Gå til innhold

Nummer 2 er nå på vei :)


Ripsy

Anbefalte innlegg

Heeeei Lilly! Når ble første din født igjen?

Min er født i september.

Ble gravid på første forsøk sist gang, men hadde en tidlig SA. På 2. PP etter det satt spiren igjen og ble værende :)

Spennende når man bare lar naturen gå sin gang da! Skriver du dagbok nå? Eller, jeg ser jo det står en link her, skal klikke meg videre og sjekke :)

Tja, hadde litt EL slim, men var over flere dager så er veeeeeldig usikker. Ellers ingen symptomer på EL, merker ikke noe til det jeg. Men som nevnt før, så er jeg jo litt redd EL var før vi rakk å kose :sengekos: . Men tiden vil vise :) Neste uke blir spennende! Om det ikke er klaff er det uansett spennende å se hvor lang syklusen er denne gangen.

Ja absolutt! Jeg har EL i morgen sannsynligvis (El-slim og positiv El-test i dag), så da blir det en syklus på ca. 33 dager. Er faktisk ganske fornøyd med det i og med at det er første syklus etter p-pilleslutt. :) Neste syklus blir sikkert et par dager kortere. :jepp:

Edit: Symptomjakt ja...Blir jo spennende å se, men man kan jo få all slags symptomer bare man tenker nok på det, så det beste er kanskje å prøve å slappe av? :) Ikke det at jeg blir å klare det om en måneds tid altså..Blir nok å jakte like mye, om ikke mer :fnise:

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For et vær på østlandet!! Klokka er over halv seks og gradestokken på verandaen (midt i sola riktignok) viser 35grader!! Hjelper veldig på å glemme DPO- land! Men måtte en tur innom her nå som lillemor sitter inne og ser litt på molly og fantorangen :)
Håper andre som evt titter innom her også nyter finværet i helga!

Endret av Ripsy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Symptomjakt på søndagskvelden: rar i magen.... Men det er stor sannsynlighet for at dette skyldes bare drittmat i helgen... Ellers ingen symptomer. Kan i morgen tidlig være alt fra ikm til 8dpo i morgen, så litt frustrerende det her. Men tror egentlig det er mer sannsynlig at jeg er 8dpo, evt 9 eller 10. Jaja, bør vel vente litt til med å teste, selvom billigstrimlene har begynt å rope litt på meg....

Endret av Ripsy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeeei Lilly! Når ble første din født igjen?

Min er født i september.

Ble gravid på første forsøk sist gang, men hadde en tidlig SA. På 2. PP etter det satt spiren igjen og ble værende :)

Spennende når man bare lar naturen gå sin gang da! Skriver du dagbok nå? Eller, jeg ser jo det står en link her, skal klikke meg videre og sjekke :)

Tja, hadde litt EL slim, men var over flere dager så er veeeeeldig usikker. Ellers ingen symptomer på EL, merker ikke noe til det jeg. Men som nevnt før, så er jeg jo litt redd EL var før vi rakk å kose :sengekos: . Men tiden vil vise :) Neste uke blir spennende! Om det ikke er klaff er det uansett spennende å se hvor lang syklusen er denne gangen.

Min første (som er ei jente) ble født i juni 2011, snart 3 år og begynner å bli stor! Jeg har dagbok ja, oppdaterer ikke så ofte akkurat, men glad jeg har beholdt den! Spennende tider fremover, håper det klaffer snart :gravid: Håper det er enklere å være litt mer avslappet med nr. 2 :rolleyes: Lykke til, jeg krysser fingrene og skal følge med her :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å la vær å teste når man vet man KAN være ved IKM, ser den. ;) Når er det tidligste man kan få positiv test egentlig? 10-12 dpo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan bare svare for meg selv, men jeg mener å huske at jeg har fått veeeldig svak positiv test (type billigstrimler) ca 10-11 dpo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min første (som er ei jente) ble født i juni 2011, snart 3 år og begynner å bli stor! Jeg har dagbok ja, oppdaterer ikke så ofte akkurat, men glad jeg har beholdt den! Spennende tider fremover, håper det klaffer snart :gravid: Håper det er enklere å være litt mer avslappet med nr. 2 :rolleyes: Lykke til, jeg krysser fingrene og skal følge med her :lur:

Ja, de vokser jo så fort. Men for en morsom tid nå som skravla går :) Til tross for disse små bestemte frøknene som noen ganger kan få oss til å bli smågale, så er de jo skjønne også :hjerte:

Vanskelig å la vær å teste når man vet man KAN være ved IKM, ser den. ;) Når er det tidligste man kan få positiv test egentlig? 10-12 dpo?

Kan bare svare for meg selv, men jeg mener å huske at jeg har fått veeeldig svak positiv test (type billigstrimler) ca 10-11 dpo.

Jeg hadde en svak svak strek 10DPO sist gang. Men da visste jeg litt mer hvor i DPO land jeg var siden jeg testet for EL. Nå er jeg jo så usikker. Forrige syklus var kun 23 dager og jeg er i dag på dag 23, så ser iallfall ut til at jeg får en lenger syklus. Håper på 28-29 dager dersom jeg ikke er gravid.

Testa ikke i dag, men tror kanskje jeg skal prøve i morgen, da er jeg et sted mellom 9 og 14 dpo tror jeg… Har jo mange billigtester liggende… :sjenert:

NULL symptomer observert i dag. Veldig godtesjuk, men det kan være pms!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte ikke å holde meg… Tok en test når jeg våknet. Først tenkte jeg den var blendahvit, men når jeg studerer den veldig lurer jeg bittelitt på om jeg kan skimte en strek. Men den er så utrolig svak isåfall at jeg tror ikke helt på den. Når man står sånn og stirrer på den lille teststrimmelen kan man sikkert fort innbile seg streker :fnise: Men den gav meg et bittelite håp da :rodmer: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi oi oi! De gangene jeg har skimtet en strek har jeg vært gravid, bare veldig tidlig! Tipper og håper at den blir sterkere i morgen :rodmer: Kjenner du noen symptomer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende Ripsy! Tenker du å teste igjen i morgen, eller klarer du å vente litt lenger? :popcorn:

Kjenner jeg meg selv rett blir det sikkert en test til i morgen, selvom jeg burde ventet til i overimorgen….

Oooh!

:)

Oi oi oi! De gangene jeg har skimtet en strek har jeg vært gravid, bare veldig tidlig! Tipper og håper at den blir sterkere i morgen :rodmer: Kjenner du noen symptomer?

Men jeg så på testen igjen nå etterpå og tror streken er borte… lurer på om jeg bare har innbilt meg det :fnise: Sånn kan det sikkert fort gå når man ønsker så inderlig.

Men, uansett vil tiden vise, det erjo ikke noe annet å gjøre enn å vente og evt. ta en ny test. Hvis jeg bare er 9DPO så er jo det kjempetidlig.

Når det er sagt, ja jeg er realistisk, men skal innrømme at jeg ikke tenker på så mye annet nå :sjenert:

Andre symptomer er jeg usikker på, er litt "rar" i magen, liksom bittelitt oppblåst og nesten litt sånn sviende følelse, men det kan også skyldes at jeg har spist litt mye i det siste….

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hihi ja, er jo litt spennende.

Symptomer i kveld: stikkinger i magen og vært oppblåst (vil helst ha øverste knappen på olabuksa åpen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror nok håpet spilte meg et puss i går. Ser ingen antydning til strek i dag. Litt løs mage i dag (sorry for detaljer), så det er nok også derfor jeg var rar i magen i går.

Jaja, kan ikke avskrive muligheten helt, men ikke så stor tro på at det har klaffet nå. Tar ikke noen ny test i morgen, nå skal jeg vente litt og prøve å tenke på noe annet et par dager (hvis mulig).

Beklager å måtte skuffe dere nysgjerriperer som titter innom i dag :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... Det er ikke bare litt forskjell på testene da? Er jo tidlig ennå.

Ja, håpet er ikke ute enda. Klarte å holde meg unna testing i dag, men mulig jeg prøver å ta en i morgen tidlig. Det er ingen tegn til TR, men heller ingen symptomer på graviditet egentlig.

Så kjenner jeg er veldig spent nå :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er gøy med sånn spenning, altså :) Du må rope ut når du har testet igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...