traviata :babyjente:

- Frida :babyjente:

- *Lilly* :babyjente:

- Teriyaki :babyjente:

- Ariel* :babyjente:

Og det ser ut som flertallet her mest sannsynlig har rett :) . Vi skal få ei lita jente til!! :rodmer:

Har også fortalt det til den kommende storesøsteren og hun gleder seg allerede masse. Hun sier hun skal være snill og dele lekene hennes med lillesøstra og kommer stadig bort og klapper forsiktig på magen min :hjerte: en liten nattasang ble det også i kveld.

Tror nok ventetiden kommer til å bli lang, men hun glemmer det nok litt mer bort innimellom etter hvert som tiden går.

Vi har forresten kjøpt boken "Babyen vår" i serien "Smarte små" og er fornøyd med den. Generelt en serie bøker som er kjempebra! På senga i kveld leste vi en av bøkene; "Glad, sint, redd" (tror jeg den heter) og den innbyr så fint til samtale om følelser. Kjempekjekk å lese for voksen og stor!

Det var dagens bokanmeldelse :) .

Ha en strålende helg alle sammen! Selv ser jeg frem til en kvalitetshelg med familien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh! :hjerte: Gratulerer med enda ei lita jente på vei! Så heldig snuppa di er som får ei søster, det har jeg alltid ønska meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå så koselig med lillesøster! Må være herlig å være ferdig med uvissheten. :) Jeg blir gaaal av å ikke vite :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...