Gå til innhold

Nummer 2 er nå på vei :)


Ripsy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Her vil jeg følge med :)

Spennende med el og testing :popcorn:

Tenkte bare tipse om mine erfaringer mht prøving.. Har truffet bra (har dog hatt både ma og sa) men gravid på ny nå.. Vi prøvde litt tålmodig prøving med "innsats" på dag 7, 9, 11, 13 og 15 :fnise: det funket 3/3 pp'er hos oss :nigo:

Lykke til, spennende dager :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen sommerfuglen82 :) hvor langt er du på vei?

Fikk klaff 2av3 forrige gang og er kun på pp2 nå, så er absolutt positiv!

Kjedelig i DPO land, kun 4dpo nå... Håper den neste uka går fort. Men har en følelse på at jeg ikke er gravid nå. Men det får tiden uansett vise om ca 10 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ventinga ja...Må bare prøve å fylle dagene slik at du får noe annet å tenke på. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen sommerfuglen82 :) hvor langt er du på vei?

Fikk klaff 2av3 forrige gang og er kun på pp2 nå, så er absolutt positiv!

Kjedelig i DPO land, kun 4dpo nå... Håper den neste uka går fort. Men har en følelse på at jeg ikke er gravid nå. Men det får tiden uansett vise om ca 10 dager.

Hei!

Er 10 uker ca... Så ikke så langt avsted :)

Tipper dere lykkes snart da ja.. Er litt slitsomt med den planleggingen, men det gir jo resultater :nigo:

Masse lykke til med de neste dagene i dpo-land.. Jeg merket ikke så mye før et par dager før ikm denne gangen.. Litt uggen og ømme pupper. Spennende :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ventinga ja...Må bare prøve å fylle dagene slik at du får noe annet å tenke på. :)

Ja, går egentlig ganske greit. Er gjerne enda værre om noen dager når en kanskje kan begynne og teste, men egentlig bør vente litt til. Akkurat nå er det jo ikke mulig i det hele tatt å teste positivt, så det er ikke noe alternativ. Håper jeg klarer å vente til ikm!

Hei!

Er 10 uker ca... Så ikke så langt avsted :)

Tipper dere lykkes snart da ja.. Er litt slitsomt med den planleggingen, men det gir jo resultater :nigo:

Masse lykke til med de neste dagene i dpo-land.. Jeg merket ikke så mye før et par dager før ikm denne gangen.. Litt uggen og ømme pupper. Spennende :popcorn:

Gratulerer - spennende da! Ser du har link til dagbok, så får ta meg en tur innom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag var vi i butikken lillemor i butikken uten bleie for første gang! Dette ser lovende ut :) Blir spennende å se hvordan det går i barnehagen. Hun er ikke klar for å kaste nattbleiene helt enda, men så fort vi er helt sikre på dagbleia kommer vi nok til å prøve. Store, lille jenta mi :rodmer:

Men guri så nervøs jeg er når vi er i butikk uten bleie :unsure: Hva gjør man liksom, om man plutselig står der med en tissedam på gulvet…. Noen erfarne?

Er fortsatt noen kjedelige dager fremover… 6dpo… (med en mulighet for at jeg bare er 5dpo… men håper 6dpo for da er det større sjanse for treff denne måneden.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink! Vi prøver litt uten bleie og, men bare hjemme. Satser på å kutte bleien i løpet av sommeren. Du er i dpo land, ligger litt foran meg i løypa. Masse lykke til, krysser fingrene for oss :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går fortsatt bra med bleieslutt :) Har hatt et par uhell, men hun har klart å stoppe strålen så resten har kommet i do! Og det er jo et kjempegodt tegn.

Tilbake til prøving; 8dpo i dag og oppdaget el-slimliknende sekret… rart. Kanskje jeg ikke hadde EL tidligere og at kroppen prøver igjen… Kan det evt. være en bitteliten sjanse for at dette er et graviditetstegn? Noen som har opplevd det? Tør ikke være altfor positiv, men har jo et lite håp. Tipper jeg starter testingen 12dpo, altså på tirsdag. Tror ikke jeg klarer å vente lenger.

Har ingen andre symptomer, men det er jo uansett tidlig.

Uff - litt slitsomt i DPO land :fnise: .

edit: dersom jeg har EL nå i helgen blir det ingen :humpe::( Min kjære er ikke hjemme...

Endret av Ripsy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du EL-tester? Da jeg hadde EL slim forrige måned så fikk jeg også positiv EL-test.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du EL-tester? Da jeg hadde EL slim forrige måned så fikk jeg også positiv EL-test.

Har ingen EL tester nå. Hadde mye EL slim rundt antatt EL og fikk positiv test (tror jeg), men det betyr jo ikke at EL faktisk fant sted… Nå er det bare litt el-slimliknende, men ikke like karakteristisk som for litt over en uke siden. Jaja, ikke noe å gjøre nå uansett siden ikke mannen er hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke noe mer "el-slim", glemmer bare det. Forøvrig lite/ingen sekret.

MEN nå begynner jeg å bli spent på å kunne teste :fnise: . Har heldigvis ikke noen graviditetstester liggende, så får uansett ikke testet før tidligst på tirsdag (12dpo), før det er det jo bare dumt å teste så er glad jeg må vente! Ingen symptomer i det hele tatt, men mannen har trua denne måneden. Det hadde han første gang jeg ble gravid (SA) og da jeg ble gravid med lillemor også. Så får håpe hans intuisjon stemmer denne gangen også! Jeg er spent, men også godt forberedt på at dette kan ta tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir kjempespennende!! :) Like greit å vrnte ja. Man torturerer egentlig bare seg sekv ved å teste for tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det blir kjempespennende!! :) Like greit å vrnte ja. Man torturerer egentlig bare seg sekv ved å teste for tidlig.

Akkurat nå er det mest tortur å vente :fnise:

Håper jeg får tester i posten i morra så jeg får testet på tirsdag :ler: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du lurer på om kan være el-slim; det er ikke bare rester av "gammel moro" da? Jeg syns det ser helt likt ut ihvertfall. Tviler på at det er el, siden det virker som du har ganske stabile sykluser. Spennende her nå fremover :tommelsmil: Jeg har akkurat fått ny ladning billigtester fra ebay, merker at jeg sikkert ikke har godt av det, men men. Det hører liksom til da ;) Håper det klaffer for dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her vil jeg jo følge med :) fulgte jo med for 3 år siden også. :)

Blir spennende med testing snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...